Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس‌جمهور گفت: به نمایندگی از ملتی قدرشناس، در برابر مسئولیت‌پذیری، فداکاری و دلاوری پزشکان و تمام ارکان «نظام سربلند سلامت ایران»، سر فرود می‌آورم و ایمان دارم که حافظه تاریخی ملت، این فداکاری‌ها را در تراز جانبازی‌های رزمندگان وطن قرار خواهد داد. تاریخ انتشار: 09:43 - 01 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۰۶۸ خبرگزاری میزان -  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی روز پزشک (زادروز حکیم ابوعلی سینا)  را به همه پزشکان کشور تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بسم الله الرحمن الرحیم

بی‌گمان روز پزشک امسال، برای جامعه ایرانی متفاوت از سال‌های پیشین است و آیین ارج نهادن به خدمات پزشکان نیز امسال رنگی دیگر دارد و بهانه‌هایی افزون‌تر. در این بحران عالم‌گیر، ایران و فراتر، تمام جهان به پاس ایثار و جانفشانی پزشکان، تمام‌قد ایستاده است. اینک بیش از هر زمان دیگری به یاد می‌آوریم که برخی مشاغل فراتر از انتخاب یک حرفه، دشواریِ پذیرش مسؤولیت است و پذیرش مسؤولیت، تصویر روشنی از دیگرخواهی و سبکی از شجاعانه زیستن است.

روز پزشک امسال، فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که جانانه از حریم سلامت مردم عزیز این سرزمین، پاسداری کردند؛ آنان‌که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند و شجاعانه میانه میدان ایستادند.   به‌عنوان رییس‌جمهور و به نمایندگی از ملتی قدرشناس، در برابر مسؤولیت‌پذیری، فداکاری و دلاوری پزشکان و تمام ارکان «نظام سربلند سلامت ایران»، سر فرود می‌آورم و ایمان دارم که حافظه تاریخی ملت، این فداکاری‌ها را در تراز جانبازی‌های رزمندگان وطن قرار خواهد داد.   اگر در روزگار دفاع مقدس، پزشکان شانه به شانه مجاهدان «خط مقدم» بودند این بار خود حماسه‌سازان «صف اول» شدند. ایران تا همیشه به فرزندانی این‌چنین خواهد بالید که تاریخ‌ساز بوده‌اید و گره‌گشا.

به خانواده‌های پزشکان و کادر درمان که روز‌ها را بدون عزیزانشان، با نگرانی و دلهره تحمل کردند ادای احترام می‌کنم و صمیمانه امیدوارم که در روز‌های سلامت ایران، در روز‌های آرامش و آن زمان که دوباره زندگی به تمامی جریان یابد، دوری‌ها جبران شود که ما وامدار ایثار آنان نیز هستیم.   بیشتر بخوانید:  تقدیر رییس جمهور از خانواده‌های سه شهید حوزه سلامت کشور در حاشیه ستاد ملی کرونا     انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حسن روحانی پیام روز پزشک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) ظهر دوشنبه در نشست دهه کرامت اظهار کرد: اصلاح خانواده یکی از رویکردهای مهم در دهه کرامت می‌باشد و اقدامات مبلغان دینی، فراجا و رسانه مؤثر است.

تولیت حرم بانوی کرامت بیان کرد: برنامه‌های دهه کرامت امسال به گونه‌ای متفاوت‌تری برگزار می‌شود.

امام جمعه قم ابراز کرد: امروز جریان فداکاری و شهادت‌طلبی حماس و مردم فلسطین در دنیا صدا کرده و فداکاری‌ها و ندای شهادت جویانه حماس و مردم مظلوم فلسطین در دنیا طنین انداز شده است.

وی افزود: امروز وقایعی که در دانشگاه‌های آمریکا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و استکباران جهانی صورت می‌گیرد به برکت اخلاص در امور است.

آیت الله سعیدی خاطرنشان کرد: امروز دشمن تمام قد سعی در خدشه‌دار کردن نظام دارد و می‌بایست فرصت‌هایی همچون دهه کرامت را در مقابل توطئه آنان مغتنم بشماریم.

کد خبر 6092204

دیگر خبرها

  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • توریسم درمانی در حال ترک ایران است؛ عراقی‌ها هم دیگر نمی‌آیند
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • تراز تجاری منفی ۱۶ میلیارد دلار واقعی نیست
  • درخواست کریمی قدوسی از دولت افغانستان برای بررسی رگ و ریشه اش /سخنگوی سپاه ادعای جنجالی را تکذیب کرد /گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • استفانو پیولی: برای کسب این نتیجه فداکاری کردیم؛ سعی می کنیم رده دوم را حفظ کنیم