Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: ۶ شهرستان از وضعیت قرمز کرونایی خارج شده و اکنون در شرایط زرد است اما وضعیت کل استان همچنان قرمز است. - اخبار استانها -

ناهید جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: میزان بروز بیماری و تعداد بستری ‌شدگان در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان در 21 روز گذشته نسبت به جمعیت استان بیشتر از 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 نفر است.

وی توضیح داد که بالا بودن موارد بستری جدید سبب شده به رغم اینکه وضعیت در برخی شهرستان‌ها زرد شده است اما در کل استان، شرایط قرمز باشد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: براساس آخرین بررسی‌ها 5 شهرستان آق قلا، بندرترکمن، کلاله، گمیشان، گالیکش در وضعیت زرد هستند و گنبدکاووس نیز امروز از وضعیت قرمز خارج شد.

220 میلیارد ریال به صنوف آسیب‌دیده از کرونا در استان بوشهر پرداخت شدفعالیت هیئت‌های دانشجویی تابع قوانین تصویب شده در ستاد کرونا استیکی از علل مهم مرگ‌ومیر کرونا در کشورمان عدم‌استفاده از "ظرفیتهای طب سنتی" است

وی بیان داشت: وضعیت در گرگان همچنان قرمز است و در غرب استان به ویژه در بندرگز و کردکوی که اوضاع نگران کننده‌ای دارند، بروز بیماری همچنان بالا است.

جعفری خاطرنشان کرد: شهرستان کردکوی در یک بازه زمانی حتی به شرایط سفید رسیده بود اما به علت تعطیلی تالارها، پیش از فرارسیدن ماه محرم تعداد زیادی از عروسی‌ها در باغات شهرستان کردکوی برگزار شد که ما اعتراض خود را نسبت به این اتفاق اعلام کرده بودیم.

وی ادامه داد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و متغیرهای مختلف سبب شده تا در کردکوی و به ویژه بندرگز آمار ابتلا به بیماری دارای نوسان زیادی باشد.

رئیس مرکز بهداشت استان گلستان درباره برخورد با متخلفان نیز گفت: ما موارد تخلف را شناسایی و به مراجع قضائی معرفی می‌کنیم و برخوردها باید از طریق دستگاه قضائی انجام شود.

انتهای پیام/582/ح

R41471/P/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... برنامه‌ریزی‌هایی‌ برای فعالیت واحدهای صنفی پرخطر استان با ورود به وضعیت زرد انجام شده است رومشکان در وضعیت زرد کرونا؛ تالارهای عروسی متخلف پلمب می‌شود استان قم در وضعیت زرد ابتلا به بیماری کرونا قرار دارد/مردم هشدارها را جدی بگیرند قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... برنامه‌ریزی‌هایی‌ برای فعالیت واحدهای صنفی پرخطر استان با ورود به وضعیت زرد انجام شده است رومشکان در وضعیت زرد کرونا؛ تالارهای عروسی متخلف پلمب می‌شود استان قم در وضعیت زرد ابتلا به بیماری کرونا قرار دارد/مردم هشدارها را جدی بگیرند پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۲ سمنان| پشت صحنه سریال فاخر "سلمان فارسی" به روایت تصاویر ۳ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۴ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۵ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ; گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند ۶ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است ۷ جزئیات بازداشت گسترده اعضای شورای‌شهر و مدیران سابق شهرداری ساری/ متهمان "پرونده سلمانشهر" دستگیر شدند ۸ کوهنورد ایرانی پرچم "یا حسین(ع)" را بر فراز بلندترین قله کشور عراق به اهتزاز درآورد مهمترین اخبار استانها گزارش| مصائب مردم ‌هیرمند در روزهای گرم و کرونایی / ‌تغییر رنگ و طعم آب / گویی از لوله‌های آب "شیر" بیرون می‌آید + فیلم آیت‌‌الله یزدی: عزاداری ‌اباعبدالله الحسین (ع‌) ‌به راحتی تعطیل‌شدنی نیست / اجتماع عزاداران ‌به بهترین نحو ممکن برگزار شود گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از فداکاری پزشکان‌ در ایام کرونا / بهترین هدیه مردم به مدافعا‌ن سلامت اصفهان|کرونا جان دختر بچه ۸ ساله مدافعان سلامت را گرفت مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم گفتگو|پیامدهای عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در امارات متن طرح دوفوریتی نمایندگان برای خروج خودکار از برجام با فعال‌شدن مکانیسم ماشه آیت‌‌الله یزدی: عزاداری ‌اباعبدالله الحسین (ع‌) ‌به راحتی تعطیل‌شدنی نیست / اجتماع عزاداران ‌به بهترین نحو ممکن برگزار شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس وضعیت زرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه

یک اقتصاددان درباره روند نرخ تورم تا پایان سال توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، احمد حاتمی یزدی، اقتصاددان در جواب این پرسش که نرخ تورم در سال جاری به نظر شما به هدف دولت یعنی بازگشت به کانال ۲۰ تا ۳۰ درصد نزدیک خواهد شد یا خیر؟ گفت: نه تنها امسال بلکه در سال آینده نیز به نظر من نرخ تورم بالاتر از ۴۰ درصد باقی خواهد ماند.

این مدیر اسبق بانکی عنوان کرد: جامعه در حال تغییر وضعیت است. طبقه متوسط تحت تاثیر سیاست‌های اشتباه اقتصادی در حال از بین رفتن است و در نتیجه این اتفاق جامعه به دو طبقه فقیر و بسیار ثروتمند تقسیم می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جامعه طبیعتا توسعه‌ای رخ نمی‌دهد و فشار موجود بر بخش مولد نیز موید همین مدعاست.

دیگر خبرها

  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • فیلم| وضعیت بیماری مالاریا در سیستان و بلوچستان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام در یزد
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • کاهش ۳۰ درصدی ابتلا به بیماری‌های مشترک بین انسان و دام
  • آخرین وضعیت سلامتی صدیقه وسمقی
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه