Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان از عملکرد وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: مافیای ورزشی اجازه میزبانی مسابقات مهم را به شهرستان‌ها نمی‌دهد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، شهباز حسن‌پور عصر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان کرمان با مدیرکل ورزش و جوانان، سمن‌ها و هیئت‌های ورزشی استان کرمان اظهار داشت: اینکه استان کرمان توانسته 2 نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد یک موفقیت بزرگ است و ما باید این موفقیت را به مدیران صنایع، سرمایه‌گذاران و هیئت فوتبال تبریک می‌گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به اینکه کار در فضای ورزش سختی و ظرافت‌های خاصی را می‌طلبد، گفت: همیشه مدیران ورزشی زیر ذره‌بین و انتقاد شدید رسانه‌ها و جامعه ورزش هستند و کار کردن در این سیستم به منزله عبادت است!

تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان کرمان نیازمند اعتبار 280میلیارد تومانی استاز مشکلات شیوع کرونا و سهم‌خواهی‌ها تا آخرین وضعیت بازپس‌گیری اماکن ورزشی در استان کرمانهیچ بهانه‌ای از هیئت‌های ورزشی استان کرمان برای نبود شرایط و کم‌کاری وجود ندارد

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در ادامه با انتقاد از وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در بحث اعطای تسهیلات به باشگاه‌های خصوصی در جریان شیوع ویروس کرونا می‌توانست بهتر از این عمل کند.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در بحث برنامه ششم توسعه از ظرفیت‌های مالیاتی شرکت‌ها استفاده نکرده است افزود: من این موضوع را بارها به مسئولان این وزارت خانه اعلام کرده‌ام.

حسن‌پور در ادامه با اشاره به اینکه هر کاری در امر ورزش انجام شود سرمایه‌گذاری است گفت: وزارت ورزش این سرمایه را پاس نداشت و از آن استفاده نکرده و ما با هزاران دغدغه در پی رفع مسائل ورزشی می‌رویم و شما به این ظرفیت‌ها توجهی نمی‌کنید!

وی در ارتباط با اعتبارات 280 میلیارد تومانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی استان کرمان گفت: این رقم، رقم کمی نیست و باید از ظرفیت‌های قانونی بودجه استفاده کنیم ضمن اینکه شما باید گزارشی از تمامی پروژه‌ها و اماکن ورزشی استان به مجمع نمایندگان استان ارائه کنید.

نماینده شهرستان‌های سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه وزارت ورزش به استان کرمان نگاه دیگری دارد افزود: آن‌ها می‌گویند کرمان گل‌گهر و مس را دارد و حالا که این بودجه را آنها صرف ورزش استان می‌کنند ما بودجه را به استان دیگری اختصاص می‌دهیم در صورتی که این تفکر غلطی است وقتی مجموعه‌ای برای ورزش استان 100 میلیارد هزینه می‌کند شما باید قدردان آن مجموعه باشید نه آنکه بی‌مهری کنید.

وی تصریح کرد: ما انتظار داشتیم مقامات دولتی به ویژه وزارت ورزش و جوانان از مدیران دو شرکت مس و گل‌گهر به واسطه حمایتی که از ورزش دارند تشکر و قدردانی کنند تا این مهم ترغیب و تشویق دیگر شرکت‌ها را برای سرمایه‌گذاری در ورزش به دنبال داشته باشد.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه ما حدود 100 شرکت بزرگ در استان کرمان داریم که حساب‌های بانکی آنها در تهران است گفت: این شرکت‌ها هیچ توجهی هم به ورزش استان ندارند.

حسن پور خاطر نشان کرد: با توجه به موقعیت حساس استان کرمان در بحث مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان باید در حوزه رونق و توسعه متوازن ورزش در استان دقت بیشتری به خرج دهد و این کم‌توجهی‌ها عین بی‌عدالتی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: استان کرمان ظرفیت برگزاری مسابقات مهم ملی و آسیایی را دارد، اما متاسفانه مافیایی در ورزش حضور دارند که علاقه‌ای ندارند تا شهرستان‌ها میزبانی مسابقات و رویداد‌های مهم را برعهده بگیرند.

انتهای پیام/511/ ت

R7860/P/S6,67/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان بیشتر بخوانید... ورزشکاران کرمانی مشکلات خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در میان گذاشتند حضور موفق ورزشکاران کرمانی نیازمند حمایت هدفمند بنگاه‌های اقتصادی است حمایت‌‌های انجام شده از ورزشکاران کرمانی مقطعی است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ورزشکاران کرمانی مشکلات خود را با نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در میان گذاشتند حضور موفق ورزشکاران کرمانی نیازمند حمایت هدفمند بنگاه‌های اقتصادی است حمایت‌‌های انجام شده از ورزشکاران کرمانی مقطعی است واژه های کاربردی مرتبط استان کرمان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ ۲ گزارش| سردرگمی مردم در تلاطم این روزهای بورس؛ وقتی تازه‌واردها نظم بازار سرمایه را به هم می‌ریزند ۳ استانداری البرز هزینه یکساله نوزادان ۶ قلوهای کرجی را تقبل کرد ۴ فرمانده هوانیروز ارتش: اورژانس هوایی هوانیروز در ۱۷ استان مستقر شد / هوانیروز ارتش به رفع محرومیت ورود کرد ۵ کردستان| روستانشینانی که "آب آلوده" می‌نوشند/ مسئولان محرومیت "روستای سپیران" را دریابند+ تصاویر ۶ آیت‌‌الله یزدی: عزاداری ‌اباعبدالله الحسین(ع‌) ‌به‌راحتی تعطیل‌شدنی نیست/ اجتماع عزاداران ‌به بهترین نحو ممکن برگزار شود ۷ پیگیری تسنیم| ورود نماینده مجلس برای رفع مشکل کمبود کپسول گاز در شهرهای شرق سیستان‌ و بلوچستان ۸ تصادف خونین در محور سبزوار - جوین/ ۱۳ نفر کشته و ۱۱ نفر مصدوم شدند مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش: با همراهی برادران سپاهی هر تهدیدی علیه ‌ایران را در کوتاه‌ترین زمان پاسخ می‌دهیم‌ سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید روایت عضو هیئت رئیسه مجلس از تلاش نمایندگان برای بهبود وضع اقتصادی مردم / برای بهبود معیشت ‌تا پاسی از شب در مجلس حضور داریم جزئیات جدید از شلیک گارد ساحلی امارات به لنج صیادان ایرانی/ لنج در آب‌های بین‌المللی بود/ ‌اماراتی‌ها ‌محل اصابت گلوله‌ها را بتونه‌کاری ‌کردند‌‌ مهمترین اخبار تسنیم چرا اروپایی‌ها با پیشنهاد آمریکا برای فعال‌شدن مکانیسم ماشه مخالف‌اند؟/ گفتگوی تسنیم با حمیدرضا آصفی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده‌ کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید گفت‌و‌گو| واکنش وزیر اقتصاد به ادعای دست‌کاری دولت در بورس نیکزاد: درباره مسکن به رئیس جمهور اطلاعات غلط دادند/ خط قرمزی برای سوال از ودیعه مسکن نمایندگان نداریم روحانی: برگزاری پرشور مراسم عزاداری محرم آزمونی برای همه است/ دستور به وزیر ارتباطات برای ارائه پهنای باند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان کرمان استان کرمان مجمع نمایندگان استان کرمان وزارت ورزش و جوانان ورزشی استان کرمان ورزشکاران کرمانی استان کرمان استان کرمان شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان

ایسنا/گلستان نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز گلستان با حضور تشکل‌ها و سمن‌های مرتبط با حوزه خانواده و ازدواج امروز پنجشنبه در گرگان آغاز به‌کار کرد.

حامد ملاحسنی معاون امور ورزش و جوانان گلستان در حاشیه این همایش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: ۳۰ تشکل فعال حوزه خانواده و ازدواج، جمعیت و  هویت زن در رویداد ملی جامعه پرداز که به صورت مشترک توسط وزارت ورزش و جوانان و بنیاد ملی خانواده برگزار شده است، حضور دارند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را  شبکه‌سازی تشکل‌های حوزه خانواده و همچنین شناسایی مسأله‌های اصلی حوزه خانواده در استان برشمرد و افزود: گروه‌های شرکت‌کننده عملیات مشترکی را تعریف و طراحی کرده و میزگردها و غرفه‌های تخصصی برگزار و در نهایت تفاهم‌نامه همکاری بین هم نوشته و ایده مردمی حوزه خانواده در استان را تکمیل می‌کنند.

ملاحسنی ادامه داد: اساتید و مربیانی از سطح کشور در این رویداد حاضر هستند که به هم‌افزایی بیشتر بین گروه‌های شرکت‌کننده کمک کرده و مجموعه‌ها و گروه‌ها را برای شناخت مسائل و مشکلات جامعه هدایت می‌کنند.



معاون امور ورزش و جوانان گلستان با اشاره به حضور مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان، مسئول بنیاد ملی خانواده کشور، مدیرکل امور اجتماعی استانداری و مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در روز اول این رویداد گفت: این رویداد فردا ظهر در روستای هدف گردشگری زیارت به کار خود خاتمه می‌دهد.

ملاحسنی تصریح کرد: در این طرح بعد از شناسایی مجموعه‌های فعال مردمی در هر استان، رویدادی برای شناختن و شناساندن این مجموعه‌ها برگزار می‌شود تا با هم افزا شدن این مجموعه‌های مردمی بتوان عملیات‌های مشترکی را رقم زد.

وی گفت: اهدف کلی این رویداد شناسایی دقیق، معارفه و هم افزایی مجموعه‌های فعال مردمی در موضوع ازدواج، خانواده و فرزندآوری با محورهای اصلی خانواده ( تشکیل و تحکیم)، زن ( هویت زن) و جمعیت(فرزندآوری) است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روز خاص ورزش با رویداد هم‌مسیر اتیسم(عکس)
  • سومین جشنواره چند رسانه‌ای گردشگری کشور به میزبانی کرمان برگزار می‌شود
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • آغاز به کار نوزدهمین رویداد ملی جامعه‌پرداز در گلستان
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس