Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@13:50:11 GMT

خانه اول مرجع آگهی خرید ملک مسکونی و تجاری

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۲۳۸۹

خانه اول مرجع آگهی خرید ملک مسکونی و تجاری

امروزه اجاره و فروش ملک مورد نظر به یکی از مشکلات جامعه تبدیل شده است که ما در این مقاله به راه کار های مفیدی اشاره می کنیم تا شما بتوانید با استفاده از این روش ها به راحتی ملک خود را بفروشید و همچنین می توانید زمین یا خانه خود را به راحتی و قیمت مناسب خریداری نمایید.امروزه سایت های زیادی برای ثبت آگهی اجاره و فروش به وجود آمده اند که متاسفانه همه ی این سایت ها مورد اعتماد نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این مقاله با مزایا و معایب این سایت ها بیشتر آشنا خواهید شد و بهترین سایت برای ثبت آگهی را به خوانندگان گرامی معرفی می نماییم.

خانه اول یکی از بزرگترین وب سایت های ثبت آگهی املاک در ایران می باشد. شما می توانید آگهی املاک مختلف از آگهی خرید آپارتمان تا اجاره ویلا و ... را مشاهده نمایید.

ثبت آگهی ملک

برای فروش یا اجاره زمین خود می توانید به روش های گوناگونی عمل کنید که ما در این بخش از مقاله به دو روش اشاره می نماییم.روش اول فروش یا اجاره به صورت حضوری در بنگاه های معاملاتی می باشد که این روش مزایا و معایب زیادی دارد.

روش دوم روش ثبت آگهی ملک رایگان در سایت های مختلف است که امروزه به دلیل پیشرفت فضای مجازی با استقبال زیادی روبرو شده است و همچنین این روش مزایای زیادی دارد که روش اول فاقد این مزایا هستند.

شما می توانید آگهی فروش یا اجاره خود را در سایت ما قرار دهید تا روزانه افراد زیادی آگهی شما را مشاهده نمایند و شما بتوانید در کم ترین زمان ممکن زمین خود را به فروش برسانید.سایت ما یکی از بهترین سایت های اجاره و فروش ملک می باش که نسبت به دیگر سایت های مختلف دارای مزایای زیادی می باشد که در بخش بعدی مقاله می توانید با این مزایا به طور کامل آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر وارد سایت https://khanehaval.com/ شوید.

سایت های فروش ملک

شما می توانید آگهی فروش یا اجاره خود را در کم ترین زمان ممکن و بدون هیچ گونه مشکلی در سایت ما قرار دهید.روزانه خریداران زیادی در همه جای کشور از این سایت بازدید می نمایند و آگهی شما را مشاهده می کنند که این نکته باعث می شود ملک شما زود تر از آنچه فکر می کنید مورد استقبال خریداران قرار گیرند.یکی دیگر از مزایای این سایت، این نکته است که همه اطلاعات و مشخصات ملک شما بر روی آگهی شما درج خواهد شد و خریداران گرامی میتوانند به راحتی ویژگی های ملک و شرایط فروش شما را مشاهده نمایند.

بهترین روش ثبت آگهی

شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به سایت در قسمت ایجاد آگهی کلیک نمایید و آگهی فروش خود را در این بخش تنظیم نمایید.دقت داشته باشید که شما می توانید همه اطلاعات ملک خود را در این بخش درج نمایید و همین طور می توانید چندین عکس از زمین و یا ملک خود در این بخش قرار دهید تا خریداران به طور کامل با ویژگی ها و شرایط شما آگاه شوند و

همچنین می توانید در قسمت ثبت قیمت، قیمت پیشنهادی خود را درج نمایید.

شما می توانید به طور کاملا تضمینی به سایت ما اطمینان داشته باشید و با خیالی آسوده تمام آگهی های خود را در سایت قرار دهید تا بتوانید در کم ترین زمان ممکن زمین خود را به مناسب ترین قیمت ممکن معامله کنید.

شما در وب سایت خانه اول می توانید از فروش اقساطی خانه و ویلا هم مطلع شوید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آگهی خرید ملک خرید ویلا شما می توانید فروش یا اجاره قرار دهید ثبت آگهی آگهی شما سایت ها سایت ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید

بسیاری از رانندگان و مالکان خودروهای تجاری قصد دارند کشنده‌ای با کیفیت‌ مثل فاو J۶-۴۶۰ را مالک شوند ولی نسبت خرید در بورس کالا مردد و نگران هستند. - اخبار بازار -

برخی از آنها تصور می‌کند خرید کشنده در بورس کالا، کاری پیچیده و سخت است اما واقعیت این است که مراحل خرید خودرو در بورس کالا بسیار راحت‌تر از ساعت‌ها چانه‌زنی با دلال‌های خودور است.
حال اگر برای خرید کشنده فاو J6-460 در بورس کالا ابهام دارید، کافیست:
• پنج دقیقه یک ویدئو آموزشی که در سایت رسمی بورس کالا در بخش «خودرو» بارگذاری شده را تماشا کنید و صفر تا صد خرید خودرو بورس کالا را یاد بگیرد:
سری به سایت بورس کالا به آدرس ime.co.ir بزنید. از منوی بالای صفحه به قسمت «خودرو » بروید؛ پایین صفحه مراحل خرید خودرو توضیح داده شده و اگر نیاز به توضیحات بیشتری دارید، روی قسمت «بیشتر» بزنید تا ویدئو آموزشی پخش شود.
• می‌توانید از عاملیت‌های تجاری گروه بهمن بخواهید در این کار شما را راهنمایی کنند.
عاملیت‌های تجاری گروه بهمن در سراسر کشور، آمادگی دارند شما را در این خصوص راهنمایی کنند؛ بنابراین با مراجعه یا تماس با عاملیت‌ها اطلاعات مورد نیاز شما را در اختیار شما می‌گذارند.
• برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خودشان می‌دهند! با کارگزاری بورسی خودتان تماس بگیرید.
برخی کارگزاری‌های بورسی این خدمت را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و راهنمایی‌های لازم را انجام می‌دهند.
ضمن اینکه:
• در روز معامله بورس کالا نیازی نیست، تمام مبلغ کشنده فاو در حساب شما باشد! در این نوبت حداقل ده درصد مبلغ پایه خودرو در حساب شما باشد، می‌توانید در قیمت‌گذاری شرکت کنید که در این طرح فروش حدود 478 میلیون تومان می‌شود.
• معامله در بورس کالا در شرایط فعلی بازار، به صرفه است و نیازی نیست پولی که با زحمت بدست آوردید را به دلال‌ها بدهید. در بورس کالا شما خودتان تعیین کننده قیمت هستید اما وقتی محصول در اختیار دلال باشد، شما باید مطیع و تابع باشید.

دیگر خبرها

  • فیلم| دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • چرا افراد معروف برای خرید فالوور، خرید فالوور اینستاگرام را انتخاب می‌کنند؟
  • دزدی با آگهی اجاره خانه ؛ ماجرا چیست؟
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • اجرا ۲۰ هزار میلیارد تومان پروژه در سازمان ملی مسکن
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • واگذاری ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • اگر برای خرید کشنده فاو در بورس تردید دارید، بخوانید