Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@22:47:50 GMT

۱۲۳ پروژه در قوچان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۵۴۹۳۲

۱۲۳ پروژه در قوچان کلنگ زنی و افتتاح می‌شود

هادی رجایی نیا روز شنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دولت افزود: ۸۵ پروژه با هزینه ۳۰۷ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در این هفته به بهره‌برداری خواهد رسید و ۳۸ پروژه با اعتبار هزار و ۱۰۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کلنگ زنی خواهد شد.

وی بابیان اینکه در این هفته یک واحد بومگردی افتتاح‌ خواهد شد ادامه داد: پروژه‌های افتتاحی این هفته مرکز خدمات جامع سلامت روستایی، خط انتقال آب، احیای قنوات، واحد پرورش دام، آسفالت جاده روستایی، ایمن‌سازی محورها، افتتاح اشتغال‌های خرد و کارگاه‌های روستای با کمک تسهیلات بانک کارآفرینی امید و آسفالت معابر روستایی است و در بخش کلنگ زنی نیز پروژه‌هایی همچون واحد صنعتی تولیدی، پروژه‌های عمرانی روستایی و شهری خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار قوچان با تأکید بر اینکه اولویت شهرستان حوزه اقتصادی بوده و به همین دلیل در این زمینه بیش از دیگر حوزه‌ها تلاش شده است گفت: ۱۱۱ پروژه از پروژه‌های افتتاحی و کلنگ زنی با اعتبار ۸۸۸ میلیارد ریال مربوط به بخش اقتصادی است که اشتغال ۱۷۰ نفر را به همراه دارد.

وی شاخص‌ترین پروژه این هفته را پروژه خط انتقال آب ذکر کرد و افزود: این پروژه در سفر رییس ‌جمهوری به استان خراسان رضوی تصویب و اعتبارات اولیه آن صرف خرید لوله شده است.

رجایی نیا ادامه داد: کشتارگاه صنعتی دام با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و احداث کارخانه نوشیدنی‌های میوه‌ای با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های شاخص این هفته است که کلنگ زنی خواهد شد.

وی گفت: پروژه استخر دانش‌آموزی نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصد نیازمند حدود ۵۰ میلیارد ریال است و پروژه مجتمع فرهنگی نیز با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد برای بهره‌برداری به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیا دارد.

فرماندار قوچان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و الزام رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هفته دولت افزود: تمامی برنامه‌های هفته دولت در سال جاری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد و تنوعی که در سال‌های گذشته در اجرای برنامه‌ها داشتیم به دلیل ملاحظات بهداشتی محدود خواهد بود.

شهرستان قوچان با ۱۸۰ هزار نفر جمعیت در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح قوچان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح قوچان هفته دولت افتتاح طرح قوچان میلیارد ریال هفته دولت کلنگ زنی خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۵۴۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح طرح آبرسانی مجتمع شهید سلیمانی شازند با بیان اینکه بزرگترین طرح عمرانی کشور جهاد آبرسانی است گفت: این طرح در استان مرکزی با جدیت در حال انجام است.

وی افزود: چهار طرح حوزه آبرسانی در استان مرکزی وجود دارد که طرح جهاد آبرسانی در ۲ مرحله شامل فاز اول ۶۷ روستا با ۸۲ درصد پیشرفت فیزیکی و در فاز دوم ۱۳۱ روستا را شامل می‌شود.

استاندار مرکزی تصریح کرد: طرح انتقال آب از سد کوچری به ساوه و زرندیه با مدیریت آب منطقه‌ای استان و مدیریت منابع آب کشور در حال انجام است و همچنین انتقال آب به تفرش به صورت آزمایشی در حال استفاده است.

مخلص الائمه ادامه داد: یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت طرح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی و ۶ هزار میلیارد ریال در طرح آبرسانی به شهرستان تفرش هزینه شده که‌این اقدامات نشان از توجه دولت سیزدهم به رفاهیات مردم دارد

کد خبر 6094462

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت دو زمین ورزشی در مهدیشهر
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه