Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ممسنی گفت:‌ دستورالعمل‌های ویژه وزارت بهداشت در برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی بیش‌ازحد انتظار رعایت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ممسنی،‌ علی چوبینه در حاشیه بازدید از محل برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ممسنی اظهار کرد:‌ دستورالعمل‌های ویژه وزارت بهداشت برای برگزاری آزمون سراسری در این واحد دانشگاهی به‌خوبی اجرا و رعایت شده و در حقیقت آن چیزی که امروز شاهد آن بودیم، بیش‌ازحد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استانداردهای مورد انتظار وزارت بهداشت ازنظر تهویه و سیستم سرمایشی، فاصله‌گذاری اجتماعی؛ زدن ماسک و نظم و انضباط در ورود و خروج داوطلبان به‌خوبی رعایت شده و ستودنی است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان شهرستان ممسنی اضافه کرد: در دوره‌های قبل نیز ما و مسئولان ذی‌ربط از محل برگزاری آزمون‌ها در شهرستان بازدید داشتیم؛ اما به این صورت رعایت نشده بود و این نشان‌دهنده مدیریت خوب رئیس و کارکنان دانشگاه است.

چوبینه  خطاب به داوطلبان و مردم شهرستان ممسنی عنوان کرد: اجرای دستورالعمل‌های مورد انتظار وزارت بهداشت نه فقط در زمان کنکور بلکه در زمان ورود و خروج مردم از منزل در همه ساعات شبانه‌روز که مجبور به خروج از منزل و تردد هستند، ضروری است و اگر مردم همین اصولی که ما و مسئولان در دانشگاه شاهدش بودیم را رعایت کنند، قطعاً هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی در مورد وضعیت شیوع بیماری در شهرستان ممسنی خاطرنشان کرد: اکنون در شهرستان وضعیت بهتر شده و موارد بستری و درصد مثبت خیلی کم شده و به سمت شیب نزولی رفته‌ایم. با توجه به اینکه استان فارس در مرحله هشدار قرارداد شهرستان ممسنی در حد نسبتاً خوبی قرار گرفته است.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی ممسنی آزمون سراسری فاصله گذاری اجتماعی شهرستان ممسنی برگزاری آزمون وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان فارس از تأیید درخواست‌های نهضت ملی مسکن ۲ هزار نفر در ممسنی و ۱۱۱ در رستم خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، ناصر رضایی از پروژه نهضت ملی مسکن شهرستان‌های رستم، ممسنی و کوه‌چنار بازدید و ضمن شرکت در جلسه شورای مسکن شهرستان‌ها گفت: در شهرستان رستم 111 نفر از متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن تأیید شده‌اند که 63 نفر واریز وجه داشته‌اند و برای 63 واحد نیز پروانه صادر شده و در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: در شهرستان ممسنی نیز 2 هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تأیید نهایی شده‌اند که 894 نفر واریز وجه داشته‌اند و تاکنون 852 واحد نیز پروانه ساختمانی آنها اخذ و 588 واحد در حال ساخت است.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی فارس تصریح کرد: در شهرستان کوه‌چنار 509 نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تایید نهایی شده‌اند و تعداد 147 نفر نیز واریز وجه داشته‌اند.

در پایان جلسات شورای مسکن شهرستان‌ها صورت‌جلساتی در خصوص رفع مشکلات و موانعی که در پیشرفت پروژه‌ها وجود دارد صادر و ابلاغ شد. علاوه بر این در جریان بازدید، مدیران و پیمانکاران که در جریان اجرای پروژه‌ها دچار ضعف و تعلل بودند برکنار شدند.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • تشکر از داوطلبان آزمون سراسری برای رعایت دستورالعمل‌ها
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف اولین روز کنکور
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شناسایی و دستگیری داوطلبان متخلف آزمون‌های روز اول کنکور ۱۴۰۳
  • بازدید وزیر علوم از محل انتظار والدین داوطلبان کنکور ۱۴۰۳
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • مشارکت بیش از ۷۴ هزار داوطلب در نوبت اول کنکور سراسری در فارس
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • ‌تأیید درخواست متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن ممسنی و رستم