Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@04:25:40 GMT

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۳۷۷۹

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی اصفهان در هفته‌ای که گذشت

سپاهان اصفهان بر شهر خودرو مشهد غلبه کرد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر، شهر خودرو مشهد را در نقش جهان شکست داد.

دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و شهر خودرو مشهد از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب در ورزشگاه خالی از تماشاگر نقش جهان برگزار شد و در پایان تیم میزبان با نتیجه ۲ بر صفر پیروز میدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار هر ۲ تیم با ۴۵ امتیاز و وضعیت مشابه به دنبال کسب سهمیه آسیا بودند و تیم سپاهان، این دیدار را بعد از استعفای امیر قلعه‌نویی با هدایت "تکسیرا" مربی پرتغالی خود به میدان رفت.

سرمربی ‌شهر خودرو: نتوانستیم از موقعیت‌هایمان درست استفاده کنیم

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد گفت: در دیدار با سپاهان موقعیت‌های زیادی خلق کردیم اما نتوانستیم از موقعیت‌های خود درست استفاده کنیم.

سهراب بختیاری‌زاده در نشست خبری مجازی بعد از شکست تیمش مقابل سپاهان اصفهان افزود: می‌توانستیم بازی امشب را ببریم ولی این تیم سپاهان بود که پیروز میدان شد.

وی با بیان اینکه تیم ما در ۳۰ دقیقه ابتدایی بازی بهتر از سپاهان بود، اضافه کرد: در این دیدار نتوانستیم از فرصت‌های بدست آمده خود بخوبی استفاده کنیم.

مربی سپاهان: ‌پیش بینی یک بازی سخت را می‌کردیم

مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در دیدار با شهر خودرو مشهد پیش ‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم ولی تیم ما با تلاش بازیکنان خود پیروز میدان شد.

قاسم زاغی نژاد در نشست خبری مجازی بعد از پیروزی تیمش مقابل شهر خودرو مشهد در ورزشگاه نقش جهان اصفهان افزود: شهر خودرو یکی از تیم‌های با کیفیت و با برنامه فوتبال لیگ کشور است.

وی گفت:سپاهان روبه‌روی تیم‌هایی که بخوبی فوتبال بازی می‌کنند، کار آسانتری دارد و تیم ما در یک روز بسیار خوب به تمام اهداف خود در زمین بازی رسید.

گیورگی گولسیانی با تیم فوتبال سپاهان تمدید کرد

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: گیورگی گولسیانی بازیکن گرجستانی قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

حمید باقری افزود: گولسیانی امروز با حضور در دفتر مرکزی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و مذاکره با مهندس نیکفر رییس هیات مدیره و سرپرست این باشگاه، قرارداد خود را با طلایی پوشان تمدید کرد.

وی با بیان اینکه این بازیکن یکی از بهترین مدافعان این فصل سپاهان بود، گفت: تمدید قرارداد این بازیکن گرجستانی بمدت یک فصل رقابتهای لیگ برتر است.

تیم فوتبال سپاهان بدون سرمربی‌ به مصاف پیکان می‌رود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بدلیل محرومیت، در دیدار مقابل پیکان تهران روی نیمکت تیمش حضور ندارد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران، اسامی محرومان هفته پایانی لیگ برتر را اعلام کرد که بر این اساس "خوزه میگوئل تکسیرا" سرمربی پرتغالی سپاهان از حضور بر روی نیمکت در دیدار مقابل پیکان محروم است.

حمید باقری افزود: این مربی در دیدار حساس تیم خود با پیکان تهران نمی‌تواند از روی نیمکت تیمش را هدایت کند.

توجه دولت به افزایش زیرساختها و سرانه ورزشی در اصفهان انجامید

توسعه زیرساختها و رشد سرانه ورزشی و افزایش مشارکت اجتماعی جوانان رهاورد دولت تدبیر و امید در اصفهان بوده است که مدیرکل ورزش و جوانان این استان در بازدید از ایرنا مطرح کرد.

سیدمحمد طباطبایی با اشاره به فعالیت‌های دولت در هفت سال گذشته گفت: ۱۱۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در استان اصفهان وجود دارد که تکمیل آن ها در دستور کار است.

وی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه ها علاوه بر جذب بودجه دولتی، به مشارکت خیرین و بخش خصوصی نیاز دارد، افزود: با موافقت سازمان برنامه‌ریزی تعدادی از این پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

سرمربی ذوب آهن: بیشترین جام ها را مربیان کروات برای فوتبال ایران کسب کردند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به تصمیم سازمان لیگ در باره ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی در تیم های لیگ برتری گفت: مربیان کروات بیشترین جام ها و موفقیت ها را برای تیم های لیگ برتر فوتبال ایران کسب کرده اند.

لوکا بوناچیچ پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان افزود: من به مدت طولانی فوتبال ایران را دنبال می کنم و در این عرصه حضور دارم و از این گونه تصمیمات زیاد گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: از زمان رایکوف قبل از انقلاب تاکنون که اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شده، مربیانی که از کرواسی به فوتبال ایران آمدند و به «ویکی ها» معروف هستند بیشترین پیشرفت را برای فوتبال این کشور رقم زدند که از خود مربیان داخلی هم بیشتر بوده است.

سرمربی گل گهر سیرجان: لیگ برتر، فرسایشی و سخت بود

سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: لیگ برتر امسال فرسایشی، سنگین، سخت و همراه با استرس های خیلی زیاد بود.

مجید جلالی در نشست خبری مجازی پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب اصفهان افزود غیر از استرس بازی، استرس بیماری کرونا نیز مزید بر علت بود و گاهی باید تست می گرفتیم که خود دریافت جواب تست استرس زا بود.

وی گفت: لیگ برتر امسال روزهای سختی داشت که امیدوارم فردا به بهترین شکل ممکن تمام شود.

برچسب‌ها فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم فوتبال سپاهان اصفهان سرمربی تیم فوتبال مربی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد فوتبال ایران تیمش مقابل لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۳۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود

به گزارش خبرگزاری مهر، پس از انتشار خبری با عنوان "اتفاق عجیبی دیگر در بازی پرسپولیس و سپاهان؛ آمبولانس اورژانس در ورزشگاه نبود! "، روابط عمومی سازمان اورژانس استان تهران جوابیه‌ای صادر کرد.

در خصوص موضوع عدم حضور آمبولانس‌های اورژانس تهران در ورزشگاه آزادی در حین برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان، لازم به ذکر است که سازمان اورژانس استان تهران همواره در بیشتر رویدادها و تجمعات، اعم از ملی، مذهبی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی، با تمام توان نسبت به ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان اقدام نموده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. همچنین خدمات اورژانس استان تهران به هموطنان کاملاً رایگان بوده و بر مبنای قانون هر تماس گیرنده‌ای با هر نژاد و قومیتی، که با شماره ۱۱۵ تماس حاصل نماید وظیفه خود می‌دانیم در کمترین زمان ممکن، ارائه خدمت نمائیم.

پوشش برنامه و تجمعات بخش خصوصی اعم از ورزشی و غیر ورزشی که دارای درآمدهای هنگفت مالی برای برگزار کنندگان است، از وظایف ذاتی این سازمان نبوده و متولیان امر می‌بایست قبل از شروع برنامه‌های خود نسبت به تأمین آمبولانس تدبیر نمایند.

خاطر نشان می‌گردد حجم بالای تماس روزانه مددجویان در استان بیش از ۱۱ هزار تماس بوده و در سال گذشته یک میلیون و ۲۶۰ هزار مأموریت در تهران انجام پذیرفته است که این مهم بیانگر نقش حیاتی اورژانس در سلامت شهروندان است.

تمام این دستاوردها در شرایطی صورت می‌پذیرد که در تهران، خدمات جاری با زحمات مضاعف همکاران ما در حال ارائه بوده و استقرار ناوگان اورژانس در زمان برگزاری مسابقات متعدد ورزشی موجب بروز چالش در ارائه خدمت ارزشمند به هموطنان می‌گردد.

استقرار آمبولانس در تمامی تجمعات، اعم از کوچک و بزرگ، مستلزم اختصاص آمبولانس و کارشناس عملیاتی به صورت انحصاری به آن رویداد است. این امر در حالی است که اورژانس استان تهران وظیفه خطیر خدمت‌رسانی به تمامی ساکنین پایتخت و استان تهران را در طول شبانه‌روز بر عهده دارد؛ لذا برگزارکنندگان این مسابقات ورزشی لازم است قبل از شروع بازی‌ها نسبت به پرداخت هزینه و تأمین آمبولانس از بخش خصوصی یا دولتی اقدام نماید.

در مسابقه اخیر ضمن ارائه تمامی این موارد به صورت مکتوب به مسئولان برگزاری، متأسفانه برگزار کنندگان با بی توجهی اقدامی در این زمینه انجام ندادند، با این حال جهت خدمت رسانی در بازی پرسپولیس و سپاهان، تمام پایگاه‌ها و ناوگان اورژانس در اطراف ورزشگاه آزادی در آماده‌باش کامل قرار داشته و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای، آمبولانس‌ها در کمترین زمان ممکن به محل اعزام می‌گردیدند.

با توضیحات بیان شده این سازمان آمادگی دارد تا با همکاری مسئولین ذی ربط، نسبت تعیین سازوکاری شفاف برای تأمین منابع مورد نیاز جهت ارائه خدمات بهتر در رویدادهای ورزشی اقدام نماید.

کد خبر 6098348 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • انتخاب داور بازی به دور از شبهه و حاشیه باشد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دیدار گیتی پسند مقابل نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • فردا گیتی‌پسند اصفهان میزبان نیروی زمینی شهید شاملی کازرون
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نایب‌قهرمانی
  • گیتی‌پسند میزبان ماراتن نائب‌قهرمانی
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • تداوم جنجال‌های دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ احضار ۲ نفر به کمیته انضباطی