Web Analytics Made Easy - Statcounter

کادر فنی تیم استقلال با اشاره به برنامه‌ریزی متراکم دیدار‌های نیمه‌نهایی و فینال جام‌حذفی با فرصت کم فصل نقل و انتقالات و شروع ادامه دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا به این موضوع واکنش جدی نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از اعلام تاریخ فینال جام‌حذفی در روز پنج‌شنبه ۱۳ شهریور اعضای استقلال به این موضوع اعتراض کرده و گفتند:

«تاریخ پایان رقابت‌های جام‌حذفی و شروع لیگ قهرمانان آسیا به قدری به هم نزدیک است که ما نه فرصت یارگیری و نه استراحت داریم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم استقلال به انتقاد از طولانی شدن لیگ برتر نوزدهم به دلیل بروز بیماری کرونا و تصمیماتی که در این مدت برای وقفه ۴ ماهه در لیگ رخ داد به رغم اعلام سازمان لیگ برای برگزاری دیدار‌های نیمه‌نهایی و فینال در ۴، ۵ و ۱۳ شهریور باز هم خواستار تغییر در این موضوع هستند. یکی از اعضای کادر فنی استقلال در همین باره گفت:

«اگر قرار است نمایندگان ایران در آسیا با قدرت‌تر ظاهر شوند تا از اعتبار فوتبال کشورمان دفاع کنند، رعایت این مسائل را بکنید و اجازه بدهید تیم ما با استراحت بیشتر راهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود».

طبق اعلام قبلی قرار است مسابقات لیگ قهرمانان آسیا از ۲۴ شهریور در دوحه قطر برگزار شود که استقلالی‌ها قصد دارند بیستم ماه جاری برای برپایی اردوی شبانه‌روزی در این کشور راهی قطر شوند و اگر فینال ۱۳ شهریور برگزار شود، این تیم تنها یک هفته برای یارگیری، استراحت و هماهنگی بین نفرات جدید و قدیم فرصت دارد تا با رقبای خود در گروه آسیایی اش دیدار کند!

برنامه مسابقات استقلال در گروه A این مسابقات به شرح زیر است:
۲۴ شهریور ۹۹
الاهلی عربستان – الشرطه عراق
الوحده امارات – استقلال ایران
۲۷ شهریور ۹۹
الشرطه عراق – الاهلی عربستان
استقلال ایران – الوحده امارات
۳۰ شهریور ۹۹
الاهلی عربستان – الوحده امارات
استقلال ایران – الشرطه عراق
۲ مهر ۹۹
الوحده امارات – الشرطه عراق
استقلا‌ل ایران- الاهلی عربستان

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال لیگ قهرمانان آسیا استقلال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا الاهلی عربستان الوحده امارات الشرطه عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)
  • متعصب ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • متعصب‌ترین استقلالی لیگ اینجا است (عکس)
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • بوکس جوانان و امید آسیا؛ معرفی حریفان نمایندگان ایران
  • برنامه‌ریزی مالک جدید استقلال برای قهرمانی در آسیا
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد