Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب‌الله خجسته پور بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه نشست ستاد ملی مقابله با کرونا، ضمن بیان اینکه در این نشست اوضاع کرونا در سراسر استان‌ها بررسی شد، با همراهی مردم پیک دوم در حال فروکش شدن است، اظهار داشت: مردم استان سمنان در تعطیلات ایام پایانی هفته و تاسوعا و عاشورای حسینی از سفرهای غیرضروری در تعطیلات پیش رو اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه برگزاری آزمون سراسری کنکور یکی از چالش‌های جدی این ستاد بود، تصریح کرد: خوشبختانه امروز آزمون‌های سراسری به پایان رسید و بر اساس گزارش‌های دریافتی از مسئولان برگزاری آزمون عملکرد در این حوزه مطلوب بوده است.

وضعیت استان سمنان قرمز است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری در ایام محرم بیان کرد: دوگانگی سلامت و عزاداری را در این استان نخواهیم داشت و آحاد مردم در عین رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند عزاداری کنند.

خجسته پور با تأکید بر اینکه وضعیت کلی استان سمنان قرمز است، یادآور شد: وضعیت دو شهرستان این استان قرمز، یک شهرستان سفید و مابقی نارنجی و زرد است.

وی با اشاره به دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا برای اجرای مراسم عزاداری تأکید کرد: مراسم در اماکن مسقف ممنوع است و هیچ شروطی برای ارتفاع سقف در این دستورالعمل تعیین نشده است.

معاون استاندار سمنان افزود: دسته‌روی، برگزاری مراسم سنتی، استفاده از ادوات عزاداری مثل علامت، طبل، سنج و غیره ممنوع است.

کد خبر 5005424

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان شیوع کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا محرم 99 محرم 99 ویروس کرونا شیراز ماه محرم مراسم عزاداری بوشهر هفته دولت آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر

امام جعفرصادق (ع) ششمین امام ما شیعیان است که به لقب رئیس مذهب شیعه شهرت دارد. امروز شنبه مصادف با سالروز شهادت این امام بزرگوار است به همین مناسبت ویژه برنامه‌های سوگواری و عزاداری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

در شب شهادت این امام بزرگوار، هیئت حضرت علی اصغر (ع) شهر انابد از توابع شهرستان بردسکن استان خراسان رضوی میزبان عاشقان و عزاداران ائمه اطهار شد و به همین مناسبت مراسم سوگواری برگزار کردند.

تصاویر ارسالی را به تماشا بنشینید.

منبع: مهدی غروی - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

برگزاری مراسم روضه خوانی در لارستان + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حضور پرشور مردم ایلام در مراسم عزاداری امام صادق (ع)
  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در چهاربرج + فیلم و تصاویر
  • خراسان جنوبی عزادار شهادت امام صادق (ع) + تصاویر
  • برگزاری مراسم عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در مهردشت +فیلم