Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@16:48:11 GMT

تانکر قیر در اتوبان واژگون شد +عکس

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۴۱۲۳

تانکر قیر در اتوبان واژگون شد +عکس

خبرگزاری مهر: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از واژگون شدن تانکر حامل مشتقات قیر در اتوبان آزادگان اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در خصوص حادثه واژگون شدن تانکر حامل مواد نفتی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۸ و ۳۹ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

وی افزود: این حادثه به دنبال واژگون شدن تانکر قیر حامل وکیوم رخ داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه ۲۵ هزار لیتر وکیوم از این خودرو خارج شده است، ادامه داد: این حادثه منجر به ایجاد ترافیک در محور اصفهان به سمت شاهین شهر شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های ۱۰ و ۲۲ به محل این حادثه اعزام شدند، گفت: در حاشیه این حادثه نیز یک دستگاه پراید دچار حادثه و از جاده خارج شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیر تانکر قیر واژگونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، طباطبایی گفت: این حادثه حوالی ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه سه شنبه رخ داد و این اتوبوس حامل دانش‌آموزان پسر هنرستان ذکایی یزد و از یزد عازم مشهد مقدس بوده که دارای ۴۹ سرنشین است.

وی افزود: این حادثه در مجموع ۱۰ مصدوم داشت که حادثه‌دیدگان، سه دانش‌آموز، یک معلم، دو راننده اتوبوس، دو راننده ایسوزو، یک راننده و یک سرنشین تریلر بوده‌اند.

دیگر خبرها

  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • افزایش دوبرابری شمار قربانیان فرونشست اتوبان در چین
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم(ص) ۸ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • تصادف اتوبوس حامل دانش‌آموزان یزدی در محور طبس
  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان