Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:45:10 GMT

گزینه‌ای جز مقاومت در برابر اشغالگری آمریکا وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۳۰۳

گزینه‌ای جز مقاومت در برابر اشغالگری آمریکا وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «مختار الموسوی» نماینده پارلمان عراق سخنانی را در خصوص لزوم اخراج اشغالگرایان آمریکایی از کشورش، مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: دولت مصطفی الکاظمی باید به تعهدات خود مبنی بر اخراج نظامیان اشغالگر آمریکایی از خاک عراق عمل کند.

این نماینده پارلمان عراق در ادامه یادآور شد: گروه‌های سیاسی عراق از هر گزینه‌ای که منجر به اخراج اشغالگران شود، حمایت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الموسوی اظهار داشت: ما معتقدیم که گزینه‌ای جز مقاومت در برابر اشغالگری آمریکا در خاک عراق وجود ندارد.

کد خبر 5005326

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا عراق بغداد نظامیان آمریکایی ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی ایران عراق لبنان دونالد ترامپ عادی سازی روابط با اسرائیل عربستان سعودی فلسطین مکانیسم ماشه روسیه تحریم تسلیحاتی ایران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ایالات متحده آمریکا از قطر خواسته است که سران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس را در صورت تداوم مخالفت این جنبش با توافق پیشنهادی آتش‌بس ارایه‌شده از سوی رژیم صهیونیستی، اخراج کند.

بنا بر گزارش رسانه‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، یک مقام آگاه اعلام کرده است که «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا این پیام را ماه گذشته میلادی به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» همتای قطری خود ارایه کرده است.

بر اساس این گزارش، طبق گفته‌های ۳ دیپلمات آگاه، مسوولان قطری از ماه‌ها پیش انتظار ارایه چنین درخواستی از سوی ایالات متحده آمریکا را داشته‌اند.

سران سیاسی جنبش حماس از سال ۲۰۱۲ در قطر حضور دارند.

گفتنی است بر خلاف ادعاهای مقامات آمریکایی، این رژیم صهیونیستی است که در روند دستیابی به توافق آتش‌بس و مبادله اسیران کارشکنی می‌کند و با برقراری آتش‌بس دایم در این باریکه مخالفت می‌ورزد.

کد خبر 6096207

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • دانشجویان خارجی حاضر در تظاهرات از آمریکا اخراج می شوند!
  • قالیباف پدیده انتخابات شد، مفتح رکورددار شد /آراء کدام منتخبان مجلس دوازدهم باطل شد؟ /افزایش سهم وزرای احمدی نژاد در پارلمان
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • درخواست آمریکا از قطر برای اخراج سران حماس