Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:26:20 GMT

کیفیت شبکه ارتباطی کشور در دهه اول محرم رصد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۴۷۸۲

کیفیت شبکه ارتباطی کشور در دهه اول محرم رصد می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی با توجه به دستور رئیس‌جمهوری در جلسه امروز (اول شهریورماه) ستاد ملی کرونا، از رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست، با اجرای تمهیداتی کیفیت شبکه ارتباطی کشور را به‌منظور برگزاری هر چه‌بهتر مراسم عزاداری در فضای مجازی تضمین و بر پایداری شبکه نظارت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهرمی خطاب به حسین فلاح جوشقانی رئیس رگولاتوری برای پایداری شبکه ارتباطی در دهه اول محرم دستوراتی صادر کرد.

متن کامل نامه وزیر ارتباطات خطاب به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به شرح زیر است:

با عنایت به دستور ریاست محترم جمهوری در جلسه مورخ ۱۳۹۹/۶/۱ ستاد ملی کرونا، در خصوص تضمین کیفیت شبکه ارتباطی کشور در دهه اول محرم به‌منظور برگزاری مراسم‌های عزاداری در فضای مجازی، لازم است:

۱- کلیه برنامه‌های نگهداری شرکت اینترنتی و اپراتورهای تلفن همراه به‌ویژه شرکت مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت، از امروز تا پایان دهه اول محرم متوقف و به بعد از این ایام موکول گردد.

۲- قطع خدمات مشترک و یک‌طرفه کردن آن‌ها در دهه اول محرم برای بدهی و نظایر آن ممنوع گردد.

۳- جنابعالی با تشکیل کمیته‌ای نظارت مستمر بر کیفیت شبکه در این ایام را پیگیری نمایید. معاونت نظارت سازمان در ایام تعطیلات عزای حسینی در آماده‌باش باشند و به اپراتورها، شرکت‌های اینترنتی، مخابرات ایران و شرکت ارتباطات زیرساخت ابلاغ نمایید معاونت‌های فنی آن‌ها در ایام محرم در محل کار حاضر و تشکیلات نگهداری آن‌ها نیز در آماده‌باش باشند.

۴- از طریق ادارات کل استان‌ها نظارت نمایید که سامانه‌های معرفی‌شده برای پخش زنده مراسم‌های مذهبی در این ایام حتماً خدمات به‌صورت رایگان عرضه کنند.

۵- ارائه گزارش‌های مستمر و منظم از اقدامات مورد انتظارت است.

کد خبر 5005603 معصومه بخشی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت ارتباطات محرم 99 مراسم عزاداری اینترنت ویروس کرونا تحقیقات علمی واکسن کرونا اینوتکس استارت آپ نوآوری فناوری فضایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان هوش مصنوعی حاکمیت سایبری ایالات متحده امریکا شبکه اجتماعی تیک تاک فیس بوک دهه اول محرم شبکه ارتباطی کیفیت شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سید صمد ضیائی درخصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی خاطرنشان کرد: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

دیگر خبرها

  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی