Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، علی اعطا روز شنبه در آیین افتتاح میدانگاه امیر کبیر با اشاره به اینکه می‌توان این میدانگاه را با میدانگاه ولیعصر (عج) که سال‌های گذشته افتتاح شد، عنوان کرد: مقایسه این دو میدانگاه تفاوت نگاه مدیریت شهری کنونی به شهر و مدیریت شهری گذشته را نشان می‌دهد .

او  با اشاره به تیتر رسانه ها بعد از افتتاح میدانگاه ولیعصر (عج) گفت: رسانه ها صد روز بعد از افتتاح آن محل، نوشتند  که صد روز گذشت اما همچنان اینجا صوت و‌ کور است اما یک روز قبل از افتتاح میدانگاه امیر کبیر، این میدانگاه با استقبال زیاد شهروندان روبرو شده و کودکان در حال دوچرخه سواری بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه گفت: در بازدید از این محل از ساختمان آجری دو طبقه در جوار میدانگاه دیدن کردیم و علی الرغم اینکه مالک مجوز تخریب و ساخت دریافت کرده اما با او  صحبت کردیم که این ساختمان را که هشتاد سال دارد به عنوان بافت قدیمی منطقه برای شهروندان نگاه دارد.

 اعطا ادامه داد: مالک موافقت خود را اعلام کرد و قرار است طی جلسات یا مدیران مربوطه این ساختمان قدیمی در جوار میدانگاه امیر کبیر برای محله و شهروندان حفظ شود .

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه یکروز پیش از افتتاح این میدانگاه مورد استقبال، علاقه و مشارکت مردم قرار گرفته،  تفاوت نگاه مدیریت شهری در این دوره با دوره گذشته است .

اعطا همچنین با اشاره به افتتاح میدانگاه هفتم تیر؛ در روز هفتم تیرماه سال گذشته، گفت: پیش از این عنوان کردم که این نوع فضاها، پلن بهره برداری می‌خواهند، باید مشخص باشد که وقتی پروژه‌ای افتتاح می‌شود، فردای آن روز چه اتفاقی می‌افتد ؟

او گفت که؛ میدانگاه امیرکبیر، یک گام  نسبت به آنچه در پلازای هفت تیر انجام شده است، جلوتر است.

پربیننده ترین شمارش معکوس تا حادثه انبار نفت سامانه سماس بر تخلفات رانندگان مسافربرهای اینترنتی نظارت می‌کند واکنش سازمان تاکسیرانی به مزاحمت‌های ایجاد شده برای زنان در تاکسی‌های اینترنتی بازگشت طرح ترافیک به تهران از امروز پساب تصفیه‌خانه بهشت زهرا(س) حاوی ویروس کرونا است؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شورای شهر تهران مدیریت شهری علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران میدانگاه قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت افتتاح میدانگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟

به گزارش همشهری آنلاین، خط ۱۰ که نیمه شمالی تهران را پوشش می‌‎دهد از مناطق ۲۱ و ۲۲ در غرب تهران شروع می شود و به فلکه سوم تهرانپارس می رسد و در طول مسیر مناطق ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ را هم پوشش می دهد.

محمد علی پاشا زانوسی، مدیر پروژه پیمانکار شرکت بین الملل عمران سریر در این بازدید آخرین وضعیت خط ۱۰ مترو را تشریح کرد و گفت: «اکنون در کارگاه ایستگاه تبادلی و تقاطعی با خط ۶ مترو (Y۱۰-Z۶ ) هستیم که این ایستگاه ۱۴۲ متر طول دارد. حدود ۹۰ هزار متر مکعب احجام و ۳۴ هزار متر مکعب هم بتن ریزی پیش بینی شده و این ایستگاه یک تونل فرعی به طول ۱۹۰ متر دارد که در حال حفاری است.»

فرشاد نامی مشاور پروژه کارگاه متروی میدان المپیک هم وضعیت کارگاه میدان دهگده المپیک را تشریح و عنوان کرد: «پروژه تجهیز کارگاه میدان دهکده المپیک (منطقه ۲۲) از سال ۱۴۰۰ شروع شد و اکنون در حال حفاری شمع‌های سازه نگهبان هستیم. بعد از حفاری شمع‌ها با روش تاپ‌داون سازه نگهبان ایستگاه و تراز آن را شروع می‌کنیم.»

شاهرخ حیدری مدیر پروژه مهندسین مشاور شرکت بهرو هم در این بازدید به وضعیت ایستگاه میدان اتریش اشاره و عنوان کرد: «در طراحی این ایستگاه باتوجه به زمین‌های موجود و همکاری شهرداری مناطق عمق خط را کاهش دادیم و این امر می‌تواند دستاوردهایی اعم از کاهش هزینه و افزایش سرعت اجرا داشته باشد. عمق ایستگاه میدان اتریش ‌۲۱ متر و تراز ریل آن ۱۸ متر است. حدود ۵۰ درصد ایستگاه به تراز کف رسیده و سریعا بتن ریزی شروع می‌شود.»

به گفته حیدری تی بی ام از ایستگاه دریاچه به سمت ایستگاه میدان اتریش در حال حرکت است و به زودی ایستگاه به مرحله ای می رسد که تی بی ام از آن عبور می کند و به محض عبور دستگاه سایر فعالیت‌ها می‌تواند انجام شود.

او در پایان تاکید کرد: «برنامه بهره برداری ما از ایستگاه حدوداً ۳۰ ماهه است و ایستگاه میدان اتریش که جزء ایستگاه‌هایی است که در فاز اول و سال ۱۴۰۴ بهره برداری می شود.»

کد خبر 848677 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها مترو خط ۱۰ شهردارى تهران تهران مترو تهران

دیگر خبرها

  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران