Web Analytics Made Easy - Statcounter

با وجود مخالفت رئیس باشگاه بارسلونا با فروش فوق‌‌ستاره آرژانتینی این تیم، تعدادی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با فروش کاپیتان تیم مخالف نیستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ESPN، در حالی که خوسپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا و هواداران این تیم امیدوار به متقاعد شدن لیونل مسی برای ماندن در این تیم هستند، برخی از اعضای هیئت مدیره باشگاه با فروش این بازیکن 33 ساله مخالفتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این چند عضو که نام‌شان فاش نشده است در گفت‌و‌گو با شبکه ESPN، اعلام کرده‌اند که اگر شرایط مناسبی برای فروش مسی در تابستان سال جاری فراهم شود، با انتقال او به تیمی دیگر مخالفت نخواهند کرد.

با وجود تأکید رونالد کومان سرمربی جدید تیم فوتبال بارسلونا بر ماندن مسی و معرفی این بازیکن آرژانتینی به‌عنوان قلب برنامه‌های تاکتیکی‌اش، هنوز هم گمانه‌زنی‌هایی درباره احتمال جدایی این بازیکن به مقصد تیم‌هایی مانند اینتر، منچسترسیتی و پاری‌سن‌‌ژرمن شنیده می‌شود. این شایعات از زمانی که اعلام شد کومان در اولین ملاقاتش با مسی نتوانسته نظر او را جلب کند، شدت هم گرفته است. این در حالی است که مسی تا پایان فصل آینده با بارسلونا قرارداد دارد و وجود یک بند فسخ 700 میلیون یورویی در این قرارداد، کار را برای انتقالش سخت می‌کند.

اولین ملاقات مسی با کومان امیدوارکننده نبود/ «لئو» آینده‌اش در بارسلونا را مبهم دانست

 

مسی پس از ناکامی تیمش در فتح لالیگا و جام حذفی اسپانیا و پس از آن باخت تحقیر‌آمیز 8 بر 2 مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا، به شدت از آینده تیمش ناامید است و حتی ورود کومان هم نتوانسته او را به آینده خوش‌بین کند. این همان موضوعی است که او در اولین ملاقاتش با کومان به اطلاع سرمربی جدید کاتالان‌ هم رسانده است.

علاوه بر این گفته می‌شود بازیکنانی مانند لوئیس سوارس و جوردی آلبا در فهرست بازیکنان مازاد کومان قرار دارند و جدایی این دو بازیکن که مسی با آنها رابطه بسیار خوبی دارد نیز می‌تواند مزید بر علت شود تا ستاره آرژانتینی بیشتر به ترک نوکمپ راغب شود.

سوارس روز گذشته (جمعه) با انتشار پیامی مبهم در اینستاگرام در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها درباره آینده‌اش نوشت: «هرگز فراموش نکنید که شما معمار آینده خودتان هستید».

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا لیونل مسی بیشتر بخوانید... تردید مسی برای ماندن در بارسلونا با وجود ورود کومان بارتومئو: خرید لائوتارو؟ همه چیز به نظر کومان بستگی دارد/ به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تردید مسی برای ماندن در بارسلونا با وجود ورود کومان بارتومئو: خرید لائوتارو؟ همه چیز به نظر کومان بستگی دارد/ به جز مسی و چند بازیکن دیگر، بقیه باید بروند واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا لیونل مسی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ حضور بازیکن مصدوم استقلال در تمرین + عکس ۲ سه مربی ایرانی در لیست گزینه‌های ذوب‌‌آهن ۳ تشریح آخرین وضعیت کریمی و چشمی از زبان پزشک استقلال ۴ گزارش تمرین استقلال| درخواست مجیدی از بازیکنان و حضور دو بازیکن مصدوم + عکس ۵ جدول پایانی نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ۶ تبلیع فروش پیراهن آمیا با مشارکت سامان قدوس + عکس ۷ تماس مدیربرنامه‌های تیاگو سیلوا با چلسی ۸ مچ پای نوراللهی وَرَم کرد مهمترین اخبار ورزشی درخشان: لیگ نوزدهم با کیفیت نبود/ پرسپولیس برای دربی حذفی شرایط بهتری دارد دبیر: آماده حل اختلافاتم اما جلوی حرف زور می‌ایستم/ بودجه ۹ میلیاردی را امضا نمی‌کنم/ دنبال لایک مردم نیستم تیم منتخب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ویسی: پیکان قهرمان یک چهارم پایانی لیگ برتر است/ قراردادم با پیکان به اتمام رسیده است مهمترین اخبار تسنیم گزارش تسنیم| «قاسم» برد موشک‌های تاکتیکی ایران را به اسرائیل رساند/ جدیدترین موشک بالستیک ایران چه مختصاتی دارد؟ تخت روانچی: اقدامات آتی ایران با آنچه که برای برجام رخ می‌دهد، متناسب خواهد بود کدام اعضای شورای امنیت تاکنون درخواست آمریکا علیه ایران را غیرقانونی دانسته‌اند؟ لغو نشست شورای امنیت درباره ایران به‌دلیل مخالفت آمریکا نیویورک تایمز: آمریکا به جای منزوی کردن ایران خودش منزوی شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لیونل مسی بارسلونا لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۲۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد

با مصوبه هیئت‌مدیره بانک سینا، علی ابدالی به عنوان سرپرست جدید بانک سینا منصوب شد. - اخبار بازار -

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، هیئت‌مدیره بانک سینا روز جاری ضمن تشکر از زحمات غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل قبلی بانک سینا، علی ابدالی را به عنوان سرپرست جدید این بانک انتخاب کرد.

علی ابدالی دارای دکترای مدیریت دولتی از دانشگاه تهران و از مدیران شناخته‌شده نظام بانکی است که علاوه بر مدیرعاملی و عضویت در هیئت‌مدیره بانک قوامین، از سال 78 در بخش‌های مختلف نظام بانکی از جمله سازمان و روش‌ها، تحقیق و ‌توسعه، فناوری، طرحوبرنامه، بازاریابی و کسب‌و‌کار، بانکداری شرکتی و بانکداری خرد در بانک‌های رفاه، قوامین و سپه حضور داشته است.

تدوین سه کتاب در حوزه بانکی، مالی، نگارش بیش از50 مقاله تخصصی علمی-پژوهشی درحوزه بانکی و بانکداری و تدریس در دانشگاه ازجمله سوابق علمی وی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • اصرار بارسا به فروش ۲بازیکن مازادش به سعودی
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو