Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیرکل فدراسیون در پیامی فرارسیدن روز پزشک را به آحاد پزشکان و به ویژه خانواده زحمتکش پزشکان ورزشی تبریک گفت. تاریخ انتشار: 10:08 - 01 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۰۸۳

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، همزمان با روز پزشک، مهدی محمد نبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال پیامی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این‌ پیام آمده است:

به نام آنکه هستی نام ازو یافت
فلک جنبش زمین آرام ازو یافت

یکم شهریورماه، مقارن با فرخنده زادروز دانشمند بزرگ و طبیب برجسته نامدار ایرانی، شیخ‌الرئیس ابو علی سینا، روز قدردانی از جامعه زحمتکشی است که در ماه‌های اخیر در کنار تخصص و مهارت والای شان، با فداکاری، عشق، اخلاص و تعهد را معنا کردند و هویتی دوباره بخشیدند.

اینک فرصت را مغتنم شمرده و در این ایام سخت که مردمیان در سرتاسر کره خاکی بیش از پیش مرهون زحمات پزشکان هستند، به پزشکان، این کادر درمان و خط مقدم مبارزه با کرونا ادای احترام می‌کنیم و صمیمانه از درگاه ربویی، برای این عزیزان، سلامت، سعادت و توفیق روزافزون خواستاریم.

اعضای کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال، مرکز ایفمارک، کلیه پزشکان تیم‌های ملی و باشگاهها، ستاد مقابله با کرونا در فوتبال، ستاد ملی مبارزه با کرونا، فدراسیون پزشکی ورزشی و زحمت کشان وزارت بهداشت دست مریزاد، خدا قوت و این روز بر شما گرامی باد.

بیشتر بخوانید: راستی: تورنمنت چهارجانبه به جوانان و نوجوانان کمک مى کند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال نبی فدراسیون فوتبال روز پزشک فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، رئیس جمعیت هلال احمر تالش گفت: در هفته هلال احمر با همراهی و مشارکت خیران، پزشکان داوطلب و دهیاری روستای کوهستانی بسک بخش مرکزی شهرستان تالش طرح کاروان سلامت ومعیشت ویزیت وداروی رایگان را برای اهالی روستای بسک روستا‌های اطراف اجرا شد.
علی احمدی با اشاره به اینکه در این طرح پزشکان ۲۲۶ خانوار را رایگان معاینه کردند افزود: ۱۰ بسته معیشتی نیز بین خانواده‌های کم برخوردار توزیع شد.
وی گفت: ارزش دارو‌های رایگان و بسته‌های معیشتی جمعا ۲۰ میلیون تومان برآورد شد که با کمک خیران و پزشکان در این طرح جمع آوری شد.
رئیس جمعیت هلال احمر تالش با اشاره به اینکه پزشکان و خیران در طرح نیابت با خانواده پیروز شیخی پور جانباز جنگ تحمیلی دیدار کردند افزود: مربیان آموزشی هم به ۵۰نفر از اهالی این روستا امدادرسانی و کمک‌های اولیه را آموزش دادند.
دراین طرح ۴ پزشک عمومی و متخصص، ۲ پرستار و ۵ خیر و ۲۰ نفر از اعضای داوطلب و کارمند حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • ملک الشعراء حکیم شفایی، ادیب و پزشک نام‌آور اصفهانی
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • دخالت تکنسین‎‌ها در امور جراحی و زیبایی/ چطور باید شکایت کرد؟
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • جزئیات جدید از مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز
  • جزئیات جدید از حادثه مسمومیت پزشکان در مهمانی شیراز