Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدیاشار نادری رئیس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پیام خود به مناسبت فرارسیدن روز پزشک نوشت: این بار پادگان گلف در وزارت بهداشت جلوه‌گر می‌شود و سربازان خط مقدم همان پرستاران و پزشکان این سرزمین هستند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، متن این پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین ...

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال‌هاست که از واژه‌ جهاد در ذهنمان صحنه‌هایی از جنگ و مبارزه و دفاع در مقابل دشمنی غدار نقش بسته است. از ایستادن در مقابل رژیم فاسد پهلوی تا مقاومت و دفاع جانانه در مقابل دشمن تادندان‌مسلح بعثی تا دفاع از حرمین شریف اهل‌بیت در مقابل دشمن تکفیری و ...اما حالا، امروز در آغاز دهه پنجم انقلاب اسلامی در فصلی جدید، نسیمی تازه به مشام می‌رسد! بار دیگر هجوم و حمله‌ای ناجوانمردانه! در معرکه‌ جنگی نابرابر در مقابل دشمنی غیرقابل مشاهده! بازهم با دستان خالی، بازهم باوجود تحریم‌ها، بازهم با نداشتن حتی سیم‌خاردار اما بازهم با توکل! این بار میدان جنگ، محیطش تغییر کرده و به کنار گوشمان رسیده، خیلی نزدیک، نزدیک‌تر از آنچه فکرش را می‌کنیم. اما فرهنگ دفاعش همان است که بود، همان است که باید باشد...

در همان لحظاتی که همه غافلگیر شدند امام، امت را فرامی‌خواند، روایت آوینی را طلب می‌کند. فرمان، فرمان ولی است و دستور لازم‌الاجراست.

فرمانده میدان تعیین می‌شود، همه سلائق کنار هم قرار می‌گیرند؛ سیاسی و مذهبی و دولتی و لشکری و کشوری و بسیجی و مردمی ...

عجب آوردگاه بزرگی و چه آزمون سختی است در این رزمگاه. فرماندهان لشکرها و تیپ‌ها و گردان‌ها به خط می‌شوند، توجیه می‌شوند و به میدان می‌آیند.

این بار پادگان گلف در وزارت بهداشت جلوه‌گر می‌شود و سربازان خط مقدم همان پرستاران و پزشکان این سرزمین هستند که مدال با افتخار مدافعان سلامت بر سینه‌شان جا خوش می‌کند.

قدران جامعه پزشکی کشور هستیم و فداکاری روزهای مبارزه با ویروس کرونا را همچون سید اهل‌قلم، آقا سید مرتضی آوینی برای ثبت در آینده ماندگار خواهیم کرد.

یاد و خاطره بیش از یک‌صد و سی شهید مدافع سلامت گرامی باد.

توئیت سخنگوی وزارت امور خارجه به مناسبت روز پزشکروحانی: روز پزشک فرصتی برای تکریم از قهرمانانی است که برای «نجات» هم‌نوعان از «جان» گذشتند

انتهای پیام/ 

R1539/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط روایت فتح قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط روایت فتح پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ تقدیر رهبر معظم انقلاب از شعر افشین علا علیه توافق حاکمان عرب با رژیم صهیونیستی ۲ مداحی محمود کریمی در "تکیه سیّار" ۳ سیما تیرانداز روایتگر تلویزیون شد/ پخش "رفیق" از امشب + فیلم ۴ آخرین خبرها از سریال شهید باکری/ نگارش و پژوهش به پایان رسیده است ۵ محرم متفاوت برای هیئت‌های مذهبی/ هیئتی‌ها پای کار اجرای دستورالعمل ستاد کرونا ۶ آیا علی زندوکیلی قاچاق حیوانات وحشی را تبلیغ می‌کند؟ ۷ نوحه‌سرایی خیابانی محمود کریمی در شب دوم محرم + فیلم ۸ آشنایی با زمینه‌های قیام عاشورا/ دلیل سکوت ظاهری امام حسین(ع) در برابر معاویه چه بود؟ مهمترین اخبار فرهنگی هدف اصلی قیام امام حسین(ع) چه بود؟/ فتنۀ دشمنان برای نابودی دین آخرین خبرها از سریال شهید باکری/ نگارش و پژوهش به پایان رسیده است آشنایی با زمینه‌های قیام عاشورا/ دلیل سکوت ظاهری امام حسین(ع) در برابر معاویه چه بود؟ آیا خبر شروع ماه محرم به شهرداری تهران نرسیده است؟ مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند متن طرح دو فوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال شدن مکانیسم ماشه یک دیپلمات: رئیس شورای امنیت مجبور نیست پیش‌نویس قطعنامه "ادامه لغو تحریم‌های ایران" را ارائه کند جزئیات مدل‌های ۹گانه تأمین مسکن کارگران/ ۳۵۸هزار کارگر در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند براتی: بازگشت تحریمهای شورای امنیت فشار اقتصادی جدیدی به کشور وارد نخواهد کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روایت فتح روایت فتح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، جواد نکونام با تغییر پست ماشاریپوف و حضور مهرداد محمدی به شکل قابل توجهی خلاقیت را در تیم بالاتر برده و برنامه‌های هجومی این تیم روان‌تر و بهتر از قبل درون زمین اجرا می‌شود.

جلال‌الدین ماشاریپوف با حضور در پست هافبک توپ‌های بیشتری دریافت می‌کند و با تکنیک و خلاقیت بالایی که دارد سرعت بازی استقلال را بیشتر از قبل کرده و همین موضوع باعث شده تا بازیکنان هجومی استقلال صاحب موقعیت های بیشتری شوند و پاس‌های سالم‌تری به نسبت نیم فصل نخست دریافت کنند و این مسئله عملکرد مهاجمان این تیم را بهبود بخشیده است.

مهرداد محمدی مهاجم استقلال هم در دو بازی اخیر جلوتر از تمام بازیکنان این تیم حضور دارد و با حرکت کردن روی خط آفساید تیم حریف و استارت های ناگهانی شرایط سختی را برای مدافعان حریف رقم زده و همین موضوع باعث شده است که در طول مسابقه مدافعان تیم‌های حریف عقب‌تر بازی کنند و این فشار را از خط هافبک استقلال خارج می‌کند و فول‌‌بک های این تیم فرصت حضور در نزدیکی محوطه جریمه را پیدا می‌کنند.

بازیکنان خلاق استقلال در هفته های اخیر توانستند روند هجومی این تیم را بهبود ببخشند، شماره 7 و 77 استقلال در کنار هم نشاط بیشتری به ترکیب هجومی استقلال بخشیدند و در کنار گوستاوو بلانکو خط حمله این تیم را دگرگون کرده اند و در هفته‌های آینده با گلزنی در مسابقات لیگ برتر می‌توانند در صدرنشینی این تیم تاثیرگذار باشند.

دیگر خبرها

  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • تبعات باخت: مدافعان تاتنهام درگیر شدند! (عکس)
  • تحقیر مدافعان و دروازه‌بانان قبل از زدن گل؛ از اوزیل تا واردی / فیلم
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • بی‌توجهی به مشکلات معیشتی کادر درمان سلامت را به مخاطره می‌اندازد/ دولت توان افزایش حقوق پرستاران را ندارد
  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد