Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-05@11:41:13 GMT

دستگیری یک حفار غیرمجاز در رامسر

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۰۸۴۷

دستگیری یک حفار غیرمجاز در رامسر

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی مازندران از دستگیری یک حفار غیرمجاز در رامسر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محمدرضا کردان گفت: پس از گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی با هویت اعلام‌شده در منزل شخصی خود در رامسر در حال حفاری غیرمجاز است، موضوع در دستور کار فرماندهی یگان حفاظت استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران یگان حفاظت میراث ‌فرهنگی استان به همراهی مأموران نیروی انتظامی و با هماهنگی مقام قضایی، پس از حضور در منطقه و بازدید میدانی، حفار غیرمجاز  را دستگیر و ادوات حفاری را کشف و ضبط کردند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی مازندران عنوان کرد: در این عملیات، فرد دستگیرشده پس از بازجویی، به‌منظور تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

کردان با اشاره به برگزاری مشارکت‌های اجتماعی، نشست‌های تعاملی، گشت‌های محسوس و نامحسوس به‌صورت شبانه‌روزی، اعلام کرد: در چهار ماه نخست سال جاری 20 هزار و ۸۳۵ مورد بازدید و سرکشی از آثار تاریخی و مناطق تحت پوشش انجام شده است.

انتهای پیام/4076/

منبع: آنا

کلیدواژه: میراث فرهنگی حفاری غیر مجاز یگان حفاظت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: این افراد در حال چرای گله‌ای با ۸۰۰ رأس گوسفند بودند و با توجه به این که فصل مجاز چرای دام در مناطق حفاظت شده از اول خرداد آغاز می‌شود، دام‌ها به خارج از منطقه هدایت شده و متخلفان با هماهنگی مقامات قضایی و انتظامی شهرستان تا سیر مراحل قانونی روانه بازداشتگاه شدند.

دیگر خبرها

  • حفاری ۱۵ متری در منزل شخصی و دستگیری ۳ نفر
  • حفر گودال ۱۵ متری برای کشف اشیای تاریخی موجب دستگیری ۳ نفر شد
  • ثبت اثر تاریخی در جواهرده رامسر در فهرست آثار ملی کشور
  • دستگیری متخلفان چرای غیرمجاز دام در منطقه شیدا
  • دستگیری دو گروه شکارچی و صیاد غیرمجاز در پلدختر
  • دستگیری باند سارقان کابل‌های مترو
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • دستگیری چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله در عرصه تاریخی