Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: دولت باید به سمت نقش‌های حاکمیتی گرایش پیدا کند اما به عللی که منافع برخی‌ها هم در همان است حاضر به اجرای درست اصل ۴۴ قانون اساسی نیست. - اخبار استانها -

جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، گسترش تفکر انقلابی را در کشورمان بهترین راهبرد در شرایط حال حاضر خواند و اظهار داشت: طبق برنامه، دولت باید به سمت نقش‌های حاکمیتی گرایش پیدا کند اما به عللی که منافع برخی‌ها هم در همان است حاضر به اجرای درست و کامل اصل 44 قانون اساسی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس اجرایی شدن اصل 44 قانون اساسی را خواسته‌ای که مجلس به عنوان قوه قانونگذار تأکید بسیار زیادی بر روی آن دارد اعلام کرد و افزود: تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمن همیشه وجود داشته و ادامه دارد اما برای مقابله مؤثر با آن باید در درجه نخست رویکردها عوض شوند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه زمانی در کشور با مشکل تولید بنزین و تأمین نیازهای مردم در این بخش مواجه بودیم تفکر انقلابی و جهادی را مهم‌ترین عامل پیشرفت کشور خواند و تصریح کرد: همین تفکر انقلابی موجب شد تولید بنزین در کشور به 115 میلیون لیتر در روز افزایش پیدا کند و مشکلات کشور در این بخش تا حد زیادی رفع شود. 

«اصل 44؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای 2 وزیرِ سابقلزوم دقت مسئولان در اجرای اصل 44 قانون اساسی«اصل 44؛ زشت یا زیبا؟»| کردزنگنه: دولت واگذار می‌کند ولی کوچک نمی‌شود! مقاومت وزارت نفت در خصوصی‌سازی

وی با تأکید بر اینکه اگر افراد انقلابی وارد میدان نمی‌شدند ما همچنان در بخش بنزین مورد نیازمان وابسته بودیم خاطرنشان کرد: تفکر انقلابی خود را نمی‌بیند بلکه در افق نگاهش فقط مردم وجود دارد و مردم را می‌بیند بنابراین با این رویکرد تبعات مشکلاتی نظیر تحریم‌ها و کارشکنی‌های دشمنان با کار جهادی کاهش پیدا می‌کند.

نماینده مردم رشت در مجلس نگاه قانون برنامه ششم توسعه و حمایت از کسب و کارها در کنار منابع صندوق توسعه ملی را از جمله بسترهایی که در کشور وجود دارد تلقی کرد و ابراز داشت: در قانون اصل 44 قرار شد تعاونی‌ها 25 درصد اقتصاد کشور را بر عهده بگیرند در حالی‌که آمارهای فعلی ما نشان می‌دهد این اهدف محقق نشده‌اند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به اینکه نقش تعاونی‌ها در اقتصاد کشورمان در حال حاضر از 2 تا 3 درصد تجاوز نمی‌کند اظهار داشت: برخلاف قانون اصل 44 که باید اجرایی و عملیاتی شود دولت به حدی به نقش‌های غیرحاکمیتی خود چسبیده و وابسته است که به هیچ عنوان نمی‌خواهد آن‌ها را واگذار کند.

نماینده مردم رشت در مجلس حمایت مجلس از کسب و کارهای نو و اشتغالزایی را مورد توجه قرار داد و با بیان اینکه حرکت‌های خوبی در این راستا انجام شده است عنوان کرد: مجلس در صورت نیاز برای تغییر قوانین، تصویب قوانین جدید و یا بررسی لوایحی که از سوی دولت در این زمینه ارائه می‌‌شود از آمادگی کاملی برخوردار است.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P1494/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... سهم ۷ درصدی تعاون از اقتصاد/عدم اجرای سیاست های اصل ۴۴ برای توسعه تعاون «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| پورابراهیمی: قانون اصل ۴۴ بازنگری می‌شود/ جبرائیلی: وزارت اقتصاد گفته، اهداف اصل ۴۴ محقق نشد «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»|معاون سابق وزیر اقتصاد: خصوصی سازی صنایع مادر ضربه جبران ناپذیر به کشور وارد کرد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... سهم ۷ درصدی تعاون از اقتصاد/عدم اجرای سیاست های اصل ۴۴ برای توسعه تعاون «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| پورابراهیمی: قانون اصل ۴۴ بازنگری می‌شود/ جبرائیلی: وزارت اقتصاد گفته، اهداف اصل ۴۴ محقق نشد «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»|معاون سابق وزیر اقتصاد: خصوصی سازی صنایع مادر ضربه جبران ناپذیر به کشور وارد کرد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۲ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۳ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۴ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۶ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۷ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۸ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / محرم امسال خاص و «ویژه» است+فیلم اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: ‌نماینده‌ای از مجلس در ستاد ملی حضور ندارد / مردم کرونا را جدی بگیرند فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست نوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مد نظر رئیس جمهور ورود نکرده‌ایم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تفکر انقلابی عضو کمیسیون قانون اساسی زشت یا زیبا ترین اخبار خصوصی سازی قانون اصل اصل ۴۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس

رسیدگی به گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی ر دستروکار نمایندگان در جلسه علنی امروز قرار دارد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)
گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری
گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار
گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده 48 قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (1)
گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده 9 قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب 1400
گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی.

انتهای‌ پیام/

دیگر خبرها

  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • مجلس پیگیر اجرای سند تحول رئیس‌جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند
  • بررسی لایحه جداول بودجه ۱۴۰۳ در دستور کار هفتگی مجلس قرار خواهد گرفت