Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@20:41:22 GMT

آاس رم به همکاری با پائولو فونسکا ادامه می دهد

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۱۵۴۵

پائولو فونسکا همچنان سرمربی رم خواهد بود.

آاس رم با دن فریدکین، مالک جدید خود برای فصل 2020/21 آماده می شود. شایعاتی مبنی بر اخراج پائولو فونسکا از سمت مربیگری جالوروسی شنیده شد اما ظاهرا رم در اولین فصل با مالکان جدید خود به دنبال تغییر و تحول گسترده نیست؛ دن فریدکین به پائولو فونسکا اعتماد دارد بنابراین این سرمربی پرتغالی به فعالیت خود در ایتالیا ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از اسکای؛ پس از جلسه گویدو فیئنگا، مدیر اجرایی و مدیر ورزشی موقت رم با گروه فریدکین در لندن، پائولو فونسکا در سمت خود به عنوان سرمربی جالوروسی ابقا شد. تصمیم گیری در مورد آینده پائولو فونسکا، اولین موضوع بحث شده در این جلسه بود. اکنون با تثبیت جایگاه فونسکا، انتظار می رود نقل و انتقالات رم با جدیت بیشتری دنبال شود. با توجه به فرصت محدود تا آغاز فصل جدید، سران رم قطع همکاری با فونسکا و آوردن سرمربی جدید را منطقی ندانستند. ضمنا این سرمربی پرتغالی در اولین فصل حضورش در ایتالیا، عملکرد بدی نداشت و انتظار می رود با توجه به شناخت بهتر او از تیم و سری آ، رم در فصل آینده با فونسکا به دستاوردهای بهتری برسد.

همچنین بخوانید: کریس اسمالینگ، اولین خرید دن فریدکین برای آاس رم دن فریدکین، مالک جدید باشگاه آاس رم / رسمی

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پائولو فونسکا دن فریدکین آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان

حسین ابراهیم طاها دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در اجلاس عمومی این سازمان با اشاره به افغانستان گفت سازمان همکاری اسلامی تعامل خود با طالبان را در چارچوب رویکرد بشردوستانه و گفتگوی سازنده ادامه می‌دهد.

وی در ادامه نیز از کشورهای عضو خواست تا از طریق صندوق امانی بشردوستانه افغانستان که تحت نظارت و مدیریت بانک توسعه اسلامی قرار دارد به تلاش‌های بشردوستانه سازمان همکاری اسلامی در افغانستان کمک کنند.

پانزدهمین اجلاس سران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی عنوان «تقویت وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» از 4 تا 5 می (15 تا 16 اردیبهشت) در گامبیا در حال برگزاری است.

گفتنی است «عبدالقهار بلخی» سخنگوی وزارت خارجه طالبان نیز به همراه هیئتی به نمایندگی از هیئت حاکمه افغانستان در این اجلاس شرکت کرده است.

به گفته بلخی، هیئت طالبان قرار است در حاشیه این دیدار با مقامات عالی سازمان همکاری اسلامی و نمایندگان کشورهای عضو پیرامون مسائل دوجانبه و چندجانبه گفتگو کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • توخل: همه می‌دانند که از حضور در لیگ برتر لذت بردم
  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • ژوزه مورینیو می‌خواهد دوباره سرمربی منچستریونایتد شود
  • پارتی پر سروصدایی که سوشیال مدیا را منفجر کرد/ عکس
  • بایرن مونیخ در رویای همکاری دوباره با پپ گواردیولا
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • اولین سرمربی مارادونا هم به ال‌دیه‌گو پیوست
  • استقبال سرجیو کونسیسائو از هدایت میلان؛ تماس روسونری با ساری و روبرتو مارتینز
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • تعامل سازمان همکاری اسلامی با طالبان