Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسکانیوز - مائده داودی| حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

استوری منتسب به مجیدی، فیک است!

صبح امروز ، یک استوری از سرمربی استقلال در صفحات مجازی دست به دست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعدا مشخص شد که استوری که در آن فرهاد مجیدی برای بازی روز چهارشنبه اعلام آمادگی کرده بود، دروغین بوده و از طریق صفحات مجازی و هواداران عصبی استقلال طراحی شده است!

واکنش باشگاه ذوب آهن به توافق اسماعیلی فر و پرسپولیس

جمشیدی سرپرست تیم فوتبال ذوب آهن در راستای خبر مذاکره دانیال اسماعیلی فر و پرسپولیس گفت: من روز گذشته با اسماعیلی فر صحبت کردم. این بازیکن تاکید داشت که باید با مدیر برنامه هایش گفتگو کنیم. اسماعیلی فر خودش می گفت تماس و مذاکره ای با تیم های دیگر نداشته است و اولویت اول تا سومش حضور در ذوب آهن است. فکر می کنم در همین یکی، دو روز با مدیر برنامه اسماعیلی فر مذاکره کنیم.

استراحت بازیکنان سپاهان ؛ تمرین هفته جاری تعطیل شد

با انجام دیدار هفته سی ‌ام لیگ برتر کارش را در فصل جاری رقابت‌ها پایان داد و به دلیل عدم حضور در جام حذفی دیگر تا زمان شروع مسابقات آسیایی بازی رسمی ندارد.

از همین رو با تصمیم تکسیرا بازیکنان به استراحت یک هفته‌ای رفته‌ و در این هفته جلسه تمرینی نخواهند داشت

رضاییان با العربی به توافق رسید

رضاییان مدافع ملی‌پوش کشورمان که در حال حاضر در تیم الشحانیه حضور دارد، با تیم العربی قطر به توافق رسیده و قرار است به زودی جانشین «مرتضی پورعلی‌گنجی» در این تیم شود.

پیش از این پورعلی‌گنجی از العربی جدا شد و به لیگ چین پیوست.

خبر خوش برای پرسپولیس درباره وضعیت مصدومیت احمد نوراللهی

معاینات انجام شده روی نوراللهی نشان می‌دهد این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار مقابل استقلال ندارد و او در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند در ترکیب تیمش به میدان برود.

دربی قطعا به تعویق نمی‌افتد

امیرحسین روشنک، مسئول برگزاری مسابقات جام حذفی تاکید کرد: قطعا با تعویق زمان برگزاری دربی در زمان دیگر مخالف هستیم و این موضوع را به مسئولان هر دو باشگاه نیز اعلام کردیم.

طارمی شایعه رفتنش به پورتو را دامن زد

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان، فاصله زیادی تا پیوستن به تیم پورتو پرتغال ندارد.

بازیکن ریوآوه در صفحه توییتر خود نام پورتو را اضافه کرد تا به این قضیه دامن بزند.

بشار رسن در آستانه حضور در لیگ عربستان

یک خبرنگار عراقی مدعی شد بشار رسن هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به لیگ عربستان نزدیک شده است.

قرارداد بشار رسن با پرسپولیس بعد از بازی‌های این تیم در جام حذفی به پایان می‌رسد و وی سپس بازیکن آزاد خواهد بود.

ممنوعیت حضور خریدهای تابستانی در فینال حذفی

طبق قانون سازمان لیگ فوتبال ایران اگر تیمی قبل از فینال جام حذفی بازیکن جدیدی به خدمت بگیرد نمی‌تواند از آن در فینال استفاده کند و باید از همان بازیکنانی که در لیگ برتر استفاده کرده بهره ببرد.

104 / 351 بسته خبری فوتبال ایران فرهاد مجیدی تیم فوتبال ذوب آهن دانیال اسماعیلی فر تیم فوتبال سپاهان رامین رضاییان نیم فوتبال العربی پرسپولیس احمد نوراللهی دربی جام حذفی مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو بشار رسن

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسته خبری فوتبال ایران فرهاد مجیدی تیم فوتبال ذوب آهن دانیال اسماعیلی فر تیم فوتبال سپاهان رامین رضاییان پرسپولیس احمد نوراللهی دربی جام حذفی مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو بشار رسن اسماعیلی فر تیم فوتبال جام حذفی بشار رسن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم

 سرمربی پرتغالی النصر پس از پیروزی برابر الخلیج با کنایه درباره تاریخ برگزاری فینال جام حذفی عربستان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، النصر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 از سد الخلیج گذشت و الهلال نیز الاتحاد را با نتیجه 2-1 شکست داد تا این دو تیم به فینال رقابت‌ها راه پیدا کند.

لوئیز کاسترو پس از پایان بازی با الخلیج گفت: آیا تاریخ فینال جام حذفی به من اطلاع داده شده است؟ نه و برایم مهم نیست. من به هر حال آماده هستم، چه در تاریخ 30 می، چه 31 و یا حتی 32 می.

وی افزود: شنیده‌ام که ژسوس، مربی الهلال، گفته است که این بازی در تاریخ 31 برگزار می‌شود. ما هیچ اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

کاسترو با اشاره به قهرمانی النصر در جام باشگاه‌های عرب کفت: قهرمانی عرب که ما به آن دست یافتیم، معنای بزرگی داشت و می‌خواهیم فصل را همانطور که آن را با قهرمانی جدید آغاز کردیم به پایان برسانیم.

سرمربی النصر در پایان گفت: فعلا نمی‌خواهیم در مورد فینال صحبت کنیم، اجازه دهید ابتدا پیروزی مقابل الخلیج را جشن بگیریم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • 110 سال محرومیت، مجازات پیرمرد سپاهانی!
  • محرومیت ۱۰ ساله برای هوادار خاطی س‍پاهان
  • مورد عجیب گزینه تابستانی استقلالی‌ها
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • الوحده در حضور احمد نوراللهی قهرمان لیگ کاپ امارات شد
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • سرمربی النصر: تاریخ فینال جام حذفی مهم نیست، ما برای قهرمانی آماده‌ایم
  • خلق یک جام با حذف استقلال و پرسپولیس!
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان