Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@04:00:51 GMT

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 21 آگوست 2020

تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۲۴۷۴

آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا را هر شب در طرفداری مرور کنید.

مطابق رسم هرساله و با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات تابستانی، هرشب به مرور آخرین اخبار معتبر نقل و انتقالات فوتبال اروپا می پردازیم. در این مطلب، به مرور آن دسته از اخبار نقل و انتقالات می پردازیم که توسط رسانه ها و روزنامه های معتبر منتشر شده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، آخرین اخبار نقل و انتقالات اروپا در تاریخ 21 آگوست 2020 به شرح ذیل است:

رسمی؛ ایگور تودور از هایدوک اسپلیت جدا شد تا دستیار پیرلو در یوونتوس شود

باشگاه هایدوک اسپلیت به صورت رسمی جدایی ایگور تودور سرمربی این تیم و پیوستنش به یوونتوس را تأیید کرد. همانطور که انتظار می‌رفت ایگور تودور به زودی به عنوان دستیار آندره آ پیرلو در یوونتوس شود، با جدایی او از هایدوک اسپلیت این اتفاق رخ داد.

رسمی؛ هنریک لارسن و آلفرد شرودر، دستیاران رونالد کومان در بارسلونا شدند

هنریک لارسن، مهاجم سابق بارسلونا طی سال های 2004 تا 2006 و آلفرد شرودر دستیاران رونالد کومان خواهند بود. 

رسمی؛ جفری شلوپ، جیمز مک آرتور، مارتین کلی و استفن هندرسون قراردادشان را با کریستال پالاس تمدید کردند

جفری شلوپ، جیمز مک آرتور، مارتین کلی و استفن هندرسون عصر امروز قراردادشان را با کریستال پالاس تمدید کردند.

رسمی؛ بایلی پیکوک فارل قراردادش را با برنلی تمدید کرد

بایلی پیکوک فارل دروازه بان برنلی قراردادش را با این باشگاه تا ژوئن 2024 تمدید کرد. گزینه تمدید یک ساله و خودکار قرارداد نیز در این قرارداد قید شده است.

رسمی؛ جان اگان قراردادش را با شفیلد یونایتد تمدید کرد

جان اگان مدافع ایرلندی شفیلد یونایتد قراردادش را با این باشگاه تا ژوئن 2024 تمدید کرد.

رسمی؛ الفی مک کالمونت قراردادش را با لیدز تمدید کرد

الفی مک کالمونت ملی پوش 20 ساله و اهل ایرلند شمالی لیدز قراردادش را با این باشگاه تا ژوئن 2024 تمدید کرد.

غیر رسمی؛ ادینسون کاوانی به بنفیکا پیوست

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، بنفیکا پس از خرید یان فرتونگن، اورتون سوارس و لوکا والدشمیت به تقویت ترکیب تیم ژرژ ژسوس ادامه می دهد. ادینسون کاوانی آماده انتقال به بنفیکا است.

نیکولو زانیولو، لورنتزو پلگرینی و ادین ژکو در آاس رم می مانند

به نقل از آنجلو مانجيانته، آاس رم سه بازيكن خود را غيرقابل فروش مى داند؛ ادين ژكو، نيكولو زانيولو و لورنتزو پلگرينى تنها در صورتى از رم جدا مى شوند كه خودشان اصرار داشته باشند.

بازیکنان مازاد آاس رم مشخص شدند

به نقل از آنجلو مانجيانته، آينده پائو لوپز در رم مشخص نيست و اين دروازه بان اسپانيايى ديگر جايگاه مطمئنى در تيم فونسكا ندارد. پيدا كردن مشترى دست به نقد براى او سخت است. در صورت خروج لوپز، از سالواتوره سيريگو به عنوان جانشين او ياد مى شود. ضمنا جدايى رابين اولسن نيز قطعى است.

در خط دفاعى داويده سانتون، فدريكو فازيو، ژوان ژسوس و الساندرو فلورنتزى بازيكنان مازاد رم هستند. فدريكو فازيو از ويارئال پيشنهاد جدى دارد؛ داويده سانتون پيشنهاد فنرباحچه را رد كرده است؛ كاليارى به دنبال ژوان ژسوس است، هرچند مدير برنامه هاى ژسوس از تمايل اين بازيكن به ماندن در رم خبر داده است. اورتون نيز جدى ترين مشترى فلورنتزى است. همچنين انتقال مرت چتين به هلاس ورونا قطعى شده است. انتظار مى رود رم علاوه بر خريد كريس اسمالينگ، 1 مدافع مركزى  و 1 مدافع راست جديد جذب كند.

گفتنى است جنگيز اوندر و جاستين كلايورت تنها در صورت رسيدن پيشنهاد مناسب از رم جدا مى شوند. با توجه به انتقال پدرو به رم، ديگو پروتى نيز در ليست بازيكنان مازاد جالوروسى قرار دارد. خاوير پاستوره ديگر مهره مازاد رم است. همچنين پس از فعال نشدن بند خريد پاتریک شیک از سوى لايپزيش، گفته مى شود بايرلوركوزن جدى ترين مشترى او است. رم در ازاى پاتریک شیک، 25 ميليون يورو مى خواهد. پيدا كردن مهاجمى براى رقابت با ادين ژكو، ديگر برنامه رم در بازار نقل و انتقالات خواهد بود.

پائولو فونسکا در آاس رم می ماند

به نقل از اسکای، آاس رم با دن فریدکین، مالک جدید خود برای فصل 2020/21 آماده می شود. شایعاتی مبنی بر برکناری پائولو فونسکا از سمت مربیگری جالوروسی شنیده شد اما ظاهرا رم در اولین فصل با مالکان جدید خود به دنبال تغییرات گسترده نیست؛ دن فریدکین به پائولو فونسکا اعتماد دارد بنابراین این سرمربی پرتغالی به فعالیت خود در ایتالیا ادامه می دهد.

آرسنال علاقه مند به جذب حسام عوار

به نقل از گل، حسام عوار، هافبک 22 ساله و فرانسوی باشگاه لیون مورد توجه باشگاه های زیادی از جمله آرسنال قرار گرفته است.

بازیکنان مازاد بارسلونا

بارسلونا پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید، روزهای شلوغی در فصل نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خواهد داشت. به نقل از رادیو کاتالونیا، لوییس سوارز، ایوان راکیتیچ و ساموئل اومتیتی سه بازیکنی هستند که در برنامه های رونالد کومان جایی ندارند و می توانند در تابستان جاری از بلوگرانا جدا شوند. از سویی TV3 گزارش می دهد که علاوه بر لوییس سوارز و ساموئل اومتیتی، جوردی آلبا مدافع چپ و 31 ساله بارسلونا نیز در برنامه های رونالد کومان جایی ندارد.

بازیکنان مدنظر رونالد کومان

به نقل از موندو دپورتیوو، ممفیس دیپای مهاجم هلندی لیون یکی از گزینه های بارسلونا در تابستان است. او با لیون تا ژوئن 2021 قرارداد دارد، اما قیمت مدنظر لیون برای فروش کاپیتانش 55 میلیون یورو است، هر چند بارسلونا معتقد است می تواند با مبلغی کمتر از این دیپای را به خدمت گیرد. رادیو کاتالونیا نیز این خبر را تایید کرده است.

به نقل از مایک فروای، بعضی از بازیکنان آژاکس می توانند نقش کلیدی در انتقال لوییس سوارز به آژاکس ایفا کنند. کومان علاقه مند به جذب نیکولاس تاگلیافیکو، آندره اونانا و دونی فن ده بیک از آژاکس است.

رادیو کاتالونیا نیز گزارش می دهد که دونی فن ده بیک و لائوتارو مارتینز دو بازیکنی هستند که در لیست خرید رونالد کومان قرار دارند.

منچسترسیتی در پی جذب تیاگو آلکانتارا، کینگزلی کومان و داوید آلابا

به نقل از ساکرلینک، منچسترسیتی بر روی جذب سه بازیکن از بایرن مونیخ تمرکز کرده است. گرچه تیاگو آلکانتارا به لیورپول نزدیک تر است اما سیتیزن ها تلاش می کنند این بازیکن را به جمع خود اضافه کنند. فعلا لیورپول حاضر نیست مبلغ درخواستی بایرن مونیخ را پرداخت کند. کینگزلی کومان و داوید آلابا دو بازیکن دیگری هستند که مستقیما توسط پپ گواردیولا هدف قرار داده شده اند. گواردیولا با این بازیکنان صحبت کرده و اهدافش را شرح داده است.

پاری سن ژرمن در پی جذب داوید آلابا

به نقل از ساکرلینک، پاری سن ژرمن، داوید آلابا را می خواهد و هفته هاست که با این بازیکن وارد مذاکره شده است.

چلسی در پی جذب تیاگو سیلوا

تیاگو سیلوا با پاری سن ژرمن در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد اما قرارداد او به پایان رسیده و می تواند به دنبال تیم جدیدی باشد. به نقل از لیام تومی، چلسی و تیاگو سیلوا در حال مذاکرات پیشرفته برای امضای قرارداد هستند. دو طرف هنوز باید در مورد موضوع مدت قرارداد سیلوا به توافق برسند.

لاتزیو در پی جذب رافینیا آلکانتارا

لاتزیو پس از شکست تلخی که فرایند جذب داوید سیلوا داشت، همچنان می خواهد یک هافبک نامدار و توانا به خدمت گیرد. به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، لاتزیو علاقه مند است رافینیا آلکانتارا، هافبک 27 ساله برزیلی بارسلونا را به خدمت گیرد.

وولورهمپتون در پی جذب لوکاس اوکامپوس

به نقل از اسکای، وولورهمپتون به لوکاس اوکامپوس وینگر سویا علاقه مند است.

منچستریونایتد در پی جذب گابریل ماگالاش

به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، گابریل ماگالاش در آستانه انتقال به آرسنال بود اما با ورود منچستریونایتد، شاید آینده این بازیکن در تیم اوله گونار سولسشر رقم بخورد.

بایرلورکوزن رقیب میلان در راه جذب سرژ اوریه

در فاصله دو سال مانده تا پایان قرارداد سرژ اوریه با تاتنهام، او توجه باشگاه های میلان و بایرلورکوزن را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 20 آگوست 2020

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نقل و انتقالات فوتبال اروپا اخبار نقل و انتقالات رونالد کومان آخرین اخبار داوید آلابا علاقه مند پی جذب تا ژوئن آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!

هافبک سابق رئال مادرید معتقد است تیمش تنها نماینده شایسته اسپانیا در لیگ قهرمانان اروپا بوده‌است.

طرفداری | گوتی همواره با کری‌خوانی و نیش‌وکنایه به حمایت از رئال مادرید می‌پردازد.

رئال مادرید بار دیگر به مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و تنها دو بازی تا کسب جام شماره 15 در بزرگترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز فاصله دارد. لوس‌بلانکوس، پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ قهرمانان طی 14 فصل اخیر، 12 بار به نیمه‌نهایی این رقابت‌ها راه یافته و توانسته در 9 سال اخیر، 5 بار به مقام قهرمانی برسد. اما از طرفی، بارسلونا، دشمن دیرینه رئال مادرید چند سالی می‌شود که در لیگ قهرمانان اروپا راه به جایی نمی‌برد. بلوگرانا که حد فاصل سال‌های 2006 تا 2015، 4 بار قهرمان اروپا شده بود، حال ناکام بزرگ این جام لقب گرفته و حتی در دو مقطع نیز راهی لیگ اروپا شده‌است.

گوتی، ستاره سابق رئال مادرید شب گذشته مهمان شبکه ال چرینیگیتو برای کارشناسی بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید بود و میان صحبت‌های خود به شکلی طعنه‌آمیز به تمجید از موفقیت‌های رئال در لیگ قهرمانان اروپا پرداخت. گوتی در این خصوص گفت:

اگر رئال مادرید نباشه، لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا از تب‌وتاپ می‌افته و کسل‌کننده می‌شه. انگار رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی‌ای است که در این جام حضور داره!

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • آغاز رسمی مذاکرات پرسپولیس با 10 بازیکن
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • زمان اعلام رسمی تمدید قرارداد تونی کروس مشخص شد
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد