Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به تشریح جزییات و اهداف تشکیل کمیسیون باشگاه تحریمی‌ها در مجلس پرداخت.

فداحسین مالکی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به تلاش برخی نمایندگان برای تشکیل کمیسیون باشگاه تحریمی‌ها در مجلس، اظهار کرد: هدف طراحان از تشکیل این کمیسیون تضیعف نقش کمیسیون امنیت ملی مجلس نیست بلک هدف این است که هماهنگی با کشورهای تحریم شده از سوی آمریکا ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر بیش از ٣٠ کشور دنیا که در میان آن‌ها چین و روسیه نیز دیده می‌شود به صورت مستقیم و غیرمستقیم از سوی آمریکا تحریم شده‌اند، افزود: ایجاد چنین کمیسیونی در مجلس می‌تواند ما را با این کشورها در راستای هدف مشترکی قرار دهد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در آمریکا نیز چنین کمیسیونی برای انجام اقدامات علیه ایران ایجاد شده است، تصریح کرد: مجلس نیز می‌خواهد چنین تشکیلاتی بر علیه آمریکا داشته باشد و در این راستا جلساتی با روسای کمیسیون‌ها و افراد برجسته داشته‌ایم.

اهداف اسرائیل از توافق با امارات

مالکی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص اقدام اخیر امارات در خصوص توافق با اسرائیل، گفت: استراتژی اسرائیل برهم زدن آرامش در منطقه بوده و می‌خواهد بین جهان اسلام اختلاف افکنی کند که در تاکنون در خصوص برخی کشورها نیز موفق بوده است.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور کشورهای قدرتمندی مانند جمهوری اسلامی ایران معادلات آمریکا و اسرائیل را برهم زده است، افزود: برخی کشورها نیز از آمریکایی‌ها وحشت دارند و به دلیل همین هراس تن به خواسته اسرائیل می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه طبق ارزیابی‌های انجام شده مردم امارات مخالف توافق با اسرائیل هستند، گفت: این یعنی یک شکافی بین مردم و دولت در کشورهای عربی قطعاً وجود دارد.

انتهای پیام/۴١۵١/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجلس تحریم کمیسیون امنیت ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۷۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد

تین نیوز

مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

 

ادم گلدستین، مدیر اجرایی شرکت امریکایی «آرچر» از امضای توافق راه اندازی تاکسی هوایی در امارات تا پایان 2025 خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از اسکای نیوز،  گلدستین تأکید کرد که این توافق با دفتر سرمایه گذاری ابوظبی امضا شده است و افزود که این توافق همچنین شامل تولید بالگرد و تأمین زمین های لازم برای فرود تاکسی هوایی می شود.

وی افزود که حجم سرمایه گذاری در این پروژه صدها میلیون دلار خواهد بود و افزود که این توافق سراسر خاک امارات در بر خواهد گرفت و جایگاه ابوظبی به عنوان مرکز جهانی ترابری هوایی را تقویت خواهد کرد.

به گفته گلدستین، استفاده از تاکسی هوایی به معنای آن است که مسیرهایی که با خودرو 60 تا 90 دقیقه طول می کشد به 10 تا 20 دقیقه کاهش خواهد یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • حمله به رفح دور اما نزدیک!
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • امروز حکومت اسرائیل منفورتر از همیشه است
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • تهدید به بازنگری در دکترین هسته‌ای؛ آیا امیدی برای توافق باقی مانده؟
  • جامعه و دولت به درآمدی که مردم ایجاد می‌کنند وابسته است
  • تشریح نشست کمیسیون اصل نود توسط خضریان
  • تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه
  • بارها گفته‌ام مخالف هرگونه رابطه ناسالم و پارتی‌بازی در همه ادارات هستیم