Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در اولین روز از شهریورماه سال ۱۳۹۹ در بسته ورزشی ایرنا اخبار مهم ورزش ایران و جهان را به صورت کلی مورد بررسی قرار داده‌ایم. همراه ما باشید.

درخشش تهرانی‌ها و خوزستانی‌ها در لیگ نوزدهم؛ بوشهر، بازنده بزرگ

در نوزدهمین دوره لیگ برتر هشت استان نماینده داشتند که در پایان تهرانی‌ها بهترین عملکرد را ثبت کرده و بوشهری‌ها هر ۲ نماینده خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جزییات بیشتر در اینجا.

«کونته» از اینتر جدا می‌شود؛ «آلگری» محتمل‌ترین گزینه جانشینی

براساس گزارش تارنمای فوتبال ایتالیا، «آنتونیو کونته» هفته آینده به طور توافقی از اینتر جدا خواهد شد و «مکس آلگری» جانشین وی می‌شود. در اینجا جزییات بیشتری از این خبر بخوانید.

رضاییان با العربی به توافق رسید

ستاره تیم ملی فوتبال کشورمان و باشگاه الشحانیه قطر بعد از جدایی مرتضی پورعلی گنجی به باشگاه العربی نزدیک شده است و احتمال راهی این تیم خواهد شد. توضیحات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

علی‌نژاد: مخالف جذب مربیان خارجی در ورزش نیستیم

معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در ورزش مخالف جذب مربی خارجی نیستیم چرا که باید انتقال دانش صورت گیرد. برای خواندن مشروح این مصاحبه روی اینجا کلیک کنید.

باشگاه استقلال: ۲۰۰ هزار دلار به «نایدنوف» پرداخت شد

باشگاه استقلال اعلام کرد که با پرداخت ۲۰۰ هزار دلار به حساب «بویان نایدنوف» بازیکن مقدونیه‌ای خود، خطر محرومیت را از این باشگاه دور کرد.(اینجا)

تیم منتخب لیگ نوزدهم؛ تحریریه ایرنا بهترین بازیکن فصل را مشخص کرد

نوزدهمین دوره لیگ برتر به اتمام رسید و تحریریه ورزشی ایرنا، ترکیب منتخب فصل و همچنین بهترین‌ها را انتخاب کرد. در اینجا با ترکیب منتخب فصل بیشتر آشنا شوید.

باشگاه‌های سری‌آ ایتالیا به دنبال جذب «گلنوش خسروی»

براساس تایید «گلنوش خسروی»، وی از سوی باشگاه‌های سری‌آ ایتالیا پیشنهاداتی دریافت کرده و در صورت فراهم شدن شرایط، ادامه فوتبال خود را در این کشور پیگیری خواهد کرد. جزییات بیشتر در اینجا.

برچسب‌ها باشگاه استقلال سری آ ایتالیا رامین رضائیان آنتونیو کونته مرتضی پورعلی گنجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال سری آ ایتالیا رامین رضائیان آنتونیو کونته مرتضی پورعلی گنجی باشگاه استقلال سری آ ایتالیا رامین رضائیان آنتونیو کونته مرتضی پورعلی گنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن

مرد اول میدان در بازی دورتموند و پاری سن ژرمن، یک مدافع بود.

دیدار رفت دورتموند و پاری سن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۳/۲۴ با برتری ۱-۰ زنبورها خاتمه یافت. متس هوملس که تاثیر زیادی در استحکام فاز دفاعی دورتموند و ثبت کلین شیت خانگی داشت، در نهایت جلوتر از بازیکنانی چون نیکلاس فولکروگ و جیدون سانچو به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • با یک روز استراحت بیشتر فینال را به اسپانیا نمی‌باختیم
  • ترکیب منتخب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جیدون سانچو بهترین بازیکن
  • متس هوملس بهترین بازیکن دیدار دورتموند و پاری سن ژرمن
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • فوق‌ستاره ژاپنی جایگزین گران‌ترین والیبالیست جهان
  • کاپیتان یونایتد: باید بخواهند تا اینجا بمانم!
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • خبر خوشحال‌کننده برای سردار آزمون از پایتخت ایتالیا
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان