Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@18:38:37 GMT

۳۸ کشته و زخمی بر اثر آتش سوزی در کالیفرنیا

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۵۶۷۵

آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های ایالت کالیفرنیا در آمریکا تاکنون ۵ کشته و ۳۳ زخمی برجای گذاشته است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، چهار نفر از جانباختگان از شهروندان هستند و یکی دیگر از کشته‌ها خلبان یک بالگرد اطفای حریق بود که در حین ماموریت سقوط کرد.
در میان زخمی‌ها علاوه بر شهروندان، ماموران آتش‌نشانی نیز دیده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دستکم ۲ نفر مفقود شده‌اند.
«دانیل برلانت» از مقام‌های وزارت جنگلداری ایالت کالیفرنیا گفت که آتش‌سوزی جنگل‌ها ده‌ها خانه را از بین برده و ۵۰ هزار خانه دیگر نیز در معرض حریق قرار دارند.
«گاوین نیوسام» فرماندار کالیفرنیا در پیامی ویدیویی به مجمع ملی دموکرات‌ها که«جو بایدن» را به عنوان نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری برگزید، اعلام کرد که آتش‌سوزی در این ایالت ناشی از تغییرات جوی است.
بیش از ۲۴ مورد آتش‌سوزی گسترده در جنگل‌های ایالت کالیفرنیا جریان دارد که اغلب آن‌ها در شمال این ایالت گزارش شده است.
بیش از ۱۰ هزار نفر در حال تلاش برای مقابله با آتش هستند، اما مقام‌های آتش‌نشانی می‌گویند که به منابع بیشتری برای مهار حریق نیاز دارند.
هزاران نفر از مناطقی که در معرض خطر دارند، محل زندگی خود را ترک کرده‌اند و از هزاران شهروند دیگر نیز خواسته شده است تا محل سکونتشان را ترک کنند. برچسب ها: آتش سوزی ، کالیفرنیا ، جنگل ، آتش نشانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: آتش سوزی کالیفرنیا جنگل آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت

یک طوفان سهمگین در ایالت اوکلاهما آمریکا که ویرانی‌های فاجعه باری به بار آورده، سه کشته بر جای گذاشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، طوفان سهمگین در شهر سالفر ایالت اوکلاهما آمریکا علاوه بر وارد آوردن خسارات بسیار زیاد، دست کم سه کشته (از جمله یک نوزاد) و 30 مجروح بر جای گذاشت.

 

.

 

مسئولین محلی هنوز در حال ارزیابی میزان خسارات وارده ناشی از این طوفان هستند.

به گزارش رسانه‌های آمریکایی، خسارات قابل توجهی در شهرهای «سالفر» و «هولدن ویل» مشاهده شده است. در سالفور، ساختمان‌ها با خاک یکسان شده یا به طور قابل توجهی آسیب دیده‌اند.

قطع برق در 9 ایالت آمریکا در پی طوفان زمستانی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • طوفان سهمگین در اوکلاهما ۳ کشته بر جای گذاشت
  • ضرورت استفاده از هوش مصنوعی و پهپاد‌ها برای حفاظت از جنگل‌ها
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • سقوط هواپیمای سبک ۲ کشته بر جای گذاشت
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد
  • آشنایی با کابل نسوز
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد