Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@13:32:02 GMT

تمامی دستگاه‌ها باید در خدمت محرم باشند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۳۵۲۲

تمامی دستگاه‌ها باید در خدمت محرم باشند

فتح الله حقیقی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا محرم را ماه دلدادگی و آزادگی و یادآور وقایع دشت نینوا عنوان کرد و افزود: با وجود آنکه امسال دسته عزاداری بالغ بر ۵۰۰ هزار نفری یوم‌العباس را نخواهیم داشت اما شهر شور و شعور حسینی در این ایام باید با رویکرد کنگره ملی ۳۵۳۵ شهید استان و در شان محرم آذین بندی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه همه مدیران دستگاهها در این ایام مسوولیت دارند یادآورشد: هیچ‌یک از مدیران دستگاهی استانی و شهرستانی تا ۱۴ محرم نباید از استان خارج شوند مگر به اضطرار که در این شرایط نیز باید هماهنگی قبلی با استانداری انجام شود.

استاندار زنجان اظهار داشت: امام حسین(ع) و خانواده و یاران باوفایشان همواره اسطوره‌های عینی مقاومت، بصیرت، ولایتمداری، حق‌پرستی و مقابله با ظلم و استبداد برای همه مردم آزاده جهان خواهند بود تا هر ستمدیده‌ای در هر زمان و هر نقطه از این کره خاکی بتواند با الگوگیری از منش ایشان در برابر ستمکاران و ظالمان قیام کرده و در راه دفاع از حق استوار بماند.

حقیقی با تاکید بر اینکه تاریخ، درس‌های واقعه عظیم عاشورا و کربلا در ماه محرم را با گذشت قرن‌ها فراموش نخواهد کرد، تصریح کرد: محرم یادآور روزهای قدم نهادن سرور آزادگان عالم امام حسین (ع) به سوی قربانگاه عشق، تجلی آزادگی و دلدادگی امام و یاران باوفایشان، پیروزی مسلم و جاودانه خون بر شمشیر و در نهایت نیز شکوه ایستادگی خاندان نبوت در برابر سیاهی ظالمان برای احیای دین است.
وی رعایت پروتکل های بهداشتی در مراسم ها و عزاداری های عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) را از ضروریات شرایط حاکم در کشور خواند و گفت: عزاداران در این ایام با اقامه عزای اباعبدالله الحسین (ع) و در آمیختن آن با شعور حسینی، در رعایت دستورالعمل های بهداشتی بویژه فاصله گذاری اجتماعی و ادای نذروات خویش در قالب کمک های مومنانه با تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند و فعالان حوزه سلامت و درمان و همه خدمتگزاران خود را در مقابله با ویروس کرونا یاری کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا ماه محرم هیأت عزاداری زنجان عاشورا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ماه محرم هیأت عزاداری زنجان عاشورا ویروس کرونا ماه محرم هیأت عزاداری زنجان عاشورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است

شنبه همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار شهرداری تهران تعطیل هستند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اعلام کرد: روز شنبه 15 اردیبهشت ماه همه میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شنبه تمامی میادین و بازار های میوه و تره‌بار تعطیل است
  • شنبه تمامی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار تعطیل است
  • اعلام برنامه میثم مطیعی به مناسبت شهادت امام صادق(ع)
  • احزاب ویژگی‌های حزب‌الله را از آیات و روایات استخراج و به‌ کار بندند
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت