Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا، حاج «محمود عزیزالهی» پدر شهیدان والامقام «مسعود و مهرداد عزیزالهی»، در سن ۸۷ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار فرزندان شهیدش شتافت.
پیکر مطهر این پدر بزرگوار در نجف آباد تشییع و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
شهید مسعود عزیزالهی سال ۶۲ در ۲۰ سالگی در عملیات خیبر شهید شد و شهید مهرداد عزیزالهی، سال ۱۳۶۵ در ۱۹ سالگی با سمت تخریبچی در عملیات کربلای ۴ مورد اصابت ترکش دشمن قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزار این دو برادر شهید در گلستان شهدای اصفهان واقع است.
گفتنی است شهید مهرداد عزیزالهی، نوجوانی است که مصاحبه‌اش با سیما، مورد توجه امام خمینی(ره) قرار گرفت، حضرت امام(ره) این رزمنده نوجوان را به حضور پذیرفته و بر بازوی او بوسه می‌زنند.

پدر شهیدان «محمدپورکارگر» به فرزندان شهیدش پیوست

حاج محمدحنیفه محمدپورکارگر پدر شهیدان جلیل و جواد محمدپورکارگر پس از سال‌ها فراق به فرزندان شهیدش پیوست.
مراسم تشییع و خاکسپاری آن مرحوم امروز شنبه اول شهریور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز برگزار شد.
شهید جلیل محمدپورکارگر سال ١٣۴٠ به دنیا آمد و سال ١٣۶۶ در شلمچه به شهادت رسید و شهید جواد محمدپورکارگر سال ١٣۴٣ به دنیا آمد و سال ١٣۶٣ در عملیات بدر به فیض شهادت نائل آمد.  

مادر شهیدان «پورنواب اردکانی» آسمانی شد

 مرحومه «حاجیه خانم تاجی هژبری حقیقی» مادر شهیدان «حسین و حسن پورنواب اردکانی» از شهدای شهرستان شیراز در سن ۹۵ سالگی به دلیل کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر آن مرحومه در دارالرحمه شیراز تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.
گفتنی است شهیدان حسن و حسین پورنواب اردکانی به ترتیب ۳۰ مرداد و دوم آبان سال ۱۳۶۱ در مناطق سلیمان کندی سقز و زبیدات به شهادت رسیدند.

پدر شهیدان «رضائی» آسمانی شد

پدر شهیدان «علی و مراد رضائی» به‌علت کهولت سن و بیماری در ۹۱ سـالگی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزنـدان شـهیدش پیوست.
مراسم تشییع پیکر آن مرحومدر جـوار مزار مطهر فرزنـدان شهیدش در گلزار شهدای گتوند به خاک سـپرده شد.
 شـهید علی رضـائی در چهارم اسفند سال ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ در محل شلمچه به فیض شهادت نائل آمد و شهید مراد رضائی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۶۴ در محل ارونـدرود به شهادت رسید.

نجفی جانباز ۷۰ درصد به یاران شهیدش پیوست

تقی نجفی جانباز سرافراز ۷۰ درصد   پس از تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از جراحات، به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
پیکر مطهر این یادگار دفاع مقدس در روستای تشویر طارم زادگاه وی از توابع شهرستان طارم به خاک سپرده شد. جهت حفظ سلامتی و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مراسم خاصی برای گرامی‌داشت این شهید والامقام برگزار نخواهد شد.
شهید تقی نجفی سال ۳۹ دیده به جهان گشود و با آغاز جنگ تحمیلی به عنوان سرباز ارتش، راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و سال ۶۳ در منطقه عملیاتی آبادان و بر اثر اصابت ترکش به سر به درجه جانبازی نایل آمد.

برچسب‌ها والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی والدین شهدا جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فرزندان شهیدش شهیدش پیوست پدر شهیدان دعوت حق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید

غلامحسین عماری فرماندار شهرستان ارومیه با همراهی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی، به مناسبت روز کار و کارگر با حضور در منزل شهید معصوم زاده، با خانواده معظم ایشان دیدار نمود.   به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار ارومیه در این دیدار اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم آرمان‌های والای شهیدان را حفظ کرده با عزت و سربلندی، راه پر افتخار آنان را ادامه دهیم.   وی با بیان اینکه نشر ارزش‌های معنوی و اخلاقی با شمیم عطر خون شهیدان تاثیر بسزایی در اخلاق جوانان دارد، اظهار کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اصلی‌ترین ابزار مقابله با تهاجم فرهنگی است.   غلامحسین عماری گفت: شهدا چشم و چراغ ملت هستند، ما همه به شهدا وابسته ایم و همه مسئولین نیاز دارند که برای تجدید روحیه و بهره گیری از معنویات شهدا، خدمت خانواده شهدا برسند و همه مسئولین به راه شهدا التزام دارند و موظف هستند تا مسائل و مشکلات خانواده شهدا را پیگیری کنند.   وی افزود: رسیدگی به امور خانواده‌های شهدا، سعادت و افتخار بزرگی است که باید با عشق به خدمتگزاری انجام شود و بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و سپاسگزاری از آنها وظیفه‌ای همگانی است

دیگر خبرها

  • مادر روحانی شهید گیلانی به فرزند شهیدش پیوست
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم برای شرکت در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام
  • گناوه میزبان شهید دوران دفاع مقدس خواهد بود
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • شهدای کربلای ۵ و عاشورا مهمان مسجد مقدس جمکران
  • شمار شهدای خبرنگار غزه به 142 شهید رسید
  • دیدار فرماندار شهرستان ارومیه به مناسبت روز کار و کارگر با خانواده شهید
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی