Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 پس از آن که «لئوناردو دی کاپریو» بازیگر سرشناس و فعال محیط زیست ویدئویی از آتش سوزی بزرگ در جنگل های آمازون در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد، «همیلتون مورائو» نخست وزیر برزیل نیز از این ستاره هالیوودی دعوت کرد برای یک پیاده روی هشت ساعته به امازون بیاید تا از نزدیک ببیند که جنگل های آمازون در حال سوختن نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکوپرس، «مائورائو» در جریان یک کنفرانس درباره توسعه پایدار آمازون گفت: «می خواهم از «دی کاپریو» به عنوان جدیدترین منتقد ما دعوت کنم تا به شمال برزیل سفر کند و با هم هشت ساعت در دل جنگل پیاده روی کنیم تا او متوجه شود شرایط واقعا در این منطقه بسیار بزرگ، چگونه است».

«دی کاپریو» در ویدئو و مطلبی که در صفحه اجتماعی خود منتشر کرده بود ضمن اشاره به افزایش ۲۸ درصدی آتش سوزی ها در جنگل آمازون در یک سال گذشته عنوان کرده «ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل برای کنترل آتش سوزی ها تحت فشار بین المللی است اما او به صورت عمومی شدت و اهمیت این آتش سوزی ها را مورد تردید قرار می دهد و مخالفان و بومیان را مسئول آن می داند.

«ژائیر بولسونارو» رئیس جمهور برزیل سال گذشته نیز مدعی شد «لئوناردو دی‌کاپریو» برای ایجاد آتش‌سوزی عمدی در جنگل‌های آمازون ۳۰۰ هزار دلار هزینه کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لئوناردو دی کاپریو برزیل محیط زیست دی کاپریو آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران

«کیلم دو تامبلا» نخست‌وزیر بورکینافاسو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره ارزیابی کشور ایران، اظهار داشت: از همان ابتدای ورود به ایران، از پیشرفت‌های کشور شما شگفت‌زده شدیم.     «دو تامبلا» تصریح کرد: در رسانه‌های خارجی، همان‌طور که می‌دانید، ایران را با تبلیغات منفی، معرفی می‌کنند.  نخست‌وزیر بورکینافاسو گفت: وقتی وارد ایران شدیم، دیدیم که یک کشور بزرگ و پیشرفته است.

دیگر خبرها

  • تمجید نخست‌وزیر بورکینافاسو از پیشرفت‌های ایران
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • ایده‌های کسب و کار در دوران سربازی + با سرمایه زیر 10 میلیون
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد