Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@00:17:21 GMT

صیادان خارجی در پارک ملی دز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۴۰۰

صیادان خارجی در پارک ملی دز دستگیر شدند

رضا قپانچی پور روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: طی گزارش همیاران محیط زیست مبنی بر حضور  اتباع خارجی مشکوک در حاشیه جنگل‌های پارک ملی دز، ماموران این اداره بلافاصله در محل حاضر و ۲ شکارچی غیرمجاز اتباع خارجی که اقدام به زنده گیری غیر مجاز پرندگان وحشی از نوع بلدرچین کرده بودند را دستگیر کردند.
وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد متخلفان علاوه بر تخلف صید و شکار غیرمجاز از اتباع غیرقانونی ساکن در کشور هستند که پس از جمع آوری مستندات لازم به مراجع قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس اداره پارک ملی دز اظهارداشت: پرندگان کشف شده از این صیادان اهل افغانستان در طبیعت رهاسازی شدند.

پارک ملی دز زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری به ویژه گوزن زرد ایرانی است. 
این پارک در طول ۱۵۰ کیلومتر از مسیر رودخانه دز در استان خوزستان امتداد دارد و از آن به عنوان تنها باقیمانده جنگل‌های گرمسیری جهان نام برده می‌شود.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست دزفول

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست دزفول سازمان حفاظت محیط زیست دزفول پارک ملی دز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  استان گفت: هرگونه عقد قرار داد اجاره و رهن واحدهای مسکونی و یا تجاری با اتباع خارجی غیر مجاز استان ممنوع است.

دهقان شیری افزود: کلیه مشاوران املاک موظف به کسب مجوز قانونی برای اجاره املاک به اتباع خارجی غیر مجاز هستند و بر این اساس با سکان دهندگان بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می آید.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز با بیان اینکه هرگونه قرارداد رهن و اجاره ساختمان اعم از مسکونی، تجاری و صنعتی  توسط افراد و مشاوران املاک با اتباع خارجی غیرمجاز ممنوع و در خصوص مجازین پس از استعلام از اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری و در صورت تاییدیه نسبت به عقد قرارداد اقدام کنند.

وی با بیان اینکه: در صورت عدم انجام این امر و انعقاد قرارداد بدون تاییدیه اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان، بنگاهای مشاورین املاک مشمول اعمال مقررات ماده9 آیین نامه اجرایی ماده 81 قانون نظام صنفی خواهد شد که منجر به پلمپ این واحدهای متخلف که بدون رعایت ضوابط ابلاغی به خصوص معرفی نامه اجاره ،رهن واحد مسکونی یا تجاری به اتباع خارجی اقدام به تنظیم قرارداد کرده اند، خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • ممنوعیت به‌کارگیری اتباع خارجی غیرمجاز در زنجان
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • ثبت تصویر گوزن قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار + فیلم
  • رخ نمایی مرال قرمز ایرانی در ارتفاعات جنگلی رودبار
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • بررسی مشکلات اتباع شهرستان برخوار 
  • ممنوعیت عقد قرارداد مسکن با اتباع غیر مجاز
  • توزیع دفترچه های سپرده گذارای اتباع در یزد
  • برخورد قضایی با کشاورزانی که بقایای محصولات را می‌سوزانند