Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@10:53:42 GMT

۲ ایلامی در ردیف ۵۸ برگزیده بنیاد البرز قرار گرفتند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۴۶۰۹

۲ ایلامی در ردیف ۵۸ برگزیده بنیاد البرز قرار گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه ایلام، حجت الاسلام مرتضی عزیزی افزود: آرزو حاصلی دانشجوی دکترای تخصصی بهداشت باروری به دلیل تالیف سه عنوان کتاب، دارای پنج مقاله در مجلات علمی وکنفرانس های ملی و بین المللی، کسب دیپلم افتخار در المپیاد دانشجویی کشور، ثبت دو اختراع داخلی با قابلیت تبدیل شدن به شرکت دانش بنیان و ساخت یک مدل بیواکولوژیکال و حامد توان دانشجوی برگزیده کارشناسی ارشد پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ایلام به دلیل تالیف سه جلد کتاب، دارای ۳۳ مقاله بین المللی، پژوهشگر برتر دانشگاه علوم پزشکی ایلام وکشور در دو سال گذشته، ثبت دو مورد اختراع و مجری ۹ طرح تحقیقاتی برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: همایش ملی تجلیل از نخبگان پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز با هدف تکریم اهالی علم و تجلیل از دانشمندان، مخترعان، دانشجویان و طلاب برتر کشور هفته گذشته با حضور نماینده ولی‌فقیه و رئیس سازمان اوقاف کشور و دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به‌ صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

وی تاکید کرد: به مناسبت پنجاه و هشتمین سال جایزه بنیاد البرز از ۵۸ منتخب نخبه تجلیل شد که شامل پنج دانشمند، شش مخترع، ۱۰ دانشجوی علوم پزشکی، ۳۰ دانشجوی سایر علوم و هفت طلبه علوم دینی بودند.

وی اصافه کرد: این مراسم هر ساله در تهران برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت ویدیو کنفرانس در ۱۶ استان کشور از جمله ایلام برگزار شد.

بنیاد فرهنگی البرز در سال ۴۲ با هدف کمک به اشاعه فرهنگ کشور و تجلیل از مقام علمی دانشمندان و پژوهندگان برتر ایرانی و تشویق دانشجویان و دانش‌آموزان برگزیده و نوباوگان و نوجوانان با استعدد ایرانی، از طریق اعطای جایزه بنیاد البرز به همت مرحوم حسینعلی البرز تأسیس و وقف شد.

این بنیاد طی بیش از نیم قرن، چندین هزار نفر از نخبگان برتر علمی کشور را مورد حمایت و تشویق قرار داده و این مهم در سال‌های اخیر در قالب همایش‌های ملی و استانی با حضور مقامات علمی و مسئولان کشوری محقق شده است.

در سال جاری که مقارن با پنجاه و هشتمین سال تأسیس بنیاد فرهنگی البرز است در راستای تحقق نیت واقف، برگزاری دو همایش ملی در بخش نخبگان دانشجویی و دانش‌آموزی برگزار می کند.

همایش دانش‌آموزی توسط این بنیاد نیز در نیمه دوم سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه البرز استان ایلام شورای عالی انقلاب فرهنگی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه البرز استان ایلام شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه البرز استان ایلام شورای عالی انقلاب فرهنگی بنیاد البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد

علی باقرزاده فاروجی در آیین تجلیل از معلمان برتر خراسان شمالی با بیان اینکه توسعه کشور به دست معلمان رقم می‌خورد، گفت: باید دغدغه‌های این قشر زحمتکش برطرف شود.

او گفت : معلم قوی، محور مدرسه‌ای علمی را شکل می‌دهد و هیچ جامعه‌ای قوی نمی‌شود مگر در سایه معلمی باسواد و فهیم، باید در عمل برای توانمندسازی این قشر گام برداشته شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت: معلمی قوی است که دغدغه معیشت و تامین مایحتاج نداشته باشد و کشور از طریق معلمان قوی است توسعه می‌یابد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز با اشاره به دستاورد‌های این اداره کل گفت: سه هزار و ۷۰۰ نیروی جدید در ۲ سال و نیم گذشته از طریق آزمون‌های استخدامی، تبدیل وضعیت و کنکور سراسری در این اداره کل جذب شدند.

ابوالقاسم اکبری کسب سه نشان برنز جهانی و ۹ مدال کشوری در المپیاد‌های علمی و سه رتبه سومی المپیاد ریاضی آرکاداغ در کشور ترکمنستان از دستاورد‌های معلمان در تربیت دانش آموزان عنوان کرد.

او گفت : در دولت سیزدهم ۷۰ طرح آموزشی با ۳۶۰ کلاس درس بهره برداری شد و ۸۵ طرح با ۳۶۰ کلاس در حال اجرا و پیگیری است، علاوه بر آن ساخت ۱۳ مدرسه در قالب طرح نهضت ملی مسکن به تصویب رسید.

در این همایش از هشت معلم برتر استانی و چهار معلم برتر شهرستان بجنورد تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • کمک ٣٨ میلیارد تومانی حامیان به کودکان یتیم ایلامی
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • ایجاد دانشکده علوم پزشکی دامغان در بودجه ۱۴۰۳ ردیف اعتباری دارد
  • همایش تجلیل از سفیران معروف
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای دوشنبه و سه شنبه | کدام استان‌ ها هشدار بارندگی گرفتند؟
  • ایران قدرتمند در مدرسه‌ای قوی تجلی پیدا می‌یابد
  • ببینید | تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد