Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@23:30:15 GMT

استخدام ۳ تن از قهرمان ورزشی گلستان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۸۹۴۷

استخدام ۳ تن از قهرمان ورزشی گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه مراحل نهایی استخدام سه قهرمان ورزشی استان در دستگاه‌های اجرایی، گفت: پیگیر استخدام دو سه نفر دیگر از قهرمان ورزشی نیز هستیم.

قاسمعلی برزمینی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که طی چند وقت اخیر انجام دادیم، میلاد قزلسفلو، زهرا دانایی طوس و عادل مجللی از قهرمان ورزشی استان گلستان، مراحل نهایی استخدام در دستگاه‌های اجرایی را طی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استخدام دو سه نفر از قهرمانان کبدی استان نیز در حال انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به حمایت‌های این اداره کل از ملی پوشان، تصریح کرد: ماهانه به کسانی که عضو تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی، المپیک و پارالمپیک هستند مبلغی به‌عنوان مساعدت پرداخت می‌شود.

برزمینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: در حال حاضر ۱۳۰ پروژه‌ ورزشی نیمه‌تمام در سطح استان از محل پروژه‌های استانی و ملی و شرکت توسعه داریم. تلاش داریم تا پایان سال ۱۵ تا ۲۰ پروژه ازجمله سالن صدرا بندرگز، تختی بندرترکمن، چمن مصنوعی در کردکوی، کلاله و آزادشهر، خانه والیبال گنبدکاووس و چندین سالن ورزشی در روستاها را به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۲۰ خانه ورزش روستایی در سطح استان داریم. ۱۳ شهریورماه ۲۰ خانه روستایی جدید در سطح استان افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: پروژه هتل ورزش گرگان با مساحت ۵۲۰۰ مترمربع در چهار طبقه، روز دوشنبه سوم شهریورماه در مراسم متمرکز ویدئو کنفرانسی افتتاح پروژه‌های ورزشی کشور با حضور رئیس‌جمهور، به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان تصریح کرد: از اوایل اسفندماه سال قبل با شیوع ویروس کرونا، ۲۰۸ مکان ورزشی دولتی و ۳۰۰ مکان ورزشی خصوصی در استان تعطیل شد. طی این مدت یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به باشگاه‌های ورزشی استان خسارت وارد شد. بخش خصوصی نیز با توجه به اینکه اکثر باشگاه‌ها استیجاری هستند، ضرر و زیان زیادی متحمل شدند.

برزمینی اظهار کرد: باشگاه‌های ورزشی می‌توانند با مراجعه به سامانه کارا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات کرونا بین ۱۶ تا ۲۵ میلیون تومان بهره‌مند شوند. تاکنون چندین باشگاه از این تسهیلات استفاده کردند.

وی در ادامه در خصوص حضور تیم شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال، گفت: تا این لحظه از سوی مدیران شهرداری و شورای شهر گرگان تصمیمی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال گرفته نشده است. امیدواریم امسال نیز با محبی که مدیران این باشگاه خواهند داشت، شاهد حضور شهرداری گرگان در لیگ برتر بسکتبال باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به اینکه نزدیک به ۴۵۰ هزار نفر از جمعیت استان را جوانان تشکیل می‌دهند، یادآور شد: اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان در استان را به موضوع ازدواج اختصاص دادیم. در حال حاضر از هر ۳ تا ۴ ازدواج، یک مورد منجر به طلاق می‌شود. برای حل این مشکل ما نمی‌توانیم به تنها کار کنیم و نیاز است که تمام دستگاه‌های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان همراهی داشته باشند.

برزمینی با اشاره به اینکه ۸۷ سازمان مردم‌نهاد در سطح استان داریم، گفت: در ایام شیوع کرونا ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مؤمنانه با همت هیات‌های ورزشی و سازمان‌های مردم‌نهاد در استان تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان گلستان قهرمان ورزشی سطح استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها دوازده پروژه صنعتی، عمرانی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در زندان‌های استان هرمزگان افتتاح شد.

 همزمان با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان که درپی سفر استانی رئیس دستگاه قضا صورت گرفته است، در مراسمی به شکل ویدیو کنفرانس ۱۲ پروژه به بهره‌برداری رسید.

کارگاه بسته‌بندی صنایع مواد غذایی بنیاد تعاون زندانیان، زمین‌های چمن مصنوعی زندان‌های میناب و کانون اصلاح‌وتربیت هرمزگان، نمازخانه زندان بندرعباس، خبازخانه‌های اردوگاه رودان و زندان بندرعباس، واحد ملاقات بندرلنگه، اداره مراقبت الکترونیک بندرعباس، آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی منطقه راونگ میناب، باشگاه ورزشی ویژه کارکنان و همچنین درمانگاه دندانپزشکی بندرعباس جهت استفاده خانواده مددجویان ازجمله این پروژه‌ها بوده‌اند.

رییس قوه قضاییه شب گذشته به هرمزگان سفر کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • سرانه فضای‌ورزشی مهاباد ۳۵ سانتی‌مترمربع است
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • وزیر ورزش به تغییر نام استقلال واکنش نشان داد
  • واکنش وزیر ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه های استقلال و پرسپولیس
  • اخبار ورزشی دوازدهم اردیبهشت استان قزوین
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • کسب یک هزار و ۳۰۰ مدال کشوری و ۴۰ مدال برون مرزی توسط ورزشکاران قمی