Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-29@13:44:54 GMT

تمرین نوبت صبح امروز پرسپولیس برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۸۷۱۲

تمرین نوبت صبح امروز پرسپولیس برگزار شد

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس یک نوبت تمرین امروز (شنبه) خود را پیش از ظهر و از ساعت یازده برگزار کرد. تاریخ انتشار: 13:24 - 01 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۴۹۱۸۴

خبرگزاری میزان - طبق اعلام سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس یک نوبت تمرین امروز شنبه خود را پیش از ظهر و از ساعت یازده آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در این تمرین که در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، بازیکنان ابتدا برای ۱۰ دقیقه به گرم کردن و تمرینات هوازی پرداختند و پس از آن راهی سالن بدنسازی شدند.   کار با وزنه و انجام حرکات کششی در سالن هم زیر نظر حمید مطهری دنبال شد. در این تمرین، مظاهر رحیم پور، مربی بدنساز سرخپوشان به دلیل فوت پدر همسرش غایب بود.   احمد نوراللهی هم بعد از گرم کردن با تیم، زیر نظر کادر پزشکی کار با وزنه را با برنامه‌ای جدای از تیم دنبال کرد. بیشتر بخوانید: چرا پیروانی گفت داور دربی ایرانی باشد؟

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس تمرین پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!

به گزارش ورزش سه ضربات پنالتی بازی جذاب ایرالکو و پرسپولیس در حالی به ضربات تک به تک رسید که تنها سه بازیکن دیگر باقی مانده بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشد. 

در واقع شاید احتمال از دست دادن پنالتی توسط امیری چپ پا با توجه سابقه این اتفاق از طرف او وجود داشت اما بازیکن دیگری هم برای جانشینی او نمانده بود. 

امیری هفتمین بازیکن پرسپولیس بود که پشت ضربه پنالتی رفت و غیر از او میلاد سورگی، مسعود ریگی  و محمد مهدی احمدی تنها نفراتی بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشده بود و شاید تنها گزینه برای جانشینی امیری در ضربه هفتم ریگی باتجربه بود که البته وقتی او تا ضربه هفتم پشت توپ نرفت یعنی پنالتی زن ماهری نیست. 

همچنین در حالی چپ پا بودن امیری به عنوان فکتی برای از دست دادن پنالتی مطرح می‌شود که علی نعمتی چپ پا پنالتی خود را گل کرد.

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • ملی‌پوشان با روحیه در سالن برگزار فینال (عکس)
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • پایان نوبت اول کنکور سراسری در گلستان