Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:03:03 GMT

ایام محرم «همپای صبا» شوید

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۴۹۱۵۲

ایام محرم «همپای صبا» شوید

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «همپای صبا» عنوان برنامه ای است که در ایام محرم به صورت تعاملی و در قالب مسابقه پیامکی روی آنتن می رود.

این برنامه زنده و مستقیم شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه پخش می شود.

هر خانه یک هیات (سوگواری در خانه)، فضای من (محتوای منتشر شده با موضوع محرم توسط مخاطبان در فضای مجازی)، رسم و رسوم شهرهای مختلف ایران در این ایام، دلنوشته های مخاطبان برای امام حسین (ع) و یاران و اهل بیت ایشان از جمله بخش ها و آیتم های برنامه «همپای صبا» در ماه محرم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در راستای تعامل هرچه بیشتر با برنامه، مخاطبان رادیو صبا می توانند تصاویر و فایل های خود با موضوع محرم و سوگواری برای سرور و سالار شهیدان را به نشانی www.radiosaba.ir ارسال کنند تا در رادیونمای شبکه منتشر شود.

در برنامه زنده «همپای صبا» محسن جواهری تهیه کننده و مهدی پر به عنوان مجری مخاطبان را روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا همراهی می کنند.

کد خبر 5005113 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: رادیو صبا برنامه رادیویی ماه محرم تئاتر ایران محرم 99 فیلم کوتاه موسیقی ایرانی برنامه تلویزیونی ویروس کرونا فیلم سینمایی موسیقی نواحی شبکه پنج سیما رادیو نمایش سازمان صداوسیما فیلم مستند آلبوم موسیقی همپای صبا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی رادیو سلامت، فاطمه بی تقصیر كه تهیه كنندگی برنامه فراسو را به عهده دارد بیان می كند: برنامه فراسو از شنبه تا سه شنبه ساعت هشت و پنج دقیقه صبح روانه آنتن رادیو سلامت می شود. این برنامه از تولیدات گروه بهداشت و تندرستی این شبكه رادیویی است و فردا روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه موضوع ایمنی در محیط کار را مورد بررسی قرار می دهد.

وی ادامه می دهد: مجری كارشناس برنامه لیلا علوی است. در برنامه فردا کارشناس مجری برنامه دکتر محسن انصاری، عضو هیات علمی دانشگاه قزوین و دکترای بهداشت حضور دارد و به ابعاد مختلف موضوع ایمنی در محیط کار می پردازد و پاسخگوی سئوالات شنوندگان خواهد شد. همچنین در این برنامه آیتمی با همین محوریت روانه آنتن رادیو سلامت می شود.

این تهیه كننده درباره دغدغه هایی كه در این برنامه دنبال می كند، توضیح می دهد: برنامه فراسو اختصاص به پیشگیری از بیماری ها چه جسمی و چه روانی دارد و ما تلاش داریم سبك زندگی سالم را به مردم آموزش بدهیم.

 

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۵۰ برنامه توسط آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • مساجد به عنوان محور همه برنامه‌ها قرار داده شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • برنامه «خط اول» از رادیو ورزش
  • برنامه‌های امروز رادیو ارومیه هشتم اردیبهشت