Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:38:00 GMT

پروازهای فرودگاه بین‌المللی ارومیه افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۰۳۶۳

پروازهای فرودگاه بین‌المللی ارومیه افزایش یافت

گروه استان‌ها- مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان ‌غربی از افزایش پروازها از فرودگاه بین‌المللی ارومیه خبر داد و گفت: اخیرا شرکت هواپیمایی معراج و آتا پروازهای خود را افزایش داده‌اند. - اخبار استانها -

محمدعلی قراملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به اینکه در سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان، استاندار آذربایجان‌غربی درخواست نامگذاری فرودگاه بین‌المللی ارومیه به نام شهید باکری را کرد اظهار داشت: در این راستا محمد اسلامی با این درخواست موافقت کرده و امید است که روال‌های کاری آن به زودی آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: باید سازمان‌های بینالمللی تغییر نام فرودگاه را تایید کنند و امسال نام این فرودگاه به نام شهید بزرگ آذربایجان یعنی شهید باکری نامگذاری می‌شود.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌غربی از افزایش پروازها از فرودگاه بین‌المللی ارومیه خبر داد و گفت: اخیرا شرکت هواپیمایی معراج هر هفته یک پرواز برقرار کرد و از این هفته نیز پروازهای خود را به دو پرواز در هفته افزایش می‌دهد و پروازهای شرکت هواپیمایی آتا نیز پروازهای خود را افزایش داده است.

مسئولان استانی باید پیگیر تغییر نام فرودگاه ارومیه باشندمردم به پویش تغییر نام فرودگاه ارومیه به نام«شهید باکری»پیوستندتغییر نام فرودگاه ارومیه به "شهید باکری" در شورای شهر تصویب شد‌

وی بیان کرد: بنابراین خوشبختانه پروازها به نسبت هفته و ماه‌های گذشته از فرودگاه ارومیه افزایش یافته و استقبال مسافری نیز بیشتر شده است.

قراملکی افزود: هم اکنون نرح بلیت هواپیما نیز متعادل بوده اما در کل نرخ‌ها شناور و دارای نوسان است.

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان‌ غربی در ادامه گفت: پروازهای خارجی نیز فعلا به خاطر مسائل کرونا برقرار نبوده و در هیچ نقطه کشور پروازهای خارجی برقرار نیست.

انتهای پیام/7548/ح

R7548/P1357/S6,48/CT1 بیشتر بخوانید... پروازهای خارجی از فرودگاه ارومیه تعطیل شد ۹ سال تلاش برای تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری به نتیجه نرسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... پروازهای خارجی از فرودگاه ارومیه تعطیل شد ۹ سال تلاش برای تغییر نام فرودگاه ارومیه به شهید باکری به نتیجه نرسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۲ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۳ احتمال ریزش غار یخی کوهرنگ; گردشگران از حضور در مجاورت یخچال‌های طبیعی خودداری کنند ۴ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند ۵ ماموستا رستمی: امام حسین(ع) اسوه اخلاق، کرامت، سخاوت و الگوی جامعه بشریت است ۶ پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان ۷ گزارش ویدئویی| چرایی اهمیت مسجد در دنیای امروز/ نقش راهبردی مساجد در تحکیم بنیان جامعه دینی و رشد فضایل اخلاقی ۸ اختصاصی| آلودگی ‌کارخانه "سرب و روی" تایید نشد / واگذار‌ی مدیریت پسماند روی به" قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء‌" + فیلم مهمترین اخبار استانها جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی / لنج در آب‌های بین‌المللی بود / ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از صحنه‌های تلخ محله رودخانه بازار قزوین / استعمال دخانیات در روز روشن‌ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند آیت‌‌الله یزدی: عزاداری ‌اباعبدالله الحسین(ع‌) ‌به‌راحتی تعطیل‌شدنی نیست/ اجتماع عزاداران ‌به بهترین نحو ممکن برگزار شود مهمترین اخبار تسنیم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند غریب‌آبادی: مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی این هفته به تهران می‌آید/گروسی: دوشنبه به ایران می‌روم گفتگو|پیامدهای عادی‌سازی روابط ابوظبی و تل‌‌آویو/ احتمال شروع مخالفت‌های داخلی مردمی در امارات جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی / لنج در آب‌های بین‌المللی بود / ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ آیت‌‌الله یزدی: عزاداری ‌اباعبدالله الحسین(ع‌) ‌به‌راحتی تعطیل‌شدنی نیست/ اجتماع عزاداران ‌به بهترین نحو ممکن برگزار شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تغییر نام فرودگاه ارومیه فرودگاه بین المللی ارومیه پروازهای خارجی شهید باکری تعطیل شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان

دریافت 405 MB

مهدی خسروی بنجار در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به اعلام آمادگی کامل برای بازگشت عمره گذاران از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان، بیان کرد: عملیات بازگشت زائران حج عمره در ساعت ۱۳و۳۰ دقیقه روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه جاری با ۲۵۶ عمره گذار و چهار خدمه در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.

وی تعداد کاروانهای این پرواز را سه کاروان شامل دو کاروان از سیستان و بلوچستان و یک کاروان از خراسان جنوبی اعلام کرد و گفت: عمره گذاران پس از بازگشت از حج عمره و غربالگری سلامتشان توسط پرسنل مرکز بهداشت، انجام امور گمرکی و گذرنامه و تحویل بار می‌توانند فرودگاه راه ترک کنند.

خسروی از استقبال کنندگان درخواست کرد با توجه به همزمانی این پرواز با سایر پروازهای رفت و برگشت داخلی، از حضور و تجمع در داخل فرودگاه خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات و خدمات لازم زیرساختی، امنیتی و مراقبتی، پذیرایی و غیره برای خدمات دهی بهتر به عمره گذاران و استقبال کننده‌هایشان درنظر گرفته شده و راه خروج مجزایی نیز ویژه آنها پیش بینی شده است.

کد خبر 6094267

دیگر خبرها

  • بازگشت عمره گذاران دو استان از طریق فرودگاه بین‌المللی زاهدان
  • بهره برداری از محل جدید اعزام و آماده سازی پروازهای هواپیمایی کیش
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • طرح فرودگاه عظیم ۳۵ میلیارد دلاری با ۴۰۰ گیت در دبی
  • دبی میزبان بزرگ‌ترین فرودگاه جهان می‌شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟