Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سلماس گفت: برقراری تعادل میان انجام مراسمات اعتقادی و مذهبی ازجمله عزاداری محرم با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان یکی از دغدغه های عمده مردم و مسئولین است.

عباس محمدزاده گلعذانی 31مرداد در کارگروه مراسم عزاداری ماه محرم  ذیل کمیته امنیتی،اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا شهرستان سلماس گفت: تا قبل از شیوع کرونا،برگزاری مراسمات مذهبی و آیینی به صورت عادی در جریان بوده اما با انتشار بیماری کرونا این روند با مخاطره مواجه شده  و برقراری تعادل میان انجام مراسمات اعتقادی و مذهبی از جمله عزاداری محرم با حفظ سلامت و امنیت جان شهروندان یکی از دغدغه های عمده مردم و مسئولین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با توجه به ایام محرم و عزاداری سرور و سالار شهیدان نیازمندهمکاری همه دستگاه های ذیربط در زمینه اعمال پروتکل های خاص این ایام در هیئات عزاداری هستیم و مراسم سینه زنی حداکثر در دو ساعت و در فضای باز خواهد بود و سخنرانی و روضه خوانی هم در مدت زمان محدود در فضای بسته امکان پذیر است.

حجت الاسلام میلاد اسماعیلی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سلماس نیز در این جلسه گفت: همراهی و همدلی متولیان برگزاری مراسم لیالی مبارکه قدر تجربه  گرانسنگی برای بحث ایجاد تعادل بین انجام فرائض دینی و حفظ سلامت مردم می باشد و در ایام محرم نیز نیازمند افزایش هر چه بیشتر همگرایی،همپوشانی و هم افزایی دست اندرکاران هیأت های مذهبی و متولیان دسته جات حسینی با متولیان سلامت و خود مردم هستیم.

 وی خاطرنشان کرد: امیدواریم  تجربه عزاداری توأم با حفظ پروتکل های بهداشتی در سال ۱۳۹۹ بتواند برگ زرینی در تاریخ این مرز و بوم ثبت نماید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حفظ سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۱۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ضمن عذر خواهی از شهروندان و مسافران به اطلاع می‌رساند؛ با توجه به اختلال پیش آمده در خط ۵، سرویس دهی در این مسیر به کندی انجام می‌شود.

به منظور رفاه حال شهروندان با شرکت واحد اتوبوسرانی برای جابه‌جایی شهروندان هماهنگی‌های لازم انجام شده است. از شکیبایی و همراهی مسافران سپاسگزاریم.

کد خبر 6091893

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه بین‌المللی تئوری مخابرات با حمایت همراه اول
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد
  • طبقه بندی مشاغل باید به صورت ویژه پیگیری شود
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • عصبانیت سرمربی لیگ برتری؛ از جیب شهر ما ۱۰۰ میلیارد برای خرید پرسپولیس دادند
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران