Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:32:48 GMT

تصادف رانندگی در محور مواصلاتی گناوه یک کشته برجا گذاشت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۶۰۱۶

تصادف رانندگی در محور مواصلاتی گناوه یک کشته برجا گذاشت

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گناوه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این حادثه در اثر برخورد خودروی سواری پراید با تریلر بونکردار در محور جاده برازجان گناوه روبروی کارخانه یخ سازی بندر ریگ شهرستان رخ داد.

ولی سیفی افزود: نیروهای امداد و نجات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به محض اطلاع از وقوع حادثه از سوی اورژانس، در محل حاضر و باکارهای اولیه بوسیله دستگاه‌های هیدرولیک شخص آسیب دیده را از خودرو خارج و تحویل عوامل اورژانس دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متأسفانه بر اثر شدت جراحات راننده پراید در این حادثه جان خود را از دست داد.

مسئول اورژانس ۱۱۵ گناوه در گفت‌وگو با خبر نگار مهر اظهار داشت: با تماس با مرکز فوریت‌های اورژانس به محض اطلاع بلافاصله پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

رضا شفیعی افزود: در این تصادف که در ساعت ۲۱ و ۵ دقیقه شامگاه جمعه به مرکز اورژانس ۱۱۵ اطلاع داده شد یک دستگاه پراید با تریلر بونکردار برخورد کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه در این حادثه راننده پراید کشته شد.

کد خبر 5004756

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه تصادفات رانندگی اورژانس ویروس کرونا محرم 99 شیراز ماه محرم بوشهر مراسم عزاداری آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد هفته دولت گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی روز خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • ۴ کشته بر اثر تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره ۴ کشته برجای گذاشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت