Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@06:00:04 GMT

افتتاح ۵۳پروژه عمرانی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۱۶۷۹

افتتاح ۵۳پروژه عمرانی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ مصطفی صالحی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استان گفت: هم اکنون ۵۳پروژه عمرانی، خدماتی و زیرساختی در سطح شهر های استان آماده کلنگ‌زنی و افتتاح است که ۴۳فقره آن آماده افتتاح و ۱۰فقره آن آماده  کلنگ زنی است که اعتبار آن ها مبلغی بالغ بر ۹۵۰میلیارد ریال است.
صالحی در ادامه افزود:  با وجود مشکلات مالی  بسیار، افزایش قیمت ها و هزینه ها، مواد مصرفی و همچنین شیوع ویروس کرونا در سال جاری تعداد این پروژه ها نسبت به سنوات قبل افزایش یافته است که امید است با همت و تلاش مضاعف شهرداری ها این مقدار افزایش یافته تا بتوانیم شاهد افزایش توسعه شهری درهمه زمینه  های عمرانی و خدماتی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها در پایان ضمن تشکر از شهرداری های استان، عملکرد آن ها را در مدیریت هزینه های این پروژه ها خوب ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: امید است  مدیران شهری با اعمال مدیریت دقیق  هزینه ها  را کنترل کرده و از اتلاف آن در همه زمینه‌ها جلوگیری کنند.

46

کد خبر 1424417

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۱۶۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در حوزه مدیریت شهری مرکزی هزینه شده است
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • افتتاح دو طرح عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد