Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پنج اقامتگاه بوم‌گردی و سفره‌خانه سنتی در استان به بهره برداری می‌رسد.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، پنج اقامتگاه بوم‌گردی و سفره‌خانه سنتی در استان به بهره برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جمال اول شهریورماه با تبریک فرا رسیدن هفته دولت با اعلام این خبر، افزود: سه اقامتگاه بوم‌گردی، 2 سفره‌خانه سنتی در هفته دولت در استان به بهره‌داری می‌رسد و یک مجتمع گردشگری نیز کلنگ‌زنی می‌شود..

وی گفت: این اقامتگاه‌ها شامل اقامتگاه سنتی "سرای بانو" در شهر درجزین، اقامتگاه بوم‌گردی"حسن خان" در روستای سرآور مهدیشهر و اقامتگاه بوم‌گردی "عمه خورشید" در روستای جودانه میامی است.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: 2 سفره‌خانه نیز شامل سفره‌خانه سنتی "آقاجان بزرگ"در روستای قاطول گرمسار و سفره‌خانه سنتی "آب انبار پاچنار" در سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت افتتاح می‌شوند.

جمال از کلنگ‌زنی مجتمع گردشگری در شهر درجزین به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد و تصریح کرد:  این مجتمع گردشگری توسط بخش خصوصی، با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال در مساحتی به متراژ 4 هکتار احداث می‌شود.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان با بیان اینکه با افتتاح پروژه‌های هفته دولت در بخش گردشگری استان زمینه اشتغال بیش از 20 نفر فراهم می‌شود، گفت: احداث و بهره‌بردای از مجتمع گردشگری درجزین زمینه اشتغال بیش از 100 نفر را فراهم می‌کند.

 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری میراث فرهنگی سمنان منطقه سمنان هفته دولت گردشگری و صنایع دستی استان سمنان مناسبت گرامیداشت هفته دولت مدیر کل میراث فرهنگی اقامتگاه بوم گردی سفره خانه سنتی سفره خانه سنتی مجتمع گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال

درویشعلی حسن زاده به مناسبت روز کارگر در بازدید از چند واحد تولیدی در علی آباد کتول گفت: ۲۳۰ واحد تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در استان در دست ساخت قرار دارد که تا پایان سال با حمایت همه جانبه یکصد واحد از این تعداد تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین با اشاره به مطالبات تولید کنندگان در بحث افزایش طرح توسعه واحد‌های تولیدی افزود: این امر به طور جدی در دستور کار اداره صمت استان قرار دارد.

مدیر کل صمت استان افزود: سال گذشته ۳۵ واحد غیر فعال در سطح استان گلستان دوباره راه اندازی شد که برای بیش از ۴۸۰ نفر زمینه اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • بهره‌برداری از 1100 مسکن محرومین توسط بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • نقشه راه بهره‌گیری از دانش هسته‏‌ای در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تدوین می‌شود
  • بهره برداری از ۱۰۰ واحد صنعتی و تولیدی در گلستان تا پایان سال
  • دولت سیزدهم طلسم بهره‌ برداری از خط ریلی شلمچه-بصره را می شکند؟
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • سفره یک روزه طلاب خراسان جنوبی به بافت تاریخی خوسف/شکوه معماری