Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان گفت: قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان آمادگی دارد که مشکل صف‌های گاز را در اسرع وقت حل کند.

محمدجواد عمرانی، دبیر قرارگاه احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در خصوص معضل صف‌های گاز در این استان گفت: بار‌ها از وجود مافیا در قضیه صفوف گاز گفته بودیم، اما متاسفانه به آن عمل نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
آقای روحانی در سال ۹۶ وعده رساندن گاز به زاهدان را داد که عملی نشد.

عمرانی افزود: در طرح تریبون کپسولی که سال گذشته در زابل و زاهدان برگزار کردیم، متوجه باندبازی در شیوه توزیع کپسول‌های گاز شدیم و به مسئولین نظارتی این اتفاق را بازگو کردیم که مورد توجه شان قرار نگرفت.

دبیر قرارگاه احمدی روشن استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در امروز به دلیل عدم نظارت مسئولین قیمت یک کپسول گاز در بازار سیاه تا ۷۰ هزار تومان می‌رسد. در شان مردم مظلوم سیستان و بلوچستان نیست که ساعت‌ها در صف گاز در انتظار تدبیر مسئولین بمانند، اما متولیان شرکت‌های توزیع و سازمان استاندارد در دفتر کاری خود زیر باد کولر بنشینند.

وی گفت: مسلما اگر صف‌های گاز برای مردم دغدغه بزرگی است، اما برای عده‌ای نان و آب خوبی دارد و نیازمند ورود مجدانه دادستانی و سازمان بازرسی به این پرونده می‌باشد. ما در قرون وسطی زندگی نمی‌کنیم. امروزه به راحتی می‌شود با راه اندازی سامانه توزیع جلوی سودجویی و باندبازی‌ها را گرفت.

عمرانی خاطرنشان کرد: قرارگاه احمدی روشن بسیج دانشجویی استان سیستان و بلوچستان آمادگی دارد که این مشکل را در اسرع وقت حل کند، اما تا زمانی که مسئولین مربوطه حرکتی نکنند این اتفاق نخواهد افتاد. جنبش دانشجویی در استان به راحتی می‌تواند این مسئله را حل کند؛ چراکه دانشگاه مبدا تحول جامعه است و این قضیه حل شدنی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صف های گاز محرومیت سیستان سیستان و بلوچستان استان سیستان و بلوچستان قرارگاه احمدی روشن صف های گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، نیرو‌های سپاه و ارتش از زمین و هوا کار ارسال کمک‌ها به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان را انجام می‌دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشارکت ۵ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم‌ با خارجی‌ها
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • امدادرسانی سپاه و‌ ارتش در سیل سیستان و بلوچستان
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • احمدی نژاد می‌گفت مشکل ما خود رهبری است!
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان