Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسطوره فوتبال آلمان معتقد است بایرن مونیخ کار دشواری مقابل پاری‌سن‌ژرمن در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بایرن مونیخ در حالی فردا شب (یکشنبه) در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری‌سن‌ژرمن می‌رود که به دنبال ثبت ششمین قهرمانی‌اش در تاریخ این رقابت‌هاست اما آنها حریف جاه‌طلبی به نام پاری‌سن‌ژرمن را مقابل خود می‌بینند که با سرمایه‌گذاری کلان در سال‌های اخیر رویای کسب اولین عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها را در سر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرنی‌ها که در دیدار یک‌چهارم نهایی با نتیجه 8 بر 2 بارسلونا را در هم کوبیدند، در ادامه با برتری 3 بر صفر مقابل لیون به دیدار پایانی فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. فرانتس بکن‌باوئر که خود در دهه هفتاد میلادی با بایرن مونیخ سه بار به قهرمانی اروپا دست یافت، بازی سختی را برای شاگردان هانسی فلیک پیشی‌بینی می‌کند.

بکن‌باوئر در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: من بازی‌های پاری‌سن‌ژرمن را تماشا کرده‌ام و باید بگویم آنها یک تیم واقعی هستند. من نقطه ضعفی در این تیم پیدا نکردم و انتظار دارم که در دیدار فینال سبک بازی‌شان را تغییر دهند. به اعتقاد من این سخت‌ترین بازی این فصل لیگ قهرمانان خواهد شد.

اسطوره فوتبال بایرن مونیخ تصریح کرد: امیدوارم هر دو تیم در بازی فینال بیش از حد دفاعی بازی نکنند و به یکدیگر بیش از حد احترام نگذارند و همانطور که تاکنون نشان داده‌‌اند از بازی خود لذت ببرند. با این شرایط ما می‌توانیم انتظار فینالی فوق‌العاده را داشته باشیم.

وی همچنین در خصوص پیش‌بینی قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز اظهار داشت: به اعتقاد من بازی پایاپایی خواهد بود. من شانس هر دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی را 50-50 می‌دانم. گاهی اوقات به شانس هم نیاز است، بنابراین اگر شانس با بایرن یار باشد، آنها پیروز بازی یکشنبه شب خواهند بود.

نیمار: مسی و رونالدو متعلق به این سیاره نیستند/ برای تاریخ‌سازی به PSG آمدم

بکن‌باوئر 74 ساله که خود بین سال‌های 1964 تا 1977 در پست مدافع برای بایرن مونیخ بازی می‌کرد، در پایان خاطرنشان کرد: من بازی‌ بایرن با لیون در مرحله نیمه‌نهایی را از پای تلویزیون تماشا کردم و باید بگویم به مانند هواداران این تیم از دیدن این بازی‌ به وجد آمدم. آنها مثل بازی با بارسلونا نبودند اما بازی‌های اینچنینی هم برای صعود کافی بود.  بازی نیمه‌نهایی هم فوق‌العاده بود چون لیون تیم خیلی قدرتمندی است.

تیم‌های پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ از ساعت 23:30 فردا (یکشنبه) در ورزشگاه دالوژ واقع در شهر لیسبون پرتغال به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن بایرن مونیخ بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با حذف شگفتی‌ساز رقابت‌ها، فینالیست شد/ خیز باواریایی‌ها برای سه‌گانه‌ای دیگر قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ با حذف شگفتی‌ساز رقابت‌ها، فینالیست شد/ خیز باواریایی‌ها برای سه‌گانه‌ای دیگر واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا پاری‌سن‌ژرمن بایرن مونیخ پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! ۲ موافقت چند عضو هیئت مدیره بارسلونا با فروش مسی/ پیام مبهم سوارس درباره آینده‌اش ۳ قربانی: استقلال از لحاظ فنی یک گام جلوتر از پرسپولیس است ۴ لیگ اروپا| سویا با غلبه بر اینتر برای ششمین بار قهرمان شد ۵ سه مربی ایرانی در لیست گزینه‌های ذوب‌‌آهن ۶ آغاز تمرینات پیش‌فصل بارسلونا با کومان از یک هفته دیگر/ هنریک لارسن نیز رسماً به کاتالان‌‌ها پیوست ۷ تیم منتخب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ۸ حضور بازیکن مصدوم استقلال در تمرین + عکس مهمترین اخبار ورزشی علی‌نژاد: اینکه ورزشکار الگو شود و سپس وارد حاشیه شود، درست نیست/ ما نمی‌توانیم در فوتبال دخالت کنیم/ تیم‌داری دولت کار غلطی است تناقض‌گویی و فرافکنی مهدی تاج با اشاره به یک گزارش/ متهم، مدعی‌العموم شد! مخالفت سازمان لیگ با درخواست استقلال و پرسپولیس/ دربی در تاریخ اعلام شده برگزار می‌شود قربانی: استقلال از لحاظ فنی یک گام جلوتر از پرسپولیس است مهمترین اخبار تسنیم روحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد روز پزشک// امروز هیچ بیماری در سطح کشور برای درمان نیازمند اعزام به خارج از کشور نیست واکنش چین به اقدامات ضدایرانی واشنگتن: آمریکا یکبار دیگر در انزوا قرار گرفت درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن بایرن مونیخ رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید از ساعت ۲۲:۳۰ فرداشب (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) در استادیوم آلیانتس‌آرنای مونیخ به مصاف هم می‌روند.

دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در حالی شروع می‌شود که ۴ تیم بایرن مونیخ، رئال مادرید، پاری سن ژرمن و دورتموند برای رسیدن به مسابقه فینال با هم رقابت می‌کنند.

بایرن مونیخ در دو بازی رفت و برگشت و به سختی آرسنال را شکست داد و خودش را به این مرحله رساند. در سوی مقابل، اما کار رئال مادرید برای رسیدن به این دور از بازی‌ها اصلا آسان نبود. سفید‌های اسپانیا به سختی و در ضربات پنالتی منچسترسیتی را از گردونه رقابت‌ها کنار زدند تا در این مرحله حاضر باشند.

این دو تیم تا بحال در ۲۶ مسابقه به مصاف هم رفته اند که سهم بایرن مونیخ ۱۲ برد و سهم رئال مادرید هم ۱۱ پیروزی بوده و ۳ مسابقه دو تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته جالب اینکه در طول این ۲۶ مسابقه هر دو تیم ۴۲ گل به ثمر رسانده اند و در این بین رونالدوی پرتغالی با ۹ گل زده بهترین گل‌زن مادریدی هاست و جیوانی البر برزیلی هم با ۴ گل زده، این عنوان را در بین باواریایی‌ها به خودش اختصاص داده است.

با اعلام رسمی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) کلمنت تورپین از فرانسه قضاوت این بازی حساس را برعهده خواهد داشت. کمک‌های تورپین در این دیدار دو هموطن او به نام‌های نیکلاس دانو و بنجامین پاژه خواهند بود و ژروم بریسار از فرانسه نیز به‌عنوان داور VAR (کمک داور ویدیویی) انتخاب شده است.

منبع: شهرآرا نیوز

tags # بایرن مونیخ ، رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-2 رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2023/24)
  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • پیش بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید؛ ال کلاسیکوی واقعی اروپا و بازی بزرگ نسل ما
  • فدریکو والورده: عاشق بازی با تونی کروس هستم؛ منچسترسیتی را نمی‌توان با شانس شکست داد
  • کارلو آنچلوتی: هرگز نباید رئال مادرید را در لیگ قهرمانان اروپا دست کم گرفت
  • تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • ماتئوس: بایرن خوشحاله چون سیتی از رئال قوی‌تره!
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد