Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک از رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی در کنکور امسال این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بهمن خطیبی در جریان بازدید از حوزه برگزاری کنکور ۱۳۹۹ در دانشگاه پیام نور قرچک، از دست‌اندرکاران این اقدام مهم برای فراهم کردن امکانات رعایت مسائل بهداشتی ناشی از کرونا، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از شرکت‌کننده‌های آزمون سراسری سال ۹۹ در شهرستان قرچک که پروتکل‌های بهداشتی را به‌خوبی رعایت کردند، تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار شهرستان قرچک بیان داشت: خانواده‌ها و خود دانش آموزان کنکوری طی ماه‌های اخیر شرایط بسیار سختی را ازنظر روانی پشت سر گذاشتند ولی برگزاری کنکور با رعایت تمام نکات بهداشتی، بار سنگینی را از دوش آنها و مجریان برگزاری کنکور برداشت.

خطیبی اِعمال محدودیت‌های جدید و افزایش فاصله میان صندلی داوطلبان را نیز اقدامی مثبت توصیف کرد و افزود: این موضوع علاوه بر رعایت نکات بهداشتی، بیشتر از لحاظ روانی باعث کاهش استرس داوطلبان در حین برگزاری آزمون‌ها شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرماندار شهرستان قرچک پروتکل های بهداشتی کنکور سال 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، فرماندار چناران گفت: مردان متجاهر به کمپ شهرستان و زنان به مرکز نگهداری و بازپروری مشهد منتقل شدند.
محسن مه آبادی افزود: جمع آوری این افراد در راستای رسیدگی به مطالبات و خواسته‌های مردمی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با خرده فروشان اجرا شده است.
فرماندار چناران گفت: این طرح با همکاری کلانتری‌های شهرستان و دستور قضایی با رعایت موازین شرعی، قانونی و رعایت حقوق شهروندی اجرایی شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • با تخلفات کنکور امسال بلافاصله برخورد شد
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد، اما... |‌ کنکور در این منطقه سیل‌زده تکرار می‌شود؟
  • وجدان بیدار دانشجویان دنیا را در دفاع از مظلوم می‌ستایم