Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال سپاهان شرایط خوبی ندارد و این موضوع هیئت مدیره باشگاه را به شدت از سوی هواداران افراطی تیم تحت فشار قرار داده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نرسیدن به سهمیه آسیایی میان هواداران دو آتشه سپاهان ناکامی تلقی شد و آنها پس از امیرقلعه نویی، اینبار بهانه ای برای انتقاد به مدیران باشگاه پیدا کردند و در صفحات مجازی اعتراض خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انتقادات به شرایط مدیریتی باشگاه پس از بازی با پیکان و تساوی مقابل این تیم در تهران همچنان ادامه دارد و هواداران تیم به روش‌های مختلف نظراتشان در خصوص آینده تیم را اعلام می کنند.

در همین رابطه علی پزشک سخنگوی باشگاه سپاهان با انتشار یک استوری روی صفحه اینستاگرام خود به این حواشی واکنش نشان داده و با همان دست خط معروف خود و در واکنش به فحاشی های که پس از بازی مقابل پیکان انجام شده، اینطور با زبان عامیانه نوشته است:

« به نظرم این استدلال که چون عصبانی بودیم، اومدیم سراغ پیجی که برای شنیدن نظرات باز بود و فحاشی کردیم با هیچ منطقی درست نیست ولی همه را حلال سلامتی‌‌متون کردم.»

او حرف های خود را با اشاره به تغییراتی که در باشگاه در حال انجام است، پایان داده است:

« راجع به تغییرات نگران نباشید. اتفاقات خوبی در راه است.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی پزشک تیم فوتبال سپاهان سخنگوی باشگاه سپاهان علی پزشک محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد تیم استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)

به گزارش ورزش‌سه، رقابت دو تیم قدیمی و ریشه‌دار فوتبال ایران که هر دو از مکتب شاهین بیرون آمده‌اند همچنان پر از حاشیه است و اخبار پیرامون آن با توجه به اتفاقاتی که در ورزشگاه آزادی رخ داده ادامه دارد.
در آخرین اظهارنظر درباره این مسابقه رضا فتاحی مصاحبه‌ای با سایت ورزش سه انجام داده و باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم برخورد با هواداران خودی مورد انتقاد قرار داده است.
در ادامه حواشی این مسابقه حالا بازیکنان تیم فوتبال سپاهان استوری مشترکی منتشر کرده‌اند و با توجه به هجمه هایی که علیه سپاهان با توجه به توهین یک هوادار منتسب به این تیم در ورزشگاه آزادی ایجاد شده، به حمایت از هواداران زن و مرد سپاهانی و مجموعه باشگاه پرداخته اند.

دیگر خبرها

  • واکنش لیائو به «هو» شدن دوباره از سوی هواداران میلان
  • بیانیه چهار بندی سپاهان در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • بیانیه چهار بندی در واکنش به حکم‌ کمیته انضباطی
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • ستاره‌های سپاهان پشت باشگاه و هواداران (عکس)
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس
  • عکس/شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس