Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرهایی آسیب دیده و شکسته پس از جمع آوری از صحن و رواقهای حرم مطهر توسط خادمان بخش خدمات در کارگاه مهرسازی عتبه علوی بازسازی و بازتولید می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واحد اطلاع رسانی آستان علوی، خادمان کارگاه احیا و ساخت مهر نماز وابسته به بخش خدمات آستان علوی علاوه بر تولید مهر جدید برای اهدا و فروش به زائران بعنوان هدیه تبرکی، مهرهای آسیب دیده و شکسته را که از صحن و رواقها جمع آوری می شوند بازسازی و بازتولید کرده تا مورد استفاده مجدد زائران و نمازگزاران بارگاه مطهر علوی قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدر محمد معاون رئیس بخش خدمات در این رابطه عنوان کرد: کارگاه تولید و بازسازی مهر نماز به دستور تولید آستان راه اندازی شده است و شامل دستگاه های مختلفی برای پودر کردن و تصفیه و شستشوی خاک مهر و قالب گیری می باشد و در هر ساعت 200 عدد مهر در این کارگاه تولید می شود.

حیدر محمد افزود: مهرهای آسیب دیده بعد از جمع آوری از صندوقهای مهر صحن و رواقهاى مطهر در دستگاه هایِ کارگاه، پودر و تصفیه و شستشو می شوند و مجدد قالب گیری شده و در دستگاه پرس ویژه زیر فشاری بالغ بر 20 تن بازتولید می شوند.

پایان پیام/42

منبع: شبستان

کلیدواژه: مهر نماز حرم حضرت علی ع نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۶۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارخانه بزرگ در جنوب تهران
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • سند دار شدن بخشی از زمینهای کشاورزی در ساری
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • فیلم/ تلاش برای بازسازی جاده‌های آسیب‌دیده از سیل