Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک سایت روسی در خبری ویژه به بازتاب مراسم تقدیر از برترین های کشتی آسیا در سال ۲۰۱۹ و تجلیل از ممد بنا و غلامرضا محمدی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون کشتی؛ یک سایت روس در خبری به بازتاب مراسم تقدیر از برترین های کشتی آسیا در سال 2019 پرداخت.
این سایت روس که در عکس اصلی صفحه خود تصاویر محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های ملی کشتی فرنگی و آزاد کشورمان را قرار داده بود نوشت: شورای کشتی آسیا به دلیل شیوع ویروس کرونا در یک برنامه آنلاین اینترنتی نسبت به تقدیر از برترین های آسیا در سال 2019 پرداخت و دولت تورلیخانوف از طرف شورای آسیا به نفرات برتر تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد بنا و غلامرضا محمدی سرمربیان تیم های کشتی فرنگی و آزاد ایران به دلیل موفقیت در رقابت های آسیایی و جهانی سال 2019 بعنوان بهترین مربیان آسیا در این سال انتخاب شدند و هرکدام مبلغ 3 هزار دلار بعنوان پاداش دریافت کردند.

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۴۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد

تیم کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان جام قهرمانی نخستین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی جام صفوی را در اردبیل بالای سر برد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075873 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل شد
  • پیام آیت‌الله مکارم خطاب به سردار رادان درباره «طرح نور» | سست نشوید و...
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل