Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- کمپین انتخاباتی جو بایدن اعلام کرد بایدن و گروه‌های دموکرات متحد نزدیک به وی در جریان گردهمایی چهار روزه هفته گذشته 70 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کردند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری رویتز، کمپین انتخاباتی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز جمعه اعلام کرد بایدن و گروه‌های دموکرات متحد نزدیک به وی در جریان گردهمایی چهار روزه هفته گذشته 70 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کمپین انتخاباتی جو بایدن در بیانیه‌ای اعلام کرد بیش از 85 میلیون نفر از طریق تلویزیون به تماشای این گردهمایی مجازی پرداختند و 122 میلیون نفر نیز از طریق دیگر شبکه‌های مجازی تماشاگر این گردهمایی بودند.
کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اوایل این ماه اعلام کرده بود این کمپین و گروه‌های متحد نزدیک به ترامپ ماه ژوئیه 165 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کردند که بیش از 140 میلیون دلار جمع آوری شده توسط کمپین انتخاباتی جو بایدن بود.
ترامپ و گروه‌های حامی حزب جمهوریخواه اکنون بیش از 300 میلیون دلار برای هزینه در زمینه تبلیغات و دیگر هزینه‌های سیاسی در اختیار دارند و این مبلغ در مورد جو بایدن بالغ بر 294 میلیون دلار است.
گردهمایی حزب دموکرات پنجشنبه شب پایان یافت و جو بایدن به طور رسمی نامزدی حزب دموکرات را پذیرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: کارزار بایدن کمپین انتخاباتی جو بایدن میلیون دلار دلار کمک جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • حمایت از فلسطین؛ خواسته اصلی دانشجویان معترض آمریکایی
  • همکاری با ۵۰ برند و برگزاری ۱۲ کمپین موفق/ پلاتین دستاوردهای خود را جشن گرفت
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • برگزاری گردهمایی استانی مجموعه‌های نخبه‌پرور یزد و اصفهان
  • ستاره سیتی، چهره جدید تبلیغات پپسی! (عکس)
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • گردهمایی مددکاران ترویجی شهرستانهای ارومیه، نقده و اشنویه
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • ۲۱ هزار داوطلب در اردبیل وارد کارزار کنکور شدند