Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین شیوه‌نامه برپایی مراسم‌های عزاداری،‌ برپایی هیئت‌ها در مکان‌های مسقف را ممنوع اعلام کرد و با اینکه این دستور دیرهنگام اعلام شد بسیاری از هیئت‌ها با شور و شکوه همیشگی برگزار و انعکاسی از شعور حسینی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، هیئت‌های عزاداری با توجه به شرایط کرونایی براساس پروتکل‌های اعلامی و با شیوه‌ای متفاوت برپا شده و میزبان سوگواران اباعبدالله (ع) بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین شیوه‌نامه برپایی مراسم‌های عزاداری،‌ برپایی هیئت‌ها در مکان‌های مسقف را ممنوع اعلام کرد و با اینکه این دستور دیرهنگام اعلام شد و برای بسیاری از هیئت‌ها مشکلاتی را از نظر تهیه مکان مناسب ایجاد کرد، اما با این وجود بسیاری از هیئت‌ها در سراسر کشور به ویژه استان مازندران با شور و شکوه همیشگی برگزار شد و انعکاسی از شعور حسینی شد.

















































منبع: دانا

کلیدواژه: هیئت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند

 به گزارش تابناک، در پی اطلاع واصله از منابع  خبری مبنی بر فعالیت سازمان یافته در زمینه اقدامات مجرمانه فوق، مکان فعالیت این گروه در شیراز توسط عوامل پلیس اماکن سازمان اطلاعات انتظامی شناسایی شد.

اعضای این باند به صورت سازمان یافته و زیرزمینی فعالیت داشته که با هماهنگی قضایی دستگیر شدند.

در این عملیات، یک دستگاه سلاریوم غیر مجاز به ارزش تقریبی 10 میلیارد ریال همراه با حدود 200 ثوب البسه مبتذل و مروج فرهنگ منحط غربی توقیف و مکان فعالیت پلمپ و متهمین به مرجع قضایی تحویل شدند.

تلاش ها برای شناسایی و دستگیری سایر اعضای این باند ادامه دارد.

منبع: ایلنا

دیگر خبرها

  • تبلیغ وام‌های کم بهره و فوری، شیوه جدید کلاهبرداران
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • کشاورزی و سیستم‌های آبیاری ایران باستان
  • شیوه تکریم از معلمان در اصفهان تغییر کرده است
  • باند اشاعه فحشا‌‌ در شیراز دستگیر شدند
  • مشخصات و مکان زلزله امروز بعدازظهر در تهران +تصویر
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • شیوه جدید وقت تلف کردن دروازه‌بان در فوتبال رومانی / فیلم
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان