Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی نفرات برتر هفتمین دوره مسابقه «نفس‌های طلایی» رادیو قرآن، ۱۵ شهریورماه اعلام و سری جدید این برنامه پس از ماه‌های محرم و صفر پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، تاکنون هفت دوره از برگزاری مسابقه «نفس‌های طلایی» شبکه رادیویی قرآن که کاری از گروه تلاوت این شبکه رادیویی است، گذشته است.

اسامی نفرات برتر دوره هفتم این مسابقه نیز ۱۵ شهریورماه در برنامه محله تلاوت و نیز سایت رادیو قرآن اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه هر یک از قاریان و علاقه‌مندان می‌توانند هر دو تلاوت معرفی شده را انتخاب و به بهترین و نزدیک‌ترین شیوه اجرا و از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه رادیویی قرآن و کانال سروش ارسال کنند.

در پایان هر مسابقه نیز شش هدیه یک میلیون تومانی به شش نفر تعلق خواهد گرفت که از این تعداد یک هدیه به قید قرعه از میان تمامی شرکت‌کنندگان انتخاب می‌شود. همچنین، داوری شرکت‌کنندگان نیز پس از ارسال آثار انجام می‌شود که متناسب با میزان شرکت‌کنندگان، تعداد هدایا نیز توزیع خواهد شد.

با آغاز ماه محرم‌الحرام و عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش، اجرای این مسابقه نفس‌های طلایی نیز متوقف شده و به بعد از ایام ماه‌های محرم و صفر موکول شده است.

پرداختن به ویژه‌برنامه‌های ایام محرم و صفر و نیز تلاش ویژه شبکه رادیویی قرآن برای ارتقای این مسابقه که مخاطبان فراوانی را نیز همراه با خود داشته است، از جمله دلایل اصلی توقف اجرای این مسابقه در این ایام اعلام شده است.

فصل اول مسابقه نفس‌های طلایی تا پایان مردادماه برگزار شد و فصل دوم آن نیز با رویکردی جدید، پس از ایام ماه‌های محرم و صفر برگزار خواهد شد.

تنوع رشته‌ها، ساده‌سازی نحوه شرکت در مسابقه همچون انتخاب قطعه تقلیدی توسط خود شرکت‌کننده، تعریف رشته‌ای ویژه بانوان و ... از جمله برنامه‌هایی است که برای فصل جدید مسابقه در نظر گرفته شده است.

 

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه نفس های طلایی محرم و صفر رادیو قرآن ماه های محرم و صفر نفس های طلایی شبکه رادیویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه به تهیه کنندگی مقداد مومن نژاد و مسعود رجبیان و با اجرای علی فریادی و علی زرگر با دکور جدید و بخش‌های متفاوت از امشب از شنبه تا سه شنبه هر هفته ساعت ۲۱ پخش می‌شود.

در فصل جدید برنامه «خوش نمک»، ۶۰ نفر در این مسابقه به صورت گروهی رقابت می‌کنند. هر شب ۴ نفر در این برنامه حضور دارند و به صورت گروه دو به دو با چالش خنده یکی پس از دیگری پیشی می‌گیرند.

در این فصل تماشاچی‌های حاضر در استودیو به شرکت کنندگان رای خواهند داد تا به مرحله بعد راهی شوند. اما «خوش نمک» چهار شرکت کننده کسی ات که از دوره مسابقه خارج می‌شود.

این برنامه ساعت‌های ۲:۳۰، ۹ صبح و ۱۷ بعدازظهر روز بعد بازپخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه می‌یابد
  • اینترنت کوانتومی و فناوری دسترسی رادیویی باز در کشور توسعه خواهد یافت
  • اینترنت کوانتومی و دسترسی رادیویی در دستور کار معاونت علمی
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • ۸۰۰ هزار نفر گواهی حفظ را در طرح «زندگی با آیه‌ها» دریافت کردند
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • فرصتی طلایی برای درخشش در جشنواره فروش بیمه میهن
  • تفکیک امتیازات 5 مربی در تیم خبرساز
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم