Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم رودبار در مجلس از تخصیص نیافتن اعتبارات مصوب سفر رئیس‌جمهور برای اجرای سد دیورش رودبار خبر داد و گفت: عدم تأمین آب شرب در شأن مردم شهرستان نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، مهرداد گودرزوند چگینی صبح امروز در جمع خبرنگاران از عدم تأمین آب شرب مورد نیاز مصرف مردم در شهرستان رودبار را مورد انتقاد قرار داد و اظهار داشت: چیزی حدود 70 درصد منابع استان گیلان در رودبار است در حالی‌که این شهرستان ثروتمند حتی از نعمت آب شرب هم به شکل کامل برخوردار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم رودبار در مجلس نبود آب شرب در برخی از نقاط این شهرستان را غیرقابل قبول توصیف کرد و با بیان چنین شرایطی در شأن مردم نیست عنوان کرد: در قانون بودجه امسال اعتباراتی را برای حوزه آب شهری و روستایی در نظر گرفته‌اند از طرفی به وزیر نیرو هم در مکاتبه‌ای اعلام کردم که باید به وضعیت آب شرب رودبار رسیدگی شود.

گودرزوند چگینی صادرات زیتون، تولید و تقویت هر چه بیشتر استانداردهای این محصول را مورد تأکید قرار داد و عنوان کرد: ایجاد سازمان ملی زیتون در رودبار امری است که به عقیده بنده در درجه نخست باید روی آن کار تحقیقاتی انجام شود که در درازمدت بر روی تولید و صادرات ‌زیتون اثرات منفی بر جای نگذارد.

گیلان| فرماندار جدید شهرستان رودبار منصوب شداشیاء عتیقه‌ هزاره اول قبل از میلاد در رودبار گیلان کشف شدخسارت کشاورزان سیل‌زده در 11 روستای رودبار کوهدشت پرداخت می‌شود عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به نطق خود در صحن علنی و انتقاد از وضعیت آب شرب شهرستان رودبار اشاره کرد و ابراز داشت: با وجود همکاری مدیران شهرستان و استان وضعیت آب شرب رودبار شرایط مناسبی ندارد و بخش‌هایی از روستاها آب نداشته و در فصل تابستان با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

وی ناکافی بودن بودجه شهرستانی و استانی برای بهبود کیفیت آب شرب شهرستان رودبار را متذکر شد و با بیان اینکه باید اعتبارات ملی به این بخش تزریق شود اظهار داشت: سد دیورش رودبار در سال 93 کلنگ زده شد و قرار بود در مدت 6 سال به پایان برسد و افتتاح شود اما نه تنها به پایان نرسیده بلکه تنها 27 درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه تاکنون حتی یک ریال از اعتبارات 50 میلیارد تومانی سفر رئیس جمهور برای ساخت پروژه سد دیورش اختصاص داده نشده است افزود: در همین مورد با سازمان برنامه و بودجه صحبت کردم و طبق قول‌هایی که داده شده قرار است در ادامه امسال این اعتبارات تزریق شود.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P/S6,71/CT11 بیشتر بخوانید... نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم: مجلس موضوع افزایش بی‌ضابطه نرخ کالاهای اساسی را با حساسیت پیگیری می‌کند منتخب مردم رودبار در مجلس: بی‌نتیجه ماندن پرونده‌های تحقیق و تفحص از ضعف‌های «مجلس دهم» بود گیلان| تصادف در محور منجیل به رودبار ۴ کشته و ۳ مصدوم بر جا گذاشت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نماینده مردم رودبار در مجلس یازدهم: مجلس موضوع افزایش بی‌ضابطه نرخ کالاهای اساسی را با حساسیت پیگیری می‌کند منتخب مردم رودبار در مجلس: بی‌نتیجه ماندن پرونده‌های تحقیق و تفحص از ضعف‌های «مجلس دهم» بود گیلان| تصادف در محور منجیل به رودبار ۴ کشته و ۳ مصدوم بر جا گذاشت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۲ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۳ گذری در قدیمی‌ترین مسجد قم از دریچه دوربین ۴ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد ۵ آیت‌الله علم‌الهدی: عزاداری سنتی میسر نیست "مبتکرانه" عزاداری شود ۶ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۷ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۸ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است مهمترین اخبار استانها گفت‌وگوی تسنیم با مداحی که هزاران مخاطب "جوان دانشگاهی" دارد / محرم امسال خاص و «ویژه» است+فیلم گفت‌وگوی خواندنی تسنیم با پزشکی ‌که می‌خواست گل‌فروش شود / همیشه منتظر معجزه الهی برای بیماران هستم گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز / نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست نوبخت: شرمنده مردم هستیم/ هنوز به طرح گشایش اقتصادی مدنظر رئیس‌جمهور ورود نکرده‌ایم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده مردم رودبار در مجلس شهرستان رودبار رئیس جمهور سد دیورش آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است

رئیس شورای شهرستان بن گفت: بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود.

محمود بهارلویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه بخش شیدا از لحاظ زیرساختی بسیار ضعیف است و تقاضا می‌شود به این بخش در تخصیص اعتبارات نگاه ویژه‌ای شود، اظهار کرد: اخذ مجوز ماده ۲۳ برای سالن ورزشی، ورودی و خروجی شهر یان‌چشمه جهت ایجاد میدان و بلوار ورودی و تخصیص اعتبار بهره‌برداری فاضلاب شهر بن پس از گذشت قریب به ۳۵ سال از کلنگ‌زنی پروژه، از مطالبات اولویت‌دار مردم این شهرستان است.

وی افزود: تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری سه‌راهی بارده به تومانک و احداث زیرگذر یا روگذر نیز از دیگر تقاضاهای مردم شهرستان است.

رئیس شورای شهرستان بن با اشاره به لزوم تخصیص اعتبار جهت بهره‌برداری جاده ترانزیتی بن به سد زاینده‌رود اضافه کرد: ۲۰ میلیارد از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی به شهرستان تعلق گرفته است و تکمیل این جاده باید در اولویت قرار گیرد.

بهارلویی تاکید کرد: تدابیر لازم در خصوص آسفالت و زیرسازی معابر روستاهای حیدری، شیخ شبان، بارده، تومانک، لارک، آزادگان، پهنا، شهر وردنجان و شهر بن، همچنین احداث زیرگذر یا روگذر روستای لارک و ترمیم و روکش آسفالت جاده پهنا به آزادگان اتخاذ شود.

کد خبر 749185

دیگر خبرها

  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات سفر رئیس‌جمهور در حوزه راه و شهرسازی
  • از پروژه‌های ورزشی مصوب سفر رئیس جمهور به کرمانشاه چه خبر؟ 
  • تخصیص ۸۹ درصد اعتبارات مصوب سفر ریاست جمهوری به ایلام در حوزه راه
  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی