Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه احتمال شکسته شدن یخ و برف و ریزش غار یخی چما وجود دارد، گفت: گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی این استان خودداری کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، فرجام سمیعی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به کاهش کاهش ضخامت یخچال‌های طبیعی و احتمالی ریزش آن‌ها، مسافران و گردشگران در استان برای داشتن سفری ایمن در طبیعت همراه با کم شدن میزان خطرات احتمالی از ورود به آن‌ها خودداری و پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارمحال و بختیاری|ریزش غار یخی چما؛ مرد 32 ساله کرمانی جان باختتازه‌ترین اخبار از ‌‌‌ریزش غار یخی چما/‌12 ‌گردشگر‌ دچار جراحت شدند‌5 اکیپ هلال احمر به غار یخی چما در شهرستان کوهرنگ اعزام شدند2 کشته و یک مصدوم در غار یخی "چما"شهرستان کوهرنگ

وی با اشاره به خودداری از اقامت در مسیل‌ها و مناطق حادثه‌خیز، افزود: پرهیز از ورود بدون مجوز به منابع آبی شامل رودخانه‌ها، سدها و دریاچه‌ها، اطمینان از سالم بودن آب‌های آشامیدنی قبل از نوشیدن، بهره‌مندی از خدمات راهنمایان دارای کارت و تورهای گردشگری، خودداری از رانندگی در شب و هوای نامناسب و پرهیز از روشن کردن وسایل گازسوز در فضاهای بسته و چادر باید مورد توجه تمامی مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تمامی این موارد هشداری در قالب دو تابلو آماده و در محل غار یخی چما شهرستان کوهرنگ نصب شده است، بیان کرد: امید است با عنایت به تابلوهای هشدار و اخطار دهنده نصب شده در محل غار یخی چما و رعایت نکات ایمنی از سوی مسافران و گردشگران، شاهد رخدادهای تاسف‌بار در این مکان نباشیم.

سمیعی ادامه داد: به دنبال خشکسالی‌های اخیر، ذوب برف‌ها و گرمای شدید هوا، احتمال شکسته شدن یخ و برف و ریزش غار یخی چما وجود دارد.

وی گفت: در سال‌های گذشته به‌علت بی‌توجهی گردشگران به تابلوهای هشدار دهنده ریزش برف و یخ غار یخی چما، متاسفانه منجر به مرگ و یا زخمی شدن برخی گردشگران شد.

انتهای پیام/7540/ش

R7540/P/S6,54/CT11 بیشتر بخوانید... ریزش ‌معدن خاک نسوز باجیگران / حبس ‌کارگران در زیر آوار ‌صحت ندارد ریزش مرگبار ساختمان در خیابان قزوین + تصاویر اخبار تکمیلی از وضعیت ریزش معدن در گیلان‌غرب؛ یک نفر فوت و ۶ نفر مصدوم شدند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ریزش ‌معدن خاک نسوز باجیگران / حبس ‌کارگران در زیر آوار ‌صحت ندارد ریزش مرگبار ساختمان در خیابان قزوین + تصاویر اخبار تکمیلی از وضعیت ریزش معدن در گیلان‌غرب؛ یک نفر فوت و ۶ نفر مصدوم شدند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۲ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۳ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۴ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۶ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۷ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۸ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / محرم امسال خاص و «ویژه» است+فیلم گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشکی ‌که می‌خواست گل‌فروش شود / همیشه منتظر معجزه الهی برای بیماران هستم گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز / نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست نوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مدنظر رئیس‌جمهور ورود نکرده‌ایم «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»| میزگرد تسنیم: چرا خصوصی‌سازی در ایران شکست خورد؟ تشکیل پرونده تخلف برای ۲ وزیرِ سابق درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری ریزش غار یخی چما ترین اخبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی

وضعیت مبهم فدراسیون فوتبال اسپانیا و تصمیم دولت این کشور برای مداخله در امور آن نارضایتی نهاد حاکم بر فوتبال اروپا را به همراه داشته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نابسامانی چند هفته‌ای فدراسیون فوتبال اسپانیا پس از افشای فساد گسترده در این سازمان کم بود که اکنون بحث مداخله احتمالی دولت نیز مطرح شده که این موضوع ممکن است تبعاتی منفی برای فوتبال اسپانیا به همراه داشته باشد.

رئیس جدید فدراسیون هنوز منصوب نشده و نامزدهای اصلی تصدی این پست نیز همگی به دلیل احتمال نقش داشتن در پرونده فساد فعلاً تعلیق هستند. طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، وضعیت فعلی فدراسیون فوتبال این کشور و به ویژه دخالت دولت که برخلاف اساسنامه فدراسیون است، نارضایتی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را به همراه داشته و این می‌تواند منجر به محرومیت تمامی نمایندگان لالیگا از رقابت‌های اروپایی فصل آینده شود، اتفاقی که پس از وقوع جنگ اوکراین، برای نمایندگان فوتبال روسیه رخ داد.

حمله پلیس به فدراسیون فوتبال اسپانیا و خانه روبیالس

محرومیت‌های ناشی از مداخله دولت اسپانیا در امور فدراسیون فوتبال این کشور اما به محرومیت نمایندگان این کشور از رقابت‌های باشگاهی محدود نخواهد شد و این احتمال وجود دارد که تیم ملی این کشور نیز از حضور در یورو 2024 و دوره بعدی لیگ ملت‌های اروپا نیز محروم شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش سنگین ارز/احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزاری تقویت شد
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • لزوم جلوگیری از احداث ابنیه در مجاورت جاده‌های گیلان
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • زریبار؛ بزرگترین دریاچه آب شیرین جهان، پذیرای گردشگران + فیلم
  • احتمال ریزش سنگ‌ریزه در محور گنجنامه‌-تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی