Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنفدراسیون فوتبال آسیا در تغییر موضع ۱۸۰ درجه ای نمی خواهد هزینه اقامت باشگاه ها در لیگ قهرمانان آسیا در قطر را پرداخت کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نشریه «الریاضیه» عربیستان خبر داد بعد از گذشت ۳ هفته از نامه کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر کمک ۱۰۰ هزاری دلاری (تقریبا ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان) به باشگاه‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا برای حضور در قطر در مرحله گروهی این رقابت‌ها اکنون موضع AFC تغییر کرده و نمی‌خواهد هزینه‌های سکونت را به باشگاه‌ها پرداخت کند و خود باشگاه‌ها موظف به پرداخت این مبلغ هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ هفته پیش کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد مبلغ ۶۰ هزار دلار برای سفر تیم‌ها به قطر برای لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته و هزینه محل اقامت آن‌ها در طول مرحله گروهی در این منطقه هم ۱۰۰ هزار دلار خواهد بود.

این رسانه عربستانی از منابع آگاه خبر داده AFC زیرقولش زده و نمی‌خواهد ۱۰۰ هزار دلار هزینه سکونت را پرداخت کند و باشگاه‌ها باید خودشان هزینه سکونت را تامین کنند. بدین ترتیب باشگاه‌های استقلال، پرسپولیس، سپاهان و شهرخودرو باید هزینه هتل‌های اقامتگاهشان در قطر را خودشان پرداخت کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا سپاهان شهرخودرو استقلال پرسپولیس سپاهان شهرخودرو کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا

معصومه شکوری به عنوان ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شد.

به گزارش طرفداری، دیدار دو تیم فوتبال زنان اوراواردز ژاپن و هیوندای استیل کره‌جنوبی در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان زنان آسیا در حالی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه در شهر سایتاما ژاپن برگزار می‌شود که معصومه شکوری از ایران به عنوان ناظر داوری در این مسابقه حضور دارد.

قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا، برعهده داورانی از کشور چین است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیر فنی
  • سنگین ترین جریمه فوتبال ایران؛ جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال