Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-02@07:49:18 GMT

بررسی قانون لغو جذب مربی و بازیکن خارجی درلیگ

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۲۴۰۸

رئیس کمیته نظارت بارزسی و صیانت سازمان لیگ فوتبال: لیگ حرفه ای فوتبال نیازمند یک تغییر جدی در مسئله جذب بازیکن و مربی خارجی است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، هیئت رئیسه سازمان لیگ بنا به ملاحظات متعدد مصوب کرد که در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ مسابقات باشگاهی، عقد قرارداد با بازیکنان و مربیان خارجی جدید در باشگاه‌ها ممنوع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین بازیکنان و مربیان خارجی فعلی شاغل در صورت اتمام مدت قرارداد فقط می‌توانند با همان باشگاه فعلی خود تمدید کنند و پیوستن آن‌ها به سایر باشگاه‌ها نیز ممنوع است.
حجت الاسلام علیپور- رئیس کمیته نظارت بارزسی و صیانت سازمان لیگ فوتبال در این باره گفت: لازمه لیگ حرفه‌ای به کارگیری مربی و بازیکن خارجی است، اما در گذشته لیگ ما شاهد ورود بازیکنان خارجی ضعیف، اما با بیشترین قرارداد‌های مالی بودیم و از این بابت آسیب دیدیم.
وی افزود: البته شاهد ورود بازیکنان خوب هم بودیم، اما این قبیل ورود و خروج‌ها باید ریل گذاری شود.
علیپور گفت: از یک سال پیش ممنوعیت ورود بازیکنان و مربین خارجی مطرح می‌شد، اما در هیئت رئیسه به اجماع نمی‌رسید.
وی افزود: لیست بدهی خارجی باشگاه‌های کشور زیاد بوده و در پرونده‌های که در این باره باز شده باشگاه‌های ما برنده نبوده اند.
رئیس کمیته نظارت بارزسی و صیانت سازمان لیگ فوتبال گفت: باشگاه‌های کشور با مشکلات مالی مواجه هستند.
وثوق احمدی - کارشناس حقوقی و رئیس پیشین کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال هم گفت: از تصمیم هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره ورود و جذب مربی و بازیکن خارجی شوکه شدم.
وی افزود: بسیاری از باشگاه‌های ما مربی و بازیکن خارجی دارند، اما بدهی ندارند و از طرفی باشگاه‌های ما بدهی داخلی هم دارند و بهانه مالی نباید پشت این تصمیم باشد.
احمدی گفت: ما با این تصمیم دست باشگاه‌ها را می‌بندیم که نمی‌توانند بازیکن خارجی خوب جذب کنند و این باعث می‌شود که رقیبا این بازیکنان را جذب کنند.
وی افزود: این تصمیم یک کارکرد خوب دارد و آن اینست که دیگر پرونده‌های از قبیل شکایت ویلموس تکرار نمی‌شود، اما این راه کار خوب نیست؛ نباید صورت مسئله پاک شود.  احمدی گفت: با این تصمیم در حق تیم های منظبط مالی اجحاف می شود. برچسب ها: لیگ ، مربی ، بازیکن خارجی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: لیگ مربی بازیکن خارجی مربی و بازیکن خارجی سازمان لیگ باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال

تماشاگران تیم تراکتور تبریز علیه مربی و بازیکن تیم استقلال شعار دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال تراکتور تبریز و استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفته‌اند. بخشی از حواشی این بازی در زیر آمده است:

آندرانیک تیموریان مربی تیم ملی فوتبال کشورمان که در تیم‌های استقلال و تراکتور تبریز به میدان رفته است، در ورزشگاه یادگار امام (ره) حاضر شده است تا این مسابقه را از نزدیک تماشا کند.

پرسپولیس تردید ایجاد کرده، استقلال هوادارش را می‌کُشد!

هواداران تراکتور با مشاهده وی، شروع به تشویق بازیکن سابق تیم خود کردند.

تماشاگران تیم تراکتور تبریز شعارهایی علیه مهدی هاشمی‌نسب و پیمان بابایی مربی و بازیکن تیم استقلال سر دادند. بابایی سابقه بازی در تراکتور را در کارنامه دارد.

هواداران تیم تبریزی در این مسابقه از مواد دودزا استفاده کردند و در ورزشگاه یادگار امام (ره)، تصاویری از بزرگان تاریخ آذربایجان شرقی مانند ستارخان، استاد محمد حسین شهریار و شهید مهدی باکری را به نمایش درآوردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • آریگو ساکی: دزربی می تواند در میلان مانند من عمل کند
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • قدیمی: سرمربی هاکی بانوان در صورت کسب مقام آسیایی می‌ماند
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال